Tulokset 1:st 7:een 7:sta
  1. #1
    Hep,

    kiukuttelee GSF1250 Bandiitti (-08, ruisku, ABS, Akra)....

    Kylmn ottaa kierroksia, mutta n. 15 min ajon jlkeen tahmaa
    kierrokset 4-5000 RPM:n. Ja kun kytt virrat pois, niin
    "nollaa" hetkeksi eli kiert muutaman minuutin taas ok.

    Thn menness irrotettu GiPro TRE- nytt, bootattu (akku irti kaljan verran),
    bensaan laitettu Cleaner-puteli (ajettu n. 50 km pern), vaihdettu
    tulpat + ilmansuodatin. Akku uusittu 2 kk sitten.

    Olisikos lis ideoita? Seuraavaksi meinasin kiikuttaa ECU- stn,
    jos happianturissa tai muissa sdiss olisi syy...
    Suzuki Intruder C1800R -09
    ex Suzuki GSF1250SA Bandit -08
    ex Kawasaki Versys 1000 -13
    ex Suzuki V-Strom 650 -09
    ex Tunturi SuperSport
  2. #2
    Motorg ry, hallituksen varajsen shyhander:n avatar
    Pyllpitj
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Espoo
    MotOrg ry jsen
    Olisko lmptila-anturissa tai -antureissa vikaa? Koneen lmmettyhn ongelmat alkaa, konehan tarvii erilasien seoksen kylmle ja kuumalle koneelle, ts. ryyppy.

    Tai se bensatankin huohotus tukoissa.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  3. #3
    Kiitos vinkeist!

    Ainakin noi tankin letkut on auki,
    puhkuin paineilmaa sinne. Toi ect-anturi onkin
    hankalampi, liittimet ainakin nytti ok:lta, nkiskhn
    sen kunnon ECUlta....mutta oire kyll sopii, kylmn ky
    hyvin, lmpimn paukuttaa putkessa + tukehtuu, kuin
    olis ryyppy pll koko ajan ja saisi liikaa pensaa.
    Suzuki Intruder C1800R -09
    ex Suzuki GSF1250SA Bandit -08
    ex Kawasaki Versys 1000 -13
    ex Suzuki V-Strom 650 -09
    ex Tunturi SuperSport
  4. #4
    Onpa noissa puolavikojakin nkynyt. ECU:a nyt ei ainakaan kannata menn stelemn rikkinisest pyrst.
  5. #5
    Hep,

    no tm oli bensapumppu, kun vastusteli. Taas mennn
    Suzuki Intruder C1800R -09
    ex Suzuki GSF1250SA Bandit -08
    ex Kawasaki Versys 1000 -13
    ex Suzuki V-Strom 650 -09
    ex Tunturi SuperSport
  6. #6
    Lainaa Rosewood kirjoitti Katso viesti
    Hep,

    no tm oli bensapumppu, kun vastusteli. Taas mennn
    Menik koko pumppu vaihtoon? Mulla 650 bandiitti nikotteli 9k rpm kohilla ja ongelma oli juurikin paska bensapumpussa, autto kun availi ja paineilmalla puhalsi vastapalloon tavaraa.
    Suzuki GSX-R 600 01 Kilvetn
    ex - Triumph Sprint ST 1050 ABS 10
    ex - Suzuki GSF 650 S Bandit 07
  7.  
  8. #7
    Jep,

    kyll meni pumppu vaihtoon.

    Ja samalla Sami Autopajalla ECUn steli dynossa,
    114 hp / 117 nm, ohessa kppyr, taas kerke
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Suzuki Intruder C1800R -09
    ex Suzuki GSF1250SA Bandit -08
    ex Kawasaki Versys 1000 -13
    ex Suzuki V-Strom 650 -09
    ex Tunturi SuperSport