Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Elikäs kokemuksia kuinka jalkatappien siirto eteen vaikuttaa ajoasentoon? Onko hyvä vai huono? Itsellä mietinnässä siirtää tapit Triumph speedmasteriin...
  2. #2
    Eikös Triumph Speedmasterissa ole jalkatapit edessä jo valmiiksi ? Vrt. normi Bonnevilleen
    Fireball
  3. #3
    onhan siinä kun kyseessä custom pyörä.... ajatuksena kuitenkin viedä vielä eteenpäin tappeja. Saatan myös kokeilla ihan vaan lepuutustappeja kaatumarautoihin...
  4. #4
    Lainaa motoguzzi-666 kirjoitti Katso viesti
    Elikäs kokemuksia kuinka jalkatappien siirto eteen vaikuttaa ajoasentoon? Onko hyvä vai huono? Itsellä mietinnässä siirtää tapit Triumph speedmasteriin...
    Ne missä olen itse siirtänyt ovat olleet siirron jälkeen itselleni parempia. Jalat suorempana on mukavmpi olla, ainakin minun. Speedmasterin siirtosarjoja jossain välissä katselin, melko hupaisan hintaisia. En ainakaan pienellä hakemisella löytänyt kuin jotain yli 800€:n sarjoja.
    .
  5.  
  6. #5
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Ne missä olen itse siirtänyt ovat olleet siirron jälkeen itselleni parempia. Jalat suorempana on mukavmpi olla, ainakin minun. Speedmasterin siirtosarjoja jossain välissä katselin, melko hupaisan hintaisia. En ainakaan pienellä hakemisella löytänyt kuin jotain yli 800€:n sarjoja.
    Joo kyllä näyttäisi olevan melko suolaisia hintoja :o Taidan laittaa kaatumaraudat ja niihin tapit ainakin ensialkuun. Tulee halvemmaksi kokeilla niin...