Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 196:sta
  1. #151
    Arvon herrasväki pyytäisin hieman neuvoja mikäli jollakulla on asiasta tietoa... Tallinnasta löytyis halvalla varsin lupaava Hyosung GT sekä kaverin kaveri joka pystyisi ehkä hoitamaan hommat sielä päässä, kysymys kuuluu pystyykö autolautalla toimittamaan yli ajoneuvoa ilman kuljettajaa vai pitääkö mun käydä hakemassa se sieltä itse?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  2. #152
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Arvon herrasväki pyytäisin hieman neuvoja mikäli jollakulla on asiasta tietoa... Tallinnasta löytyis halvalla varsin lupaava Hyosung GT sekä kaverin kaveri joka pystyisi ehkä hoitamaan hommat sielä päässä, kysymys kuuluu pystyykö autolautalla toimittamaan yli ajoneuvoa ilman kuljettajaa vai pitääkö mun käydä hakemassa se sieltä itse?
    Pikainen googlaus kertoi että, esim. Viking edellyttää aina kuljettajan, Tallink-Siljalla on ainakin ohjeita kuljettamattomien ajoneuvojen lähtöselvityksestä. Varman tiedon saa ottamalla varustamoon yhteyttä.
  3. #153
    Tarvii ensin selvitellä hommat tallinnan päässä ennenkun alan soittelemaam varustamoihin... Mites eiks ollu joku finbo cargo tai semmonen joka liikennöi vuosaari-muuga väliä? Voishan tuon tietty käyä itekkin hakemassa mutta silloin 250€ pyörä maksaakin helposti jo 500...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #154
    Kovin on kiven alla euroopassakin nuo veetwinit tai sitten eivät suostu lähettämään... Torissa olis yks rebelin kone, se on twini joskin rinnakkainen... Tarvii nyt kattoa tuleeko tosta tallinnan GT:stä muuta kun puhetta ja miettiä jos vaan menis tolla cbr:n koneella kun ei parempaakaan tahdo löytyä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  5. #155
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mä olisin ensi keskiviikona tulossa Suomeen. Auto on pieni ja siellä on Blade, ratakamat ja Pappa-Tunturi, joten ahdasta on, mutta ehkä tuommoinen piikki sopii kyytiin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  6. #156
    No helevetti... Sitä saa mun puolesta murjoa ottaisin siitä lähinnä koneen ja sähköt. En ole vielä kuullut mitään kaverilta mutta katsotaan josko onnistuisi!
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  7. #157
    Komento takasin löysin ja varasin piikkisen viragon koneen ihan kotimaasta.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  8. #158
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Komento takasin löysin ja varasin piikkisen viragon koneen ihan kotimaasta.
    Ei kukaan sattumoisin ois liikkumassa porin (kaasmarkku) suunnalta lahteen päin esim viikonlopun aikana? helevetin möykky painaa niin paljon että menee lavarahdin puolelle... (toivottavasti muuten ei tule mitossa painoraja vastaan...)
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  9. #159


    Boonstralta hommasin tuommosen takakahvan kun se ratkaisee kolme ongelmaa kerralla, täyttää takakatteiden väliin jäävän raon, siinä on satulan säppi ja siihen saa takavalon mukavasti valmiisiin reikiin kiinni.



    Apurungon takapäätä piti pikkasen muokata, ei ehkä se elegantein ratkaisu mut kukapa sitä tämän jälkeen edes näkee. Kahva itsessään toimii jäykisteenä tuola perässä, keskialue on tahallaan vielä auki koska en ole vielä päättänyt mm mihin akku tulee jne.



    Pahoittelut paska kuvanlaatu puhelimen kamera on peruna.



    Satulaa piti hiukka muokata kun etureuna lepatti kuin villit häppärit, kuumailmapyssy ja kuormaliina toi sivut huomattavasti lähemmäs tankkia, loppuhienosäätö sitten myöhemmin.





    Tosiaan Löytyi tori.fi:n kautta semmoinen firma kuin Syrjänen Racing Motor Ulvilasta mistä en ollu aiemmin kuullutkaan, heillä oli sopiva purkupyörä josta nappasin samantien moottorin. Viikon verran sitä piti odotella mutta tänään kun menin töihin napotti terminaalin eteisessä teholava johon oli kääritty varmaan puoli rullaa käsikalvoa, styroksinpaloja ja muuta jännää pehmustetta



    Tuommoinen sieltä kääreistä sitten lopulta paljastui. Mikäli joku ei tunnista on kyseessä Yamaha XV125 Viragon moottori. Huomenna töiden jälkeen alkaa sovittelu onko tuota edes teoriassa mahdollista saada ängettyä tuonne katteen sisään
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  10. #160
    Tuotanoin......









    Se kyllä mahtuu sinne, just ja just, mutta nyt ollaan pienen joko-tai tilanteen edessä... JOKO mä asennan moottorin abaut tuohon asentoon missä se nyt on, eli jonkin verran etukenoon koska muuten eturatas jää liian alas, TAI laitan moottorin suoraan ja asennan eturattaan yläpuolelle hieman takaviistoon ohjuri-rissan. Tämä taas luo uuden ongelman sillä jos mä laitan ton koneen vaateriin takakansi jää tuon poikkituen alle joka taas tarkoittaa että moottori tulee niin alas ettei alakate välttämättä sovi sen ympäri koska tuo halvatun möykky on aivan poskettoman leveä piikin koneeksi... Etukannen koristekuoret poistamalla sitä saattais pystyä tuomaan vielä himppasen ylemmäs ennekun ottaa runkoon.

    Mietteitä? Ehdotuksia? Itse tuon etukenon kannalla mutta mitä kaikkia ongelmia se saattaa aiheuttaa? kampura hakkaa öljyt vaahdoksi jne?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  11. #161
    Silleen vaan ja ajat jatkuvasti keula pystyssä
    Gilera SP01 125, '90 (projekti, useamman vuoden sellainen)

    CB900F Hornet, '02 (ex)
    CB500, '97 (ex)
    CBF500, '04 (ex)
  12. #162
    Mitä se ohjurirulla haittaa? Piti laittaa Gpz900R:n vanne- ja ketjulinjamuutoksen myötä rulla, että ei ketju ota runkoon, hyvin futaa.

    Viiden tonnin välein sitten uusi rulla, big deal.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  13. #163
    Toihan vaatii jo tuplaturbot.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  14. #164
    Kun ei ole aiheesta kokemusta niin epäröin miten moinen kestää kun tulee ns vetävälle puolelle ketjua mut jos kerta kestää niin semmoinen sitten jostain jo luinkin että skeittilaudan renkaasta saa ihan passelin mut eiks niitä ole kaupallisiakin?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  15. #165
    Muovi nimeltään nylon Ja kestää jos saa jäähdytystä. Esmes lumikelkan liukukiskot on em. materiaalia.
    Oulu
  16. #166
    Tjaa pommiseetä löytyis kanki kotoakin, sorvi vaan puuttuu...

    Edit: näköjään esim Wandalta saa valmiiks laakeroituja rullia kaheksan rahaa kappale, ei paljoo maksa vaivaa askarrella itte.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  17. #167
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    Mitä se ohjurirulla haittaa? Piti laittaa Gpz900R:n vanne- ja ketjulinjamuutoksen myötä rulla, että ei ketju ota runkoon, hyvin futaa.

    Viiden tonnin välein sitten uusi rulla, big deal.
    sopiiko kysyä millaista rullaa käytit? joku kaupallinen vai omavalmiste? mietin kanssa että tarviiko siinä olla laidat jos se tulee alle kymmenen sentin päähän eturattaasta vai pysyykö ketju suoran rullan tai esim sen skeitin renkaan tai vaikka roclan eturullan päällä. ennen pitkäähän se kaivanee siihen itse uran joten ketjujen kireyttä saanee olla alvariinsa kattomassa tosin ainahan sen rissan voi laittaa jousikuormitetun varren nenään...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  18. #168
    Tämä on varta vasten tehty tuote Gpz:n ketjulinjan ongelmaan, hommasin yli 10 vuotta sitten muun Japanin hilppeen mukana kun pääsi vähimmällä.

    Samanlainen rulla tuo on kuin krossipyörissä, käsittääkseni.

    https://www.webike.fi/products/1522616.html
    Viimeksi muokannut: Eroz; 19.05.2022 klo 16:47.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  19. #169
    vielä kysyn kun en löytänyt valmiista konversiosta kuvaa että tuleeko tämä siis juurikin vetävälle puolelle siinä kawasakissa? Mietin lähinnä millaisia voimia tuohon kohdistuu että kestääkö pelkällä läpipultilla vai täytyykö se tukea myös ulkopuolelta. Samoin pohdin mahtaako sillä olla vaikutusta että ketjun eturattaan ympäri kulkema matka lyhenee jonkin verran.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  20. #170


    Ensimmäinen tässä vaiheessa erittäin raakile moottorinkannake, ylimääräistä tavaraa jätetty tahallaan koska sitä on helpompi siivota pois kuin lisätä. Ketjurulla tulee johonkin tuohon ruksitetulle alueelle, näillä näkymin sille pystyis kohtuuhelposti tekemään myös ulkopuolisen kannakkeen tasaamaan rasitusta. Huomenna tarvii ostaa 20mm hylsy ja hitosti m14 prikkoja että pääsee simmaamaan sivuttain konetta kohdalleen swinginakselilla.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  21. #171
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    vielä kysyn kun en löytänyt valmiista konversiosta kuvaa että tuleeko tämä siis juurikin vetävälle puolelle siinä kawasakissa? Mietin lähinnä millaisia voimia tuohon kohdistuu että kestääkö pelkällä läpipultilla vai täytyykö se tukea myös ulkopuolelta. Samoin pohdin mahtaako sillä olla vaikutusta että ketjun eturattaan ympäri kulkema matka lyhenee jonkin verran.
    Alapuolellehan tuo tulee että siinä on kyllä vinha ero, juu, jos yläpuolella olisi koko ajan rulla ketjua vasten tiukalla kun voima välittyy sitä kautta.

    Kyllähän alapuolikin moottorijarrulla kiristyy mutta sitä on harvoin ja voimaa paljon vähemmän.

    Ansiokkaaseen pohdintaan en osaa sitten ottaa kantaa, muuta kuin spekuloimalla että eiköhän se ratas noilla tehoilla kestä vaikka muutama hammas vähemmän olisi kontaktissa.

    Edit: Katsoin kuvan, onpa huikea kulma tulossa rullalle. Gpz rullain poikkeuttaa ketjua muutaman sentin, tulee ehkä 10 asteen (tai 170 asteen, miten päin haluaakin sanoa) kulma. Tuossa olisi kai yli 45 astetta??
    Viimeksi muokannut: Eroz; 20.05.2022 klo 12:50.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  22. #172


    Näin mä vähän pelkäsinkin... Noo tää nyt on tällästä protoilua tässä vaiheessa, saa nyt edes koneen runkoon. Yks vaihtoehtohan olis tehdä se näin kahdella ketjulla, tilaa on kyllä mutta eturattaassa tarttee olla sen ketjun verran offsettiä mut eiköhän semmonenkin jostain päin maailmaa tarvittaessa löydy ja jos ei löydy niin tehdään perkele rautaahan se vaan on...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  23. #173
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti


    Näin mä vähän pelkäsinkin... Noo tää nyt on tällästä protoilua tässä vaiheessa, saa nyt edes koneen runkoon. Yks vaihtoehtohan olis tehdä se näin kahdella ketjulla, tilaa on kyllä mutta eturattaassa tarttee olla sen ketjun verran offsettiä mut eiköhän semmonenkin jostain päin maailmaa tarvittaessa löydy ja jos ei löydy niin tehdään perkele rautaahan se vaan on...
    Noin isossa epäsuhdassa kaksi kejua olisi ehkä helpoin ja vähemmän kuormittava. Offset-rattaan voi tehdä itsekin kun vähän sorvaa ja hitsaa.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  24. #174
    Joo mietin kans että vaikka tässä ei tulle olemaan kuin optimistisesti ~30hp niin voipi tehdä ketju kohtuupian purua siitä rissasta tuossa
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  25. #175
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    30!?

    Eikös tossa Viragossa ole jotain alle 15 alkujaan?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #176
    Turbolla tehot tuplaksi.
  27. #177
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Turbolla tehot tuplaksi.
    Nii-in… Kai se sit kestää?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #178
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    30!?

    Eikös tossa Viragossa ole jotain alle 15 alkujaan?
    11 muistaakseni. kuhan heitin jotain mistäs sitä vielä tietää mitä kaikkea tuolle keksii tehdä vaikka laittais isommat mukit tms.

    Käsittääkseni kakspuolikkaassa on tasan sama alakerta muttei se varmaan huono idea olis joitain osia vahvistaa/vaihtaa vahvempiin
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  29. #179
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    11 muistaakseni. kuhan heitin jotain mistäs sitä vielä tietää mitä kaikkea tuolle keksii tehdä vaikka laittais isommat mukit tms.
    Turbotettu SEKÄ porattu Virago, haha.

    Edit: jos asia kakspuolikkaan kanssa on noin, niin parempi lähtökohta. Onhan toi aikamoinen möykky piikkisen koneeks.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #180
    Tuli tässä pohtiessa sellainen mieleen, että jos ohjainrullan tilalle laittaisi ohjainrattaan? Molemmin puolin laakeroituna se olisi ja pysyisi siinä ja homma hoituisi yhdellä ketjulla. Tehohäviötähän tuollainen toki aiheuttaa, mutta ahtopaineella saa onneksi kompensoitua.
    1835
Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen