Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Kuuma on ja nautinto kaukana ajaessa Scorpionin umpipotta päässä, tuuletusaukot siinä lähinnä vitsi, ei huomaa eroa oli auki tai kiinni. Avopotassa palaa naama ja LS2 Pioneerin visiiri ei pysy auki (tai kiinni).

    Mitäs vaihtoehtoja on? Schubertia väittävät hyvin tuulettuvaksi, mutta ei istu päähän ainakaan mallit C3 tai O1.
    Viimeksi muokannut: Kötöstelijä; 14.07.2021 klo 01:00.
    Lajin halpuus viehättää.
  2. #2
    Mulla on kakkoskypäränä tuollainen Grexin monitoimikypärä. Hyvin kyllä tuulettuu, tämä tosin kostautuu äänekkyytenä. Mutta ylätuuletusräppänät kun avaa, niin sen varmasti huomaa, sen verran alkaa ilmaa virrata kypärän sisään.

    Sitten Nolan N44 Air/Evo tai Nolan N70-2 GT on vähän parempia versioita tuosta Grexin halpismallista.

    https://www.storm-motor.fi/ajovarust...ra-mattamusta/
    Viimeksi muokannut: Sami@Vespa; 14.07.2021 klo 01:17.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  3. #3
    Omaa kokemusta ei ole (vielä) mutta Icon merkkisiä kypäriä on kehuttu hyvin tuulettuviksi useammassakin arvostelussa, itsellä seuraavana harkinnassa Icon Airflite Peacekeeper.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #4
    Tuuletuksen lisäksi kannattaa miettiä kypärän väritystä, kaksi viimeistä kypärää on olleet valkoisia.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  5. #5
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Omaa kokemusta ei ole (vielä) mutta Icon merkkisiä kypäriä on kehuttu hyvin tuulettuviksi useammassakin arvostelussa, itsellä seuraavana harkinnassa Icon Airflite Peacekeeper.

    Minulla on airflite ja hyvin tuulettuu ainakin minun mielestä. Mikään maailman hiljaisin kypärä se ei kyllä ole.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #6
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Tuuletuksen lisäksi kannattaa miettiä kypärän väritystä, kaksi viimeistä kypärää on olleet valkoisia.
    Juu, valkoinen tai hopea käytännössä ainoat järkevät vaihtoehdot.
    Lajin halpuus viehättää.
  7. #7
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Tuuletuksen lisäksi kannattaa miettiä kypärän väritystä, kaksi viimeistä kypärää on olleet valkoisia.
    Melkein uskaltaisin väittää värin vaikutusta kypärän sisälämpötilaan melko olemattomaksi normaalissa katuajossa. Kypärän kuoren ja pään välissä on pari senttiä styroxia, eli ihan helposti lämpö ei pääse päähän asti kuoresta kulkeutumaan. Ja ajoviimakin pitänee sen kuoren aika tarkalleen ulkolämpötilassa, eli senkään puolesta ei lämpene kuula sen ihmeemmin.

    Muille näkymisen kannalta asia tietysti on eri, siinä tarkoituksessa valkoinen puolustaa paikkaansa.
    1835
  8. #8
    Aikanaan Arain koeajokypärät oli kirkkaan huomiovärisiä, nyt tuo taitaa olla normiväri käytössä.
    FJR -17
  9. #9
    Toista kesää nyt Scorpion R1 ja väitän että on todella hyvin ilmastoitu laitos kun helteisellä ratapäivälläkään ei pahemmin puske hikeä.
    Kertaakaan ei ole tullu fiilistä että olisi epämiellyttävä.
    Halpis kypärähuppu on ollut alla kadulla ja radalla.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  10. #10
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Toista kesää nyt Scorpion R1 ja väitän että on todella hyvin ilmastoitu laitos kun helteisellä ratapäivälläkään ei pahemmin puske hikeä.
    Kertaakaan ei ole tullu fiilistä että olisi epämiellyttävä.
    Halpis kypärähuppu on ollut alla kadulla ja radalla.
    Mulla on Exo 1400 Air, se on nollakelissä sopivan viileä. Tosin silloinkin pitää ajella kaupunkivauhdeissa visiiri auki että näkee eteensä.
    Lajin halpuus viehättää.
  11. #11
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Omaa kokemusta ei ole (vielä) mutta Icon merkkisiä kypäriä on kehuttu hyvin tuulettuviksi useammassakin arvostelussa, itsellä seuraavana harkinnassa Icon Airflite Peacekeeper.
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Minulla on airflite ja hyvin tuulettuu ainakin minun mielestä. Mikään maailman hiljaisin kypärä se ei kyllä ole.
    Mulla kanssa Iconin Airflite kuumille keleille ja se kyllä tuulettuu MUTTA ei sitä hiljaiseksi voi sanoa muuta kuin alle 30 km/h vauhdeissa Mutta huomattavasti mukavampi päässä kuumalla lämpötilan suhteen versus SHOEI GT-Air
    Tracer 9 GT -21, Exät: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)
  12. #12
    MC-Sport näköjään myy noita Airfliteja ja löytyy varastosta, pitääpä käydä sovittamassa. Äkkiseltään näyttää melko aika samalta kuin toi LS2 Pioneer, laatu varmasti tuplahintaan parempi.
    Lajin halpuus viehättää.
  13. #13
    Lainaa Kötöstelijä kirjoitti Katso viesti
    MC-Sport näköjään myy noita Airfliteja ja löytyy varastosta, pitääpä käydä sovittamassa. Äkkiseltään näyttää melko aika samalta kuin toi LS2 Pioneer, laatu varmasti tuplahintaan parempi.
    Oman ostin silloin kun malli tuli tuolta MC-Sportista mutta nyt niitä saa myös ainakin tuolta Eurobiker:sta.
    MC-Sport on näköjään vain auki sovittaessa, joten jos haluat kokeilla niin mene Eurobikeriin.
    Tracer 9 GT -21, Exät: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)
  14. #14
    Moro

    Mun pyörä on tällä kelillä liian hyvin tuulelta suojattu eikä näinollen kypäränkään (Shubert C3) tuuletus oikein toimi,katselin netistä asiaan parannusta ja tällaisen löysin https://bikerheadz.co.uk/product/c3-...nt-gloss-black onko tuttu lisävaruste ja onko hyötyä?

    Tässä toinen http://www.summerlaxdaze.com/index.p...oducts_id=1479 vastaava.
  15.  
  16. #15
    Eikös tuo ensimmäinen ole ihan vain varaosa C3 Pro kypärään?
    Jälkimmäinen linkkisi ei toimi lainkaan..
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie