Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 92:een 92:sta
  1. #91
    Itsellä on eka kesä takana Tracer 9GT:llä ja 3500km mittarissa. Olen todella tyytyväinen pyörään FJR:n jälkeen, joka oli meikäläiselle himpun verran liian raskas käsiteltäväksi. Toki FJR oli myös karvan verran parempi (vakaampi) matkapyöränä, mutta Tracerin keveys ja ketteryys ja kiihtyvyys kyllä korvaavat tuon eroavaisuuden.
    Penkki tuntui ensivaikutelmalta liian kovalta, mutta yllättäen osoittautuikin paremmaksi matka-ajossa kuin FJR:n vastaava geelipenkki. Se tarjoaa kuitenkin hyvän tuen laajalta alueelta, joten takapuoli ei puudu niin äkkiä kuin FJR:ssä teki. Alkuperäinen tuulilasi ei ollut hyvä, kun olkapäitä myöten päästi viiman läpi. Korvasinkin sen Givin isommalla pleksillä, mikä on toiminut hyvin. Parhaimmat varusteet Tracerissa mielestäni ovat vakkari, kahvanlämmittimet ja shifteri, joka alaspäin vaihtaessa ei tosin ole niin sulava kuin ylöspäin. Ajomoodina olen käyttänyt ykköstä, jossa kaasuvaste on nopein. En edes ymmärrä, mihin tilanteeseen vaikka nelosta voisi käyttää...(sateella ehkä).
    Jousitus on timanttia! Tuntuu, että mitä isompi kuorma, sitä paremmin se ottaa töyssyt vastaan. Myös teho ja kiihtyvyys on rautaa, keulimisen esto on tosiaan syytä pitää päällä. Samoin kaarreluistonesto tuo turvallisuutta. Kaarrevalo sen sijaan vaikuttaa aika lelulta, pieni lisävalo jota tuskin huomaa syttyy kallistaessa. Ajovalot pimeällä ovat ihan ok, mutta eivät vedä vertoja kaverin Bemarin xenon-valoille.
    Sivulaukkuja on moitittu pieniksi, mutta itse olen saanut sinne mahtumaan viikonlopun vaihtovaatteet petivaatteita ja pyyhkeitä myöten. Myös sadekamppeet kulkevat siellä aina mukana.
    Ja kirsikkana kakun päällä on todella cool ulkonäkö
    Viimeksi muokannut: Maileri; 06.09.2023 klo 12:21.
  2.  
  3. #92
    Kävin tänään kokeileen matkustajan kans Traceri 9GTn ja jäi hyvä fiilis. Jousitus kantoi hyvin 95 ja 70 kiloiset kuskin ja matkustajan, kun ruuvaili esarit kohilleen. Kuskin kannalta oli tosi kiva ajella, paitsi edelleen se täristävä pleksi, jonka saa varmasti kuntoon - pituutta kuskilla 186. Tykkäsin edelleen moottorista ja kahdestaankin pystyi ihan reilusti ajaan mutkiin liikoja himmailematta. Ajoasento sopi itselle. Matkustajalta tuli kritiikkiä tilojen ahtaudesta - lähinnä eteen ja taaksepäin ei ole liikkumavaraa ja asentoa ei voi sen vuoksi vaihtaa. Jalkatilaa oli ihan hyvin molemmilla paitsi kuskin ja matkustajan kengät meinas hiukan kolista yhteen. NT1100 on tilavampi, mutta moottori täryyttää reilusti enemmän ja varsinkin matkustajan jalkatappeja ja twininä käyttökelpoinen kierrosalue on aika kapea. Jousitus Jammussa on reilusti parempi. Kerkesin jo vaihtaa takaiskarin Hondassa parempaan ja sen jälkeen takajousitukset on aika samalla viivalla, mutta keula menee Jammussa paremmin ja uskaltaa reilummin ajella mutkiin. Perstuntuma Jamahassa on paljonkin ärhäkämpi, mutta luulen, että numeroissa ei ole kovin iso ero oikeasti, koska Hondan kate suojaa paremmin ja vauhti ei siksi tunnu samalla tavalla ja twininä eteneminen on lepposampaa puksutusta.

    Mutta hyvä fiilis jäi Jammusta.
    Viimeksi muokannut: mp71; 10.09.2023 klo 00:50.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234