Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Eli vetäisin Hondan syvälle ojaan useamman tekijän summana (tärkeimpänä kytkimen pettäminen - ei irroittanut vetoa), ja pyörä näyttää nyt siltä, että jousitus takaa on pettänyt ja keulassa on jotain vinossa - onkohan itse rengas vai jotain pahempaa, näyttää suoraan edestä että rengas on killissä myös y-askelin suhteen. Pyörä ei pysy jalustimellaan pystyssä, vaan jalustimella (joka ei ole vaurioitunut/vääntynyt) pyörä on täysin suorassa tai vähän kaatumasuuntaan, mikä saattaa johtua siitä että takapää on alempana kuin pitäîsi), koska nostamalla perää menee luonnollisempaan asentoon jalustimellaan.

    En ole vammoiltani vielä päässyt tarkemmin tutustumaan tilanteeseen, mutta mitä veikkaatte että sellaisesta 60 km/h tökkäyksestä syvään ojaan seuraa, renkaat on ehjät mutta voiko itse rengas olla vääntynyt ennemmin kuin keulasta jotain muuta? Mitenköhän se takapää, onko sieltä iskari/jousitus jotenkin pettänyt?

    Sellainen kysymys myös, että mistä varaosia sais parhaiten?
    Viimeksi muokannut: jaskabar; 17.09.2021 klo 19:24.
  2. #2
    Keulaputket kiertyy aika helposti kolmioissa ja sitten eturengas päätyy sojottamaan vinoon. Hyvällä säkällä keula tulee kuntoon kun löysäät pultit ja pumppailet keulaa. Perästä en osaa lotota mitään, jotainhan sieltä on rikki jos se alhaalla makaa.
  3. #3
    Vehje pitää ensin purkaa pukilla ja sen jälkeen tietää paljon enemmän.

    Arvailulla voi osua tai sitten ei.
  4. #4
    Mistähän varaosia etuhaarukkaan ja sinne takajousitukseen? Ja ylipäätään... En pääse vielä pitkään aikaan tutkimaan tarkasti vahinkoja, niin mielialaa kohottaakseni yritän arvailla ja etsiä ainakin varaosia ennakkoon.
  5.  
  6. #5
    Lainaa jaskabar kirjoitti Katso viesti
    Mistähän varaosia etuhaarukkaan ja sinne takajousitukseen? Ja ylipäätään... En pääse vielä pitkään aikaan tutkimaan tarkasti vahinkoja, niin mielialaa kohottaakseni yritän arvailla ja etsiä ainakin varaosia ennakkoon.
    Jos vaikka ajankuluksi käyt ensin pyöräpurkaamot läpi, sen jälkeen voi katsoa vaikka https://www.cmsnl.com/
    tai https://www.motorcyclespareparts.eu/suomi

    Itse vikojen arvailuun en osallistu noilla tiedoilla.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..