Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Moi.

    Mulla on GoPro Hero Silver 4. On ollut käytössä jo about 5-6 vuotta. Pari viikkoa sitten yritin poistaa vanhat videot kamerasta, mutta kamera ilmoitti SD CARD ERROR. Eikä poistanut videoita. Yritin poistaa videot myös tietokoneen kautta, mutta ei antanut poistaa videoita. Otin muistikortin ulos kamerasta ja laitoin muistikortin suoraan tietokoneseen kiinni ja poistin videot, sain videot poistettua, palautin oletusasetukset ja laitoin kortin takaisin kameran sisään, kamera päälle ja SD CARD ERROR, videot tallella. Google kertoili että vika on muistikortissa eikä kamerassa, mutta miksi nyt yht'äkkiä 6 vuoden jälkeen se herjaa tämmöstä? Onko joku ratkaisu miten saan videot poistettua? Ohjelmoin siis muistikortin eri asetuksilla moneen kertaan mutta aina se palautti videot takaisin vaikka olin ne poistanut.
  2. #2
    Jos haluat kortin tyhjäksi, ni laita se tietokoneen lukijaan ja formatoi se kortti (tai suomeksi alusta) ni se tyhjenee väkisin.

    Jos tuo ei toimi, kortti on sökö.

    Edit. Joissakin muistikorteissa on "read-only" kytkin siellä kortin ulkoreunassa, joka estää ettei sisältöä pysty tuhoamaan. Jos sellanen löytyy ni napsauta se kytkin eri asentoon ja koita uudelleen.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  3. #3
    Noi kortit on kulutustavaraa, dashcamiin saa vaihtaa kortin väh. kerran vuodessa kun ne ykskaks vetää bitin poikittain.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #4
    GoProssa on noita korttiongelmia niin paljon, että vika ei voi olla pelkästään korteissa. Kalliimmilla korteilla on aika pitkät takuut, mutta niilläkin saattaa pukata tuota erroria aika pian. Itse olen saanut elvytettyä kortin formatoimalla sen ensin Android-tabletilla ja sen jälkeen GoProlla.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  5. #5
    Itellä on GoPro 5 joka on tippunu radalle lennossa 3 kertaa, jäänyt kuuman pakoputken ja katteen väliin kerran, ikää kameralla 4 vuotta eikä vieläkää mitää ongelmaa korttien eikä kameran toiminnan kanssa...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  6.  
  7. #6
    GoPro Hero 4 Blackiä käytellessä muutamia kertoja tuli kortti ongelma vastaan. Ja tietenkin juuri ne parhaimmat reissu passot / mutkat jäi juurikin tulematta videolle. Hero 4:ssa itsessään oli jonkin verran ongelmia, mm. lämpeni liikaa jolloin jumiutui yms.

    Nyt GoPro 8:lla ei ole vielä ongelmia tullut vastaan. Tosin pitää noita kortteja välillä kyllä uusia muutenkin.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010