Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Onko kellään tietoa löytyykö eu-alueelta mp-purkaamoja, esim Saksasta? Nyt kun tuossa tuli joku viikko sitten tehtyä ittelle tarve löytää ehjää palikkaa gixxeriin.
    Boonstrapartsin kattelin, sieltä en löytänyt tuohon mitään mutta tietääkö joku muita paikkoja?
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  2. #2
    Vaihtamalla hakusanat Saksan kielelle alkaa linkkejä tuleen.

    Esim "gebraucht motorradteile" tai "rennmotorrad teile"

    Tuolta eBay.de Kleinanzeigen eli pikkuilmoituksista olen itsellenikin jotain löytänyt. Voi vaatia seuraamista, tavaraa tulee ja menee vikkelästi.

    Ja jos saksa ei taivu niin myyjälle vaan englanniksi, kyllä yleensä vastaavat.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  3. #3
    Tästä purkaamosta olen jotain osia hommanut:
    https://www.motoparts.eu/
    -- Brake later and open the gas earlier --
  4. #4
    nykyään ainakin autojen purkuosatkin löytyy ulkomailta parhaiten ebay n kautta monesti. esim latvia purkaamot siellä ilmoittelee. ja tulee nopeasti.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #5
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    nykyään ainakin autojen purkuosatkin löytyy ulkomailta parhaiten ebay n kautta monesti. esim latvia purkaamot siellä ilmoittelee. ja tulee nopeasti.
    Tuollaisen kautta tilasin joskus dalys.lt :ltä Liettuasta, oli nopea ja mitä lupasivat. Keskittyvät kai autonosiin, mutta ihmeen paljon osaa moto-valikossa merkeittäin ja malleittain.
  6. #6
    Jos sun pitää laittaa uusi tiivistesarja, niin vois olla koko kone halvempi. Tyyliin vanhempaan pyörään muutamalla satasella koko motti. Omat riskinsä tietty on olemassa.
  7. #7
    Lainaa jjjjj kirjoitti Katso viesti
    Jos sun pitää laittaa uusi tiivistesarja, niin vois olla koko kone halvempi. Tyyliin vanhempaan pyörään muutamalla satasella koko motti. Omat riskinsä tietty on olemassa.
    Ei tarvitte tiivistesarjaa, kaadossa tuhoutuneita osia...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  8. #8
    Kaksi selainta auki; toiseen ebay.de ja toiseen translate.google.com. EBay "Artikelstanort" -kohtaan täppä "Kontinentaleuropa", niin pysyy tullit ja verot kohtuudessa. Eiköhän se siitä.
    2.11.2012, rookie94: Ei maailmanmestaruus tarkoita että on huippukuski.
  9. #9
    https://bike-teile.de/index.php?seite=startseite

    Tämä linkki toimii saksalaisten purkaamojen hakukoneena. Sitten voi löytyneiden osien perusteella surffata purkaamojen omille sivuille, osa käyttää samaa hakumoottoria.

    Tilailin itse keväällä tuolta löytyneitä osia, varmistussoitto paikan päälle tai asiointi sähköpostilla. Englanniksi onnistui. Osa halusi pankkisiirron, osalla oli kamat myös ebay.de joten maksuoptioita oli enemmän.
  10. #10
    Lainaa lapiomies kirjoitti Katso viesti
    https://bike-teile.de/index.php?seite=startseite

    Tämä linkki toimii saksalaisten purkaamojen hakukoneena. Sitten voi löytyneiden osien perusteella surffata purkaamojen omille sivuille, osa käyttää samaa hakumoottoria.

    Tilailin itse keväällä tuolta löytyneitä osia, varmistussoitto paikan päälle tai asiointi sähköpostilla. Englanniksi onnistui. Osa halusi pankkisiirron, osalla oli kamat myös ebay.de joten maksuoptioita oli enemmän.
    Aikalailla vähän löyty osia, ei semmosta mille ittellä olis tarve. Aikalailla samat osat näkyy Ebay.co.uk:ssa olevan myynnissä...
    On tuo saksan kieli kyllä... Tai eihän se kielen vika ole jos mää en sitä älyä

    Nooh, kattellaan, ei tässä periaatteessa ole kiire, pitkä talvi aikaa ettiä osia.
    Toki jos ollain on jääny ylimääräseksi osia 2017--> gixxeristä niin kertokaa, katotaan löytyykö tarvitsemiani.
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  11. #11
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Semmonen vinkki vielä osien hakuun, että varsinkin saksalaisesta ebaysta löytyy osat melkeinpä helpoiten alkuperäsellä osanumerolla hakemalla, kun ovat sen verta pedanttia porukkaa.
    Superbike #7
  12. #12
    https://www.boonstraparts.com/en
    Löytyy paljon osia
    Kawasaki ZXR 750R K1
    Honda VF 500F
    Honda VFR 750F
    Honda CBR 1000F
    Honda CBR 1000F
    Honda VF 1000F II
    Honda CB 750K
  13. #13
    Lainaa jarhe kirjoitti Katso viesti
    Joskus oon tuolta entiseen pyörääni tilannut osia, nykyiseen en löydä, niinkuin tuolla mainitsin.
    Tai sitten en osaa käyttää tuota hakua. Kaiken maailman universaalia osaa ja rasvoja kyllä löytyy muttei käytettyä osaa...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  14. #14
    Purkamoilla on niitä osia mitä sillä hetkellä sattuu olemaan. Ei siellä kaikkea mahdollista ole. Kannattaa hakea ihan suoraan ebayn kautta.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  15. #15
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Joskus oon tuolta entiseen pyörääni tilannut osia, nykyiseen en löydä, niinkuin tuolla mainitsin.
    Tai sitten en osaa käyttää tuota hakua. Kaiken maailman universaalia osaa ja rasvoja kyllä löytyy muttei käytettyä osaa...
    Mulla vanhempi mopo niin siihen löytyy hyvin osia ja joo, tarvike hilppeitä siellä on aika paljon.
    Kawasaki ZXR 750R K1
    Honda VF 500F
    Honda VFR 750F
    Honda CBR 1000F
    Honda CBR 1000F
    Honda VF 1000F II
    Honda CB 750K
  16.  
  17. #16
    Täältä löytyy myös monenlaista purkuosaa, toimitukset Hollannista: https://www.motorparts-online.com/en
    Honda CBR 954 RR '02