Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Adaptiivinen vitutti. Pitäis olla adaptiivisuus erillisenä valintana. Päästänyt saatana motarilla kenestäkään ohi. Sai räplätä tai vaihtaa kaistaa kilsaa ennen seuraavan auton perää.

    Kaistavahtikin on perseestä. Onneks sen saa parilla peukalon liikkeellä pois, ja muodostunee automaatioks pikkuhiljaa.

    DSG-vaihteisto. Apinan suunnittelema. Pienessä loskassa heitin manun puolelle ja pari pykälää pienemmäks kun olin motarin ohituskaistalla, ihan tuntuman vuoksi. Sitten kun annoin ihan hinan siinä loskassa kenkää, löytyikin kickdown. Mitä vittua!? Tällainen M-asento.

    Näitä vehkeitä suunnittelee nykyään noi tyypit, kun suhaa kaupingilla puhelin kädessä sähköpotkulaudalla, eikä autoa ole ikinä ajettu.
    Olen tuosta adaptiivisesta cruisesta täysin samaa mieltä. Jos ei ole tarkkana, niin ajaa samalla tavalla kuin se happopäissään oleva pirinisti siellä edellä, vauhti heiluu parikymppiä suuntaan tai toiseen koko ajan. Olen todennut tuon raivostuttavimmaksi varusteeksi mikä voi autossa olla.

    Lainaa taiger kirjoitti Katso viesti
    Taitaa olla varminta hankkia täysin mekaaninen diesel.
    12v Cummins FTW! Ei ole nokkaketjua tai -hihnaakaan katkeilemassa alvariinsa.
    1835
  2. #32
    Lainaa Jussiboy kirjoitti Katso viesti
    Arvaat varmasti millaisella päällä oleva ruuvitaltta löytyy Bemarin alkuperäistyökaluista ?
    Joo, mutta avunhuudosta (ja yleisestä kokemuksesta) päätellen mukana ei ollut Leathermannia, ja sitä alkuperäistä työkalusettiä ainakaan minä en ole uhdessäkään omistamistani laitteissa nähnyt. Ja silä omalla meisselillä tuo tuskin edes tässä sohvassa aukeaa
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  3. #33
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Joo, mutta avunhuudosta (ja yleisestä kokemuksesta) päätellen mukana ei ollut Leathermannia, ja sitä alkuperäistä työkalusettiä ainakaan minä en ole uhdessäkään omistamistani laitteissa nähnyt. Ja silä omalla meisselillä tuo tuskin edes tässä sohvassa aukeaa
    No se riippuu meisselistä. Hyvää jatkoa jos ei oma riitä!
    https://www.youtube.com/watch?v=-L4YFnu2tvs
    R1200R
  4. #34
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Mä oon aatellut, että tuo tankkauspainike on näiden ”korkittomien” ominaisuus. Ainakaan volvossa ei siis ole enää mitään bensakorkkia joka pitäisi avata, vaan tankkausluukun alla on torven päässä vaan jousikuormitteinen läppä joka väistää pistoolin tieltä. Polttoainehöyryjen tallessapidon, vesisuojauksen yms takia tankkausputkessa on sitten oltava jonkinlainen moottoroitu venttiili, joka pyydetään auki nappia painamalla. Mitään järkeähän tuossa ei ole, mutta onhan se kiva kun nytkin kerran 3,5kk aikana säästi itseltään sen korkin aukipyöräyttämisen vaivan painamalla nappia.
    Minissä on luukun alla ihan normaalilta näyttävä korkki. Ehkä systeemi on sitten tehty niin tiiviiksi ettei 95 happane tankkiin kun bensis ei käynnisty viikkoihin tai jopa kuukausiin.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  5. #35
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jussiboy kirjoitti Katso viesti
    Mulla on ollut kohta 15 vuotta Leatherman Wave ja siinä on tälläkin hetkellä sopiva Torx kiinni. Toki jos oikein tiukkapaikka tulee niin sitten pitää kaivaa avain jostain esille että saa matkustajan istuimen irti. Arvaat varmasti millaisella päällä oleva ruuvitaltta löytyy Bemarin alkuperäistyökaluista ?
    Se taitaa olla niin että korkki ei lähde irti kun korkki on lukossa. Yleensä noissa on 1 tai 2 pulttia semmosessa paikassa ettei irtoa ilman korkin avaamista.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  6. #36
    Ainakaan 2001 750 Gixxerissä ei lähde korkki irti jos on lukossa. Tuli testattua. Ei auennut avaimella (ei kääntynyt) ja irrottelin myös kehikkoa. Ei auttanut. Koko nippu jumissa. Olin jo kaivamassa ruuvaria laukusta, kun kaveri sai sen avattua. Ketjurasvalla voideltiin "kieltä" hätävaroiksi ja auttoi. Nyt toimii niin herkästi että.

    Oli reissun eka tankkaus ja semmonen kiva yllätys. Meinas mennä tunteisiin. No pyörä oli ollut alla vasta n 200km ja seisonut edellisellä aika paljon. Sen opin että kannattaa noi voidella heti alkuun kun vanhan kötöksen ostaa.
    R1200GSA LC
  7. #37
    Kauhee itku maksullisesta lisävarusteesta - eihän sitä ole pakko ostaa ?
    Fireball
  8. #38
    Lainaa Fireball kirjoitti Katso viesti
    Kauhee itku maksullisesta lisävarusteesta - eihän sitä ole pakko ostaa ?
    Täytyyhän sitä rahalla meisselinjatke, jos oma ei satu riittämään...
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  9.  
  10. #39
    Lainaa Fireball kirjoitti Katso viesti
    Kauhee itku maksullisesta lisävarusteesta - eihän sitä ole pakko ostaa ?
    Eikös ne ole pakko olla kaikilla herkuilla?
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12