Tulokset 1:st 18:een 18:sta
    Juhannusreissu painaa plle ja tankkilaukkua ei vaikuta lytyvn mistn. Tankki muovia, joten magneeteilla ei ky. Rmheino lupasi, ett Sw Motechin sopiva kiinnike tankin korkkiin ei ehtine Suomeen ennen juhannusta. Remmeill olevia ei vaikuta olevan myynniss ja/tai varastossa

Mist Pk-seudulta lytyisi kunnollinen isohko 15l+ tankkilaukku remmeill? Ihan vaikka "kertakyttinen" kun tarkoituksena on lopulta hankkia lukitusrenkaaseen kiinnittyv.
    ...
    Katsopa motokaup.ee jos siell olisi varastossa.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    Mene Duellin kamoja myyvn liikkeen tiskille ja kysy saisko Givin kiinnikett & sopivaa laukkua tilaamalla. Yleens toimitusajat muutamia pivi jos on Duellin varastossa.
    Ihan satunnaisheittona kommentti, ett oletko miettinyt ulkomailta tilaamista vaihtoehtona? Ainakin jossain kohtaa vallitsi hyvin vahva konsensus, ett Carpimotolta italiasta tulee tavara kuriirilla Suomeen jopa alle kahdessa vuorokaudessa ihan kohtuuhintaan. Tll hetkell toimitustiedot nyttvt, ett ennen klo 12 paikallista aikaa tehty tilaus varastotavarasta lhtisi samana pivn ja ett dhl:n paketin pitisi tulla italiasta suomeen pivss.
    Motorg ry, hallituksen varajsen shyhander:n avatar
    Pyllpitj
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Espoo
    MotOrg ry jsen
    Motoneteiss, Storm, Eurobiker.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Katsopa motokaup.ee jos siell olisi varastossa.
    Ehtiik Suomeen?
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Motoneteiss, Storm, Eurobiker.
    Jokainen nist oli tyhj arpa

Carpimoto ja Duellin liikkeet tytyy ehdottomasti tarkastaa
    ...
    Posti hoitaa motokaup.ee varastoa, jos on varastossa, ehtii kyll. Soita ja kysy.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    https://www.svh.fi/mp/givi-laukut-ja...aukut?start=12

Aikoinaan tuolta hankin tankin korkin kaulukseen kiinnittyvn givin, loistokeksint vaikka sit meikkilaukuksi haukuttiin...
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Juhannusreissu painaa plle ja tankkilaukkua ei vaikuta lytyvn mistn. Tankki muovia, joten magneeteilla ei ky. Rmheino lupasi, ett Sw Motechin sopiva kiinnike tankin korkkiin ei ehtine Suomeen ennen juhannusta. Remmeill olevia ei vaikuta olevan myynniss ja/tai varastossa

Mist Pk-seudulta lytyisi kunnollinen isohko 15l+ tankkilaukku remmeill? Ihan vaikka "kertakyttinen" kun tarkoituksena on lopulta hankkia lukitusrenkaaseen kiinnittyv.
    Minulla on semisti tarpeettomana Givin 15 litran laukku. Olen kyttnyt kyykyss takalaukkuna ja kiinnittnyt mustekaloilla. 2 remmi on kiinni laukussa, loput eemmit ja magneetit on jossain, pit vain keksi miss se jossain on. Pdyst saa vedetty vedenpitvn suoja laukun plle ja sivuissa on vetoketjulliset taskut. Kunto vastaa uutta, ei haise eik ole likainen.

Motonetissa Suomenojalla nytti olevan paljon tankkilaukkuja.
    Kannatti hert.
    Hypermotard 950
    Lainaa tuomaz-z1000 kirjoitti Katso viesti
    https://www.svh.fi/mp/givi-laukut-ja...aukut?start=12

Aikoinaan tuolta hankin tankin korkin kaulukseen kiinnittyvn givin, loistokeksint vaikka sit meikkilaukuksi haukuttiin...
    SVH:lle pisteet mys tlt, omat ostokokemukset mys givin laukuista pelkstn positiivisia pariinkin eri pyrn.
    Tuusmotorista kannattaa kysy. Sielt olen omani hommannut.

Minulla olisi jouten yksi isohko tankkilaukku mutta kiinnikett siihen ei ole. Se laitetaan sellaisilla pitkill ruuveilla tankin korkin helaan. Laita viesti jos kiinnostaa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    ni mys SVH:lle. Tilaukset on aina toimineet hienosti ja tavara on tullut parissa pivss jos varastossa on ollut.

Meill on kahteen pyrn Givin XS307 (ja tietenkin mallikohtainen kiinnikelevy).
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
    Itell ji Mille/Falco Givin tanklock- sovite joutilaaksi mutten tied sopiiko Gen2 RSV:hen.
    Noissa on tankin korkki niin takana ett Givin ST603 laukku otti niin pahasti mahaan kiinni ettei yltny en ajamaan.
    Tarvii toki sen perus lukitusrenkaan joka on yleismallinen.
    On mulla PK-seudulla eik maksa mitn.
    Jsenvastaava
    Aprilia RSV Mille R -03
    ex-Ducati Monster 695 -07 ( Vaimoke peri)
    Givi on nkjn heittnyt hanskat tiskiin ja ei tee RSV4/Tuono V4 sopivaa kiinnitysrengasta, koska vaatisi hieman lisosia. Motokaupilta saa SW-mototechin renkaan Suomeen jopa tlle viikolle. Tilauksesta alle tunti ja tuli ilmoitus, ett on ksitelty.
    ...
    Moro

Itsekin phkillyt minklaista tankkilaukkua sit laittaisi.

Tarve pienelle laukulle jossa pll lpinkyv tasku puhelimelle/kartalle tms.

Magneetit lienee ktevin kiinnitystapa?

Givin EA106 6l Tll hetkell krkisijalla.
    Onko porukalla suosittaa vastaavaa tai onko kokemuksia ko. laukusta?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Manvi kirjoitti Katso viesti
    Moro

Itsekin phkillyt minklaista tankkilaukkua sit laittaisi.

Tarve pienelle laukulle jossa pll lpinkyv tasku puhelimelle/kartalle tms.

Magneetit lienee ktevin kiinnitystapa?

Givin EA106 6l Tll hetkell krkisijalla.
    Onko porukalla suosittaa vastaavaa tai onko kokemuksia ko. laukusta?
    Itsell on jnyt nurkkiin pyrimn tmn vanhempi versio: https://www.ghostbikes.com/2464-oxfo...tank-bag-.html

Toimii ja pysyy kiinni kovassakin vauhdissa. Jonkin verran hiritsi itse kun olen tllainen hobitti (eli lyhyt ja iso rintakeh) niin toi rajoittaa ajoasentoa kyykyll. Laukusta itsestn ei ole pahaa sanottavaa.

Mutta koska nykyiseen pyrn tuli mukana Wunderlich Sport:n laukut sek tankin plle ett pelkjn paikalle, niin tuolle ei ole tarvetta. Jos kiinnostaa ostaa halvalla ja kokeilla niin laita viesti.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Tere. Mulla olis ylimrisen remmeill kiinnitettv tankkilaukku. Se oli Aprilian Tuonossa kiinni ja on muistaakseni Louis-merkkinen. Pll kirkas tasku. Ehj, mutta kytetty ja kulunut. Tarjotkaa jotain, jos kiinnostaa.
    <p>Nink meille aina tll ky ky ky..</p>
  18.  
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Itsell on jnyt nurkkiin pyrimn tmn vanhempi versio: https://www.ghostbikes.com/2464-oxfo...tank-bag-.html

Toimii ja pysyy kiinni kovassakin vauhdissa. Jonkin verran hiritsi itse kun olen tllainen hobitti (eli lyhyt ja iso rintakeh) niin toi rajoittaa ajoasentoa kyykyll. Laukusta itsestn ei ole pahaa sanottavaa.

Mutta koska nykyiseen pyrn tuli mukana Wunderlich Sport:n laukut sek tankin plle ett pelkjn paikalle, niin tuolle ei ole tarvetta. Jos kiinnostaa ostaa halvalla ja kokeilla niin laita viesti.
    Kiitti tiedosta. Tytyyp laittaa harkintaan. Tuota itsekin pohdin, ett kuinka paljon laukku on tiell. Pyrn mulla FZ1-N jossa ajoasento on kyll pysrtympi.
    Periaatteessa pienempikin laukku sopisi kun tarve lhinn tuolle puhelimelle josta voisi seurata karttaa.