Tulokset 1:stä 15:een 15:sta

Täshän kävi nyt silleen hassusti että mulle pyytämättä ja yllättäen tipahti tommonen skobedootteri syliin... Mun oli tarkoitus ensin virittää tuota naapurille ärhäkämmäksi mutta osien saanti tuntui olevan sen verran kiven alla että puhuin sen ulos k.o. projektista. Levittelin tuossa pinnoitetta meidän paritalon katolle kun k.o. naapuri tuli puheille ja hetken päästä juttu kääntyi k.o. skootteriin että hän aatteli myydä sen pois kun se on seissy tyhjän tappina jo pari vuotta toisen nelitahtiskootterin takia ja kuulemma kolmas tehokkaampi on jo tulossa. Ykskaks hän virkkaa jotta kerta mä viittin pestä ja pinnoittaa koko paritalon katon niin haluaisinko minä sen skootterin, no perkule mikä jottei...

Muutaman päivän olen nyt mutustellut asiaa ja päätynyt kolmeen eri vaihtoehtoon...

1) Laita vekotin nippanappa kuntoon, aja itse kesällä pari kertaa, kyllästy koska tehdasvakio hyi tylsää, myy syksyllä tappiolla.

2) Laita vekotin sen verran hyvään kuntoon että viitsin myydä (en luovuta tietoisesti pommeja eteenpäin), saa maksimissaan osien hinta takaisin ja tee työ rakkaudest lajiin...

3) Pura laite atomeiksi, poista kaikki katteet ja kiinnikkeet, rakenna vehkeestä kunnon teema-build tyyliin post-apokalyptinen paramilitaria, jerrykannutankki toisella puolella, ammuslaatikko toisella, käytä kaikenlaisia weathering tekniikoita yms uskottavuuden maksimoimiseksi, nappularenkaat yms.

Mahtaako täällä riittää kiinnostusta tämmöisen projektin seuraamiseen? Täytyy muistaa että tätä tullaan rakentamaan Turbomiton kanssa rinnan joten etenemistahti tullee olemaan sangen verkkainen mut kerta tässä ei oo niin sanotusti penniikää kii niin voin käytännössä tehdä tälle surutta mitä tykkään.

Ja laitehan siis on Rally USA... ja vitut, siis uudelleen tarroitettu Longjia Grido 50 B2, otteessa seisoo vuosimalli 2010 mutta jännästi tässä on vielä tuo vanhemman mallin moottori joten kaivoin tyyppikilven esiin, laite on itseasiassa valmistettu jo 2004.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Jos se liikkuu, aja.

Jos se ei liiku, Kuusakoski + lava + lapio.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.

Liikkuu mutta mm kaasarin ja ilmaboksin välinen kurkku on riekaleina ja mahdoton saada uutta. Mitään järkeähän tässäKÄÄN ei taas ole mut onko mun muissakaan projekteissa

For the lolz ja silleen...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Jokin silikonituubi ja keksintöjä siihen väliin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Sun pitää kohta järjestää projektinäyttely Kanavan rannassa!
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Sun pitää kohta järjestää projektinäyttely Kanavan pohjassa!

Korjattu
    02 Mille R
    JMH:n kanta kiinaskoottereihin on ainakin selvä ja rehellisesti omani on samansuuntainen, joka toisaalta aiheuttaa sen että voin surutta tehdä tuolle mitä tykkään. Kysymys ei siis ollut että teenkö vai en, vaan että onko täällä riittävää kiinnostusta että vaivaudun dokumentoimaan prosessin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Lyhyesti: On!
    Gilera SP01 125, '90 (projekti, useamman vuoden sellainen)

CB900F Hornet, '02 (ex)
    CB500, '97 (ex)
    CBF500, '04 (ex)
    Turbohan tuohon pitää laittaa…
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Sinun prosessidokumentaatioita mitä olen seurannut, luulen että en jättäisi lukematta vaikka alkaisit ompelukonetta rakentamaan.
    Vanha Hussen ompelukone Hondan tekniikalla ja vaikkapa kiinanskoban katteilla?
    Nakupyöräpörrääjä
    Liittyi May 2015
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Jaa ompelukone...

Oiskohan poljettava Singer, Benelli Sei 750 koneella

Elikkäs kirjoittaa vaan, kyllä täällä luetaan
    Eikäkön atomeiksi ensin ja sitten hommiin.

Muutama lava bisseä, riittävästi Kossua, viikon leiri Tallinn... eiku tallissa, niin johan lähtee luovuus taas kukkaan.

Se on muuten sillälailla, että rakentelun intoa ja vimmaa ei pidä arvottaa lähtökohdan ja lopputuleman kautta.

Se on vähän sama kun reissuhommissa.
    "Mäntsälää tulee karttaa viimeiseen saakka, mutta periaatteessa homman juju on:
    Aina kohteessa. Tärkeintä on matka, ei päämäärä.

Osa porukasta kykenee siihen eri variaatioilla. Osa taas mennä suorittaa niimmaan perkeleesti pedandin suunnitelman mukaan.

Nohh... Kun joskus oli Elanto, oli aina joku joka söi Elannon makkaraa.... ja väitti tosissaan, että AE ETTA O HYVVEE勞.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Jaa että jotain typerää ja lapsellista?!? SEURATAAN!!
    Blåbär racing - https://www.youtube.com/channel/UCaLls33iNvMVoH97g8W2ZrQ
    Instagram: blabar_racing
    No perkule kait siitä pitää sit jotain raapustaa... Tämän kanssa ainakin niille jotka huutelee alkuperäisen pilaamisesta ja arvonmenetyksestä voin sanoa et ei tätä kukaan halua nykkään joten mitään ei menetä jos tätä hiukka....parantelee. Itse en skoottereista välitä mut jos tästä sais edukkaasti semmosen hiekkatie "mökkimopon" jossa on kuitenkin edelleen kilvet että voi siirtyä pelipaikoille omatoimisesti niin hyvä niin, just olin ensin hankkimassa jotain ADV piikkiä samaan tarkoitukseen mutta tämmönen pitäs saada pelkällä tunkinki cdi:llä ja kurit poistamalla (hyihyi laitonta) ottamaan aika helpot kuusviis joka riittäs kyllä mulle ihan bueno.

Tänään kävin nassikan kanssa tossa naapurikadulla heittään uparit. Kylmänä kun polkasee nostaa kierrokset sen verta ylös että pyörittää takatassua suht vinhaan, kierrosten tasaannuttua päästiin sinnepäin ihan ok mutta takas päin alkoi yskiä ja rötää, täyskaasulla stumppas heti eli lienee se revennyt imukaula josta horii seokset perseelleen. Huomenissa alkanee purkutyöt sikäli kun jaksaa huvittaa.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
  15.  
    Lainaa blåbär racing kirjoitti Katso viesti
    Jaa että jotain typerää ja lapsellista?!? SEURATAAN!!
    No täähän kuulostaa hyvältä. Jos tuollaisen projektin toteuttaisi "järkevästi", se tuskin olisi yhtään hauska. Peukkua prokkikselle!
    SF 1098S
    MTS V4S Sport