Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitin sillä lähinnä sitä etten viitti tehdä sitä pienissä pätkissä joka kerta sotkien itteni siihen hartsipölyyn itse työsuorituksen viedessä murto-osan suojautumisesta peseytymisestä yms joka kierroksella, en niinkään sitä kauanko katteiden tekeminen noin niinkun kokonaisuudessaan vie, huonosti artikuloitu tunnustan.
    Omalla kohdalla katteiden teko lasikuidusta on kestänyt vasta 1,5 vuotta.

Juuri kun on saanut jotain aikaiseksi, niin sovitus, väliväri tai mielenmuutos on aiheuttanut kolmen askeleen taaksepäin poistumisen.

Sen olen oppinut, että päätös ja toteutus.
    Jos toteutus ei kuitenkaan miellytä, niin sitten piiiiiitkä ja tarkka punninta siitä, että onko lisätyö kokonaisuutta arvioiden aivan tarpeellinen.

Lasikuituhommissa on se ongelma, että kuivuminen ja pienten kätösten jälki näkyy vasta seuraavana päivänä, jolloin liisteröidään jonnekkin lisää ja jostain leikataan.

Melko ärsyttävää puuhaa, jos ei ole kovin kauas katseleva, kuten minä, koska elän hetkessä...
    En tiedä onko se yleistä vai olenko mä allerginen polyesterihartsin jollekin ainesosalle mutta olen aikoinani tehnyt yhden lasikuituisen tuning etupuskurin (okei yritin meni vituix ) sekä mm yhden onnistuneen hattuhyllyn 6x9 kajareille. Jok`ikinen kerta kun semmoinen neulanterävä kovettunut pärse pisti mua käteen (ja niitähän sattuu vaikka olis kumihanskat kädessä) ne tulehtui KAIKKI. Mulla on tossa laatikossa edelleen vähän helevetisti sitä kuitumattoa (paksua) kun en ole edellämainituista syistä halunnu siitä oikeen mitään tehdä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Tuo SS kyllä näyttää ihan Fiat Multiplalta valtettavasti
    offtopiccia mutta...
    Multiplaahan tosiaan pidetään yleisesti semmosena miss vesinokkaeläimenä mutta kuitenkin sitäkin harrastetaan, monet diggaillee erilaisesta, massasta poikkeavasta muotoilusta.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
    Lainaa TIJ kirjoitti Katso viesti
    offtopiccia mutta...
    Multiplaahan tosiaan pidetään yleisesti semmosena miss vesinokkaeläimenä mutta kuitenkin sitäkin harrastetaan, monet diggaillee erilaisesta, massasta poikkeavasta muotoilusta.
    Kun olin pienten lasten perheellinen, niin ihan oikeasti harkitsin toiseksi autoksi Fiat Multiplaa.
    Syystä että tallissa on kuusi (6) Italialaista moottoripyörää ja olisihan se ollut hienoa, että autokin olisi ollut saapasmaasta.

En sitten kuitenkaan päässyt niin pitkälle.
    Enkä ole sen jälkeen Italialaista autoa harkinnut, paitsi kuningattarelle Fiat Barchettaa, mutta kuningatar ei lämmenyt ajatukselle.
    Kuningatar ajelee pari vuotta vanhalla Subarun pippanalla.
    Siis Rellun pippanalla, mutta kun kuningattarella ei ole ihan nuo automerkit ja munan saannokset hallussa..
    Mutta rellu on punainen, sen kuningatar muistaa.
    Onhan noita Italialaisia autojakin tällä tontilla muutama nähty. Fiat Scudoa en pitäisi oikeen Italiaanona kun siinä on ranskalaisessa korissa Fordin kone mutta esim Alfoja on ollut 916 Spider sekä GT, noistakin tuon ensimmäisenä mainitun konepellin läpi tulevat etuvalot on melkoisen valtavirrasta poikkeava toteutus ja tuntui jakavan kansaa.

GT:n voisin joskus vielä hankkia kunhan siitä on valmiiks rempattu kytkin...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    sääli, että miton 916 tyyliset ja siten erittäin hieno muodot muuttavat perus SS pyöreilyksi.
    Samaa mieltä. SS on yksi rumimmista italialaisista pyöristä.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

köh köh ducati 750 paso... Siitä puheenollen löytyy omistushistoriasta myös kaksi cagiva frecciaa, toinen niistä mun ensimmäinen faitteri
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Siis Rellun pippanalla, mutta kun kuningattarella ei ole ihan nuo automerkit ja munan saannokset hallussa..
    Mutta rellu on punainen, sen kuningatar muistaa.
    Piinattu rellu? Sori, en voinut olla heittämättä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Hahah, onpa vaikea uskoa, että sait noin vähällä vaivalla nuo katteet istumaan, ihan uskomaton mäihä! Oon kyllä samaa mieltä muiden kommentoijien kanssa, et SS katteet on vähän erikoiset, mutta tuntuu jotenkin älyttömältä et ne sujahti piikin päälle tuosta vaan.

Tosiaan vielä SS penkki tulee myyntiin jossain vaiheessa kunhan saan tuon takahäkin hitsattua uudelle penkille. Saattaa venyä kevääseen mutta tarjolla.
    No purity - SS750 naked & "Ktmzuki" DR350
    Sivujalka ei mahdu kääntymään et sieltä täytyy hiukan sheivata, varmaan leikkaan sen lärpäkkeen kokonaan helvettihin mikä tulee sinne jalan alle/taakse kun ei siellä ole mitään mihin sen saisi kiinnikään mut muuten meni kun ois takin pukenu päälle. Täytyy hiukan sitä istuvuutta vielä parantaa kääntämällä tota etuhäkkiä pikkasen eteenpäin kun tällä hetkellä kahvat ottaa mittaristoon jne mutta se on hienosäätöä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    köh köh ducati 750 paso...
    Alkuperäinen Paso on hieno!

mietin vaan et onks tää nyt sit Dugiva vai Cagatti
    Mie oon yhdistämässä
    Moto Guzzi V Breva 750
    Moto Guzzi V65 Lario

Tarrat on tekosessa
    V 75 Brelio
    Avattaresta voi kurkata millä fontilla ja minkä näköinen tarroista tulee.
    Neljä sivukatteen tarraa maksaa n. 100€, mutta yksityiskohdat kruunaa kokonaisuuden...

V 75 Larva olisi ollut vähän pöhkö.
    Eivit larva, hieman repesin.

Kaveri ilmotti että on löytäny mulle moottorin, kuulemma jostain Suzukin GS125:stä, menee kattomaan sitä lähiaikoina. Tehoahan semmoinen ei vakkarina tee kun 12 ponia mut eipä siitä Lifan RSR:stäkään laatikosta irtoa kun 14. Eipä oo iso menetys jos ei sitä käytä kun hintaa huimat viiskymppiä. Siinähän sitä hämmästelemistä sitten vaikka kirjoittais tankkiin että suvakki
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Alkuperäinen Paso on hieno!
    Mielenkiintoinen se on, niin muotoilultaan kuin historialtaan ja syntytarinaltaan. Hieno se ei ole
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Mielenkiintoinen se on, niin muotoilultaan kuin historialtaan ja syntytarinaltaan. Hieno se ei ole
    Elähän nyt.
    Paso on aikansa lapsi ja kestää edelleen katselua.
    Toki siinä on yksityiskohtia, joita voisi päivittää.
    Paremman näköinen kuin aikalaisensa kokokuorrutettu hånda.
    Jos ollaan ylipainetta puskemassa pyttyyn, niin eikö olisi sellainen moottori olisi hyvä, joka on pienennetty 125 kokoiseksi, tai tehty tehokkaaksi jo valmiiksi.
    Kuitenkin voimaa on tulossa ja miten voimansiirto ja kytkin ottaa selkäsaunan vastaan.

Tai jos jostain moottorista on tehty kutistettu versio jytäkällä voimansiirrolla.

Pikkumoottorissa on pikkumoottorin voimansiirto ja kytkin.
    Vähän tuota samaa pohdin että mahtaako kestää... Sillä mä sitä duken konetta oon pohtinu kun käsittääkseni noi LC moottorit pitäs kestää pieksäntää. Katotaan nyt missä kunnossa se on, ainahan siitä voi askarrella vaikka putkirunkoauton nassikoille.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Elähän nyt.
    Paso on aikansa lapsi ja kestää edelleen katselua.
    Toki siinä on yksityiskohtia, joita voisi päivittää.
    Paremman näköinen kuin aikalaisensa kokokuorrutettu hånda.
    Pasolla en ole päässy ajamaan mutta C12r Frecciasta ainakin jäi semmoinen muistikuva että ne peilit oli lähinnä hauisten ihailua varten, taakse niistä ei nähny tuon taivaallista. Tosin ei nähny Tornadon peileistäkään ennenkun niiden mekanismia hieman modasi että sai lasit kääntymään tarpeeksi ylös.

Freccia myös rämis tyhjäkäynnillä ihan hitosti kiitos tsiljoonan katekiinnikkeen ja muoviliitoksen
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Vähän tuota samaa pohdin että mahtaako kestää...
    Kannattaako lähteä sille linjalle, että mennää rimaa hipoen ja ollaan valmiita "isolle paukulle" ihan vaan sen takia, että lähdettiin liian köykäsillä eväillä liikkelle.
  20.  
    Kannattaako lähteä sille linjalle, että mennää rimaa hipoen ja ollaan valmiita "isolle paukulle" ihan vaan sen takia, että lähdettiin liian köykäsillä eväillä liikkelle.
    Just juttelin asiasta kaverin kanssa, eipä se myyjä ole mitään vastannutkaan... Korostan siis että idea ei ollut minun mulle ilmoitettiin että tämmönen löyty käyn hakemassa talteen.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12