Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 51:een 51:sta
  1. #31
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Se sivuramppisysteemi on mun mielestä vittumainen autollakin, saati sitten pyörällä. Nousu on tosi jyrkkä ja niin on mutkakin. Miksiköhän ihmeessä ei pyörää laitettu alas? Ei luulis olevan tilakysymys.
    Rupesin oikein muistelemaan niin tasan kerran olen pyörän kanssa ollut eckerööllä rekkojan kanssa samalla kannella. Tallinkilla aina rekkojen seassa.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #32
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kaimaani kirjoitti Katso viesti
    Näin on. Varsinkin jos pinta on kostea.

    Voimia omaisille.
    Melko varmasti ollut märkää, aamuysiltä Helsingissä satoi heikosti.
    1000
  3. #33
    Kuvien perusteella ajoramppi laskee ja laivanovi nousee siinä kohdassa missä kaidekin puuttuu, tuossa kun menettää tasapainon niin voi olla jalat aika kaukana maasta.
    Yamaha MT-09 Tracer
  4. #34
    Ehkä turhaa spekulointia tämäkin. Jos pyörä oli uusi/outo? Ja jos pyörä oii automaattivaihteinen ja jalkatakajarrulla, niin voiko yllättävä sutiminen ja sen jälkeinen yllättävä pito johtaa isompaan yllätykseen kun vasemman käden kytkinrefleksi ei pelasta tilannetta?
    X-ADV 750 , CRF 300L
  5. #35
    Kuvasta päätellen kyseessä oli Honda Deauville NT700V ja siinä on ihan perinteinen kytkin ja vaihteet.
    Ei mikään keijukainen, mutta todella helppo käsiteltävä hidasajossakin.
    Noi rampit osaa olla liukkaita ihan ilman sadettakin, itse olen nuo pyrkinyt aina ajamaan niin, ettei pysähtymään tai väistymään joutuisi - odotan rauhassa, että edellä menevät on poistuneet alta.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  6. #36
    Lainaa Sami@Vespa kirjoitti Katso viesti
    Kuvasta päätellen kyseessä oli Honda Deauville NT700V ja siinä on ihan perinteinen kytkin ja vaihteet.
    Ei mikään keijukainen, mutta todella helppo käsiteltävä hidasajossakin.
    Noi rampit osaa olla liukkaita ihan ilman sadettakin, itse olen nuo pyrkinyt aina ajamaan niin, ettei pysähtymään tai väistymään joutuisi - odotan rauhassa, että edellä menevät on poistuneet alta.
    Joo, sori, lukihäiriö tms sekoitti NC :ksi., Pitää seuraavan kerran katsoa kahteenkertaan...
    X-ADV 750 , CRF 300L
  7. #37
    Ramppi on keskeltä liukkaampi, kun autoista on tippunut öljyä. Auton renkaiden kohdalta pito on parempi, mutta joutuu ajamaan reunassa. Huomasin sen kerran kun takapyörä alkoi yllätäen sutimaan ylemmälle autokannelle ajaessa. Sen jälkeen olen ajanut reunassa ja pitänyt turvaväliä ettei joudu pysähtymään rampille.
  8. #38
    Juuri tuli ecerön laivaan Tallinnassa. Ohjasivat sivurampin kohdalle moottoripyörät mutta lopulta ajattivat alakannelle rekkojen sekaan. Sivuramppia kyllä käsiteltiin. Liimaa ja soraa siihen päälle pidon parantamiseksi.
    Ainakaan Tallinnan päässä ei näyttänyt olevan rakoa mistä alas pääsisi tippumaan.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  9. #39
    Mitenhän tekevät purun helsingissä. Kerro kuinka meni. Itse kun Suomeen palaan niin tuun muugan kautta. Tämä oli jo etukäteen varattu.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #40
    Ja tämä Eckerön tapaus ei ole ainoa mp/laivaramppionnettomuus. Helsingissä kävin eilen vieläkin ikävämmin:

    https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008181037.html
    -- Brake later and open the gas earlier --
  11. #41
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Ja tämä Eckerön tapaus ei ole ainoa mp/laivaramppionnettomuus. Helsingissä kävin eilen vieläkin ikävämmin:

    https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008181037.html
    Eikös kyseessä ole juurikin kyseinen tapaus?
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  12. #42
    Juurikin sama. Postauksen aloitin laivassa liikkuneiden huhujen perusteella. Oli selkeetä että jotain oli tapahtunut mutta ei tarkkaa tietoa.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #43
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Juurikin sama. Postauksen aloitin laivassa liikkuneiden huhujen perusteella. Oli selkeetä että jotain oli tapahtunut mutta ei tarkkaa tietoa.
    Muokkasin otsikkoa hieman, tämä lienee ok?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  14. #44
    Juurikin sama. Postauksen aloitin laivassa liikkuneiden huhujen perusteella. Oli selkeetä että jotain oli tapahtunut mutta ei tarkkaa tietoa.
    Pahoittelut asioiden sotkemisesta. Eckerö pikkuisen hämäsi.

    Osanotto omaisille.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  15. #45
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Mitenhän tekevät purun helsingissä. Kerro kuinka meni. Itse kun Suomeen palaan niin tuun muugan kautta. Tämä oli jo etukäteen varattu.
    Eihän siinä sen ihmeellisempää kuin ulosajo rekkojen seassa. Itseasiassa sidontaliinalle paremmat paikat alakannella.
    Vielä Tallinnaan tullessa tuli sivurampista prätkät mutta meitä ei enää sinne päästetty vaikka aluksi ohjattiin siihen sivurampin viereen .
    Edit... En osaa liitää kuvaa....
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  16. #46
    Pitäisikö tämä vatvominen ja vatulointi täällä lopettaa, ajatellaan edes vähän omaisia ja muita läheisiä. Asia ei tällä juupas - eipäs keskustelulla muutu mihinkään. Voimia ja rauhaa omaisille.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  17. #47
    Lainaa CJ kirjoitti Katso viesti
    Muokkasin otsikkoa hieman, tämä lienee ok?
    Olin aikeissa pyytää muokkausta mutta toimi ilmankin. Kiitos.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  18. #48
    Lainaa 57pannu kirjoitti Katso viesti
    Pitäisikö tämä vatvominen ja vatulointi täällä lopettaa, ajatellaan edes vähän omaisia ja muita läheisiä. Asia ei tällä juupas - eipäs keskustelulla muutu mihinkään. Voimia ja rauhaa omaisille.
    No hyvää tietoahan tässä tuli. En ole koskaan sivurampilta ajanut, mutta nyt tietää olla varuillaan jos tulee sellainen tilanne.
  19. #49
    Lainaa 57pannu kirjoitti Katso viesti
    Pitäisikö tämä vatvominen ja vatulointi täällä lopettaa, ajatellaan edes vähän omaisia ja muita läheisiä. Asia ei tällä juupas - eipäs keskustelulla muutu mihinkään. Voimia ja rauhaa omaisille.
    Jaa? Minun mielestäni taas helkkarin hyvää tietoa tullut tässä keskustelussa muunmuassa siitä että se metallinen lastausramppi on TODELLA LIUKAS märällä kelillä etenkin. Ja veikkaan että ainakin yksi motoristi joka tätä ketjua on lukenut, tulee varomaan metallisia ramppeja tämän lukemansa johdosta... joten minun mielestäni tässä on vähintäänkin tehty ennakoivaa hyvää työtä jotta vastaisuudessa tällaisia ei sattuisi.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  20. #50
    Lainaa 57pannu kirjoitti Katso viesti
    Pitäisikö tämä vatvominen ja vatulointi täällä lopettaa, ajatellaan edes vähän omaisia ja muita läheisiä. Asia ei tällä juupas - eipäs keskustelulla muutu mihinkään. Voimia ja rauhaa omaisille.
    Miksi pitäisi? Itsekin luet ja kirjoitat tähän. Ehkä tämä tapahtunut ei muuksi muutu mutta joku tuleva voi jäädä tapahtumatta. Mutta ei ole pakko lukea jos ei halua.

    Ikävä tapaus tietenkin ja myötätuntoni on omaisten puolella vaikka en heitä edes tunne.
    Honda VFR 750F -93
    Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

    Ei eksyvä tietä kysy
  21.  
  22. #51
    Monesti käynyt mielessä kun rappia ajanut että joku tässä vielä kaatuu. Noin pahaa en osannut edes ajatella mitä kävi.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12