Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Pitäsi löytää jostain PK-seudun +/- 100km lähettyviltä tiistaihin 6.7 mennessä esim tämmöinen aluspaita. Alushousut on tuota kuvan mukaista sarjaa Alpinestars ride tech ja osoittivat toimivansa loistavasti. Povattu sen verran kovia helteitä että ilman ei enää pärjää ja saksalainen verkkokauppa muni taas tilausta viikon ennen lähettämistä eli kusivat aikatalut.
    Koluttu kaikki verkkokaupat joita on tarjolla ja koitettu soittaa paikkoihin joissa ei vastata puhelimeen
    Käytössä ollu halpa "tekninen" polyesteripaita liimautuu ihooin kuin haiseva kärpäspaperi ja on viittä vailla täysin turha laitos
    paituli.jpg
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  2. #2
  3. #3
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Paksusti merinovillaa nahkapuvun päälle eristämään paahde.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #4
    Lainaa Tuono kirjoitti Katso viesti
    Käyn huomenna kurkkimassa tuota mutta joku ääni takaraivossa sanoo ettei Rukka ja rata-ajo kohtaa riittävästi. Toivottavasti olen väärässä.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  5. #5
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Paksusti merinovillaa nahkapuvun päälle eristämään paahde.
    Kelpaisiko susiturkki?
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  6. #6
    Urheilukaupoissahan on kaikenlaista teknistä vaatetta. Just joku jossain kehu jostain stadium outletista ostaneensa useampia paitoja. Pitkähihanen tais olla 8 euroa...
    Relax!
  7. #7
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Itse liputan kyllä tuon JMH:n vinkkaaman merinovillan puolesta. Voittaa tekniset 100 - 0 .

    Tekninen t-paita/aluspaita on hyvä kun se pääsee hengittämään eli kuivumaan "päälle". Kun se on läpimärkä niin sitten olo on muuta kuin mukava.

    Merinovilla on märkänäkin miellyttävä päällä, kesällä viileä ja talvella lämmin.

    Mutta toivottavasti Kerberos löytää mitä on hakemassa. Lämpöä tulee kyllä riittämään ensi viikolla.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  8. #8
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Itse liputan kyllä tuon JMH:n vinkkaaman merinovillan puolesta. Voittaa tekniset 100 - 0 .

    Tekninen t-paita/aluspaita on hyvä kun se pääsee hengittämään eli kuivumaan "päälle". Kun se on läpimärkä niin sitten olo on muuta kuin mukava.

    Merinovilla on märkänäkin miellyttävä päällä, kesällä viileä ja talvella lämmin.

    Mutta toivottavasti Kerberos löytää mitä on hakemassa. Lämpöä tulee kyllä riittämään ensi viikolla.
    Tässä haetaan myös yleistä viihtyvyyttä etten korise siellä puffet-kalsareissani omassa hikilätäkössä suu vaahdoten.
    Tarkistetaanpa varustelekan merinovillatarjonta.

    Edit. Pitkähihainen merinovillapaita "Seksikäs, ihoa myötäilevä malli, kuten kuuluukin"

    Nyt!!
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  9. #9
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Itse liputan kyllä tuon JMH:n vinkkaaman merinovillan puolesta. Voittaa tekniset 100 - 0 .

    Tekninen t-paita/aluspaita on hyvä kun se pääsee hengittämään eli kuivumaan "päälle". Kun se on läpimärkä niin sitten olo on muuta kuin mukava.

    Merinovilla on märkänäkin miellyttävä päällä, kesällä viileä ja talvella lämmin.

    Mutta toivottavasti Kerberos löytää mitä on hakemassa. Lämpöä tulee kyllä riittämään ensi viikolla.
    Eipä toi eilenkään mikään ylivoimainen keli ollut. Ei hillu auringossa settien välissä, niin ei mitään ongelmaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #10
    Molempia kokeiltu, merinovilla ei kyllä ollut mun suosikki. Rukan tekninen alusasu tällä hetkellä käytössä. Merino vaan tuntuu kuumemmalta. En käyttäisi alusasua mutta ei kovin helposti saa varusteita päältä muuten.
    Lauantaina oli kyllä liian kuuma lisäksi ajoasu oli kutistunut entisestään. Juhannuksena siinä pystyi vielä jotenkin liikkumaan.
    K8-1000
  11. #11
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/4003...i-punainen-XSS

    Voi olla tietysti hieman tiukka, jos makkara on maistunut
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  12. #12
    Mulla on ollu käytössä Rukan windstopper- ja Acliman merinovilla. Jälkimmäinen on U.Turhapuromallia eli verkkomainen. Rukka on hiostavampi, näillä keleillä ei tarttis tuulensuojaa.

    Aclimalla iho pysyy ajellessa kuivana aika hyvin, 30 asteessa keskiselkä on nihkeä mutta ei märkä.

    Itsekin mietin hankkiessa että mitähän iho tuumaa, mutta ei mitään ongelmaa. Verkkomainen rakenne jättää suurimman osan ihon pinta-alasta paljaaksi. Velmu tunne kun se tuntuu lämpimältä ja viileältä yht'aikaa.

    Epäilemättä noita merinovillojakin on montaa lajia, mutta ainakin tuo aclima sopii mulle.

    Todella heikosti on noita alusasuja alan kaupoissa, mitä vähän ihmettelen. Itse käytän aina, on se paljon helpompi pestä kuin ajoasu.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  13. #13
    bambupaita nahkatakin alle jossa "lämpövuori" helteellä aika optimaalinen yhdistelmä
  14. #14
    Mulla oli puvun alla IKHsta carhartin pitkähihainen ohut työpaita, teknistä kangasta, ei kuitenkaan sellainen reikäinen paperinohut kangas.
    Oli hyvä, napakka istuvuus, riittävän pitkät hihat ja selkä, koska liikkuvaan työkäyttöön suunniteltu.
    Asiallisen näköinen myös kahvilla käydessä, ei näytä kalsareilta.

    Mun mielestä urheiluvaatteet ajokamojen alla on yleensä siitä huonoja kun ovat liian isoja ja löperöjä.
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
  15. #15
    Mä olen tavallaan luovuttanut ja hyväksynyt sen, että aina on joko kylmä tai kuuma Aamulla kun lähtee on kylmä, päivällä kuuma ja illalla taas kylmä. Tämä kesä nyt on vähän eri lajia, vaikka noi yölämmöt kyllä yhä laskee sinne 16-18 asteeseen.

    Merino toimii muuten hyvin, mutta tuulta se ei pidä yhtään joten auringon laskiessa alkaa tulla kiire kotiin. Samat kamat siis päällä aina ja lähinnä kerrosten määrä (tuleeko t-paita,huppari ja windstopper-kauluri) muuttuu lämpötilan mukaan. Kuljetuskapasiteettia vaan ei juurikaan ole eikä oikein nappaa ajaa reppu selässä aina niin se on sitten kärvisteltävä/kolisteltava sillä millä lähtee.

    Merinon tuulenpitämättömyys on kyllä helteillä hyvä asia. Se tuntuu päälle laittaessa erittäin viileältä (jonkin aikaa) ja jos vaan jostain saa tuulta tulemaan takin alle niin viilentää paremmin kuin ilman.
  16. #16
    Aika pitkälle pääsee, kun on mesh-paneloitu nahkatakki ja taskuun mahtuva Haltin windstopper takki.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  17. #17
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Aika pitkälle pääsee, kun on mesh-paneloitu nahkatakki ja taskuun mahtuva Haltin windstopper takki.
    Mikä tää mesh-paneloitu nahkatakki on ?
  18. #18
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Mikä tää mesh-paneloitu nahkatakki on ?

    Siinä on siis ilmaa läpäiseviä alueita ja minun Arlen Ness takissa on verkkomateriaalia osittain rinnassa ja hihoissa. Ajossa se on melkein, kuin ajaisi T-paidassa, mutta suojaa tosi hyvin.

    Tämän alle (tai päälle, jos on reilumman kokoinen takki) kun laittaa tarvittaessa tuulen pitävän vaatteen, niin pärjää taas viileämmällä ilmalla tai kevyen kesäsateen kanssa. Minulla on myös parin nyrkin kokoiseen pakettiin menevä untuvatakki, jolla menee jo varsin viileässä kelissä.

    Nämä takit menevät vaikka ajotakin taskuun ja pieni tankkilaukku on myös mainio tapa kuskata niitä reissussa.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  19.  
  20. #19
    Motonetin Yoko alussetti tuntuu parin käyttökerran jälkeen ihan ok toimivalta. Eikä ollut hinnalla pilattu kun sain 1/2 hintaan setin eli 25 €
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"