Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 158:een 158:sta
    Arvon herrasväki pyytäisin hieman neuvoja mikäli jollakulla on asiasta tietoa... Tallinnasta löytyis halvalla varsin lupaava Hyosung GT sekä kaverin kaveri joka pystyisi ehkä hoitamaan hommat sielä päässä, kysymys kuuluu pystyykö autolautalla toimittamaan yli ajoneuvoa ilman kuljettajaa vai pitääkö mun käydä hakemassa se sieltä itse?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Arvon herrasväki pyytäisin hieman neuvoja mikäli jollakulla on asiasta tietoa... Tallinnasta löytyis halvalla varsin lupaava Hyosung GT sekä kaverin kaveri joka pystyisi ehkä hoitamaan hommat sielä päässä, kysymys kuuluu pystyykö autolautalla toimittamaan yli ajoneuvoa ilman kuljettajaa vai pitääkö mun käydä hakemassa se sieltä itse?
    Pikainen googlaus kertoi että, esim. Viking edellyttää aina kuljettajan, Tallink-Siljalla on ainakin ohjeita kuljettamattomien ajoneuvojen lähtöselvityksestä. Varman tiedon saa ottamalla varustamoon yhteyttä.
    Tarvii ensin selvitellä hommat tallinnan päässä ennenkun alan soittelemaam varustamoihin... Mites eiks ollu joku finbo cargo tai semmonen joka liikennöi vuosaari-muuga väliä? Voishan tuon tietty käyä itekkin hakemassa mutta silloin 250€ pyörä maksaakin helposti jo 500...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Kovin on kiven alla euroopassakin nuo veetwinit tai sitten eivät suostu lähettämään... Torissa olis yks rebelin kone, se on twini joskin rinnakkainen... Tarvii nyt kattoa tuleeko tosta tallinnan GT:stä muuta kun puhetta ja miettiä jos vaan menis tolla cbr:n koneella kun ei parempaakaan tahdo löytyä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mä olisin ensi keskiviikona tulossa Suomeen. Auto on pieni ja siellä on Blade, ratakamat ja Pappa-Tunturi, joten ahdasta on, mutta ehkä tuommoinen piikki sopii kyytiin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Honda RS250R * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
    No helevetti... Sitä saa mun puolesta murjoa ottaisin siitä lähinnä koneen ja sähköt. En ole vielä kuullut mitään kaverilta mutta katsotaan josko onnistuisi!
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Komento takasin löysin ja varasin piikkisen viragon koneen ihan kotimaasta.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
  8.  
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Komento takasin löysin ja varasin piikkisen viragon koneen ihan kotimaasta.
    Ei kukaan sattumoisin ois liikkumassa porin (kaasmarkku) suunnalta lahteen päin esim viikonlopun aikana? helevetin möykky painaa niin paljon että menee lavarahdin puolelle... (toivottavasti muuten ei tule mitossa painoraja vastaan...)
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456