Sivu: 3 / 7:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:st 90:een 194:sta
    Excelill on pilattu monta hyv asiaa..
    mutta joku roti rahankytss.
    Lainaa Veijo Esso kirjoitti Katso viesti
    Moottoripyrn hankinnassa kun kytt jrke, niin ainoa vaihtoehto on olla ostamatta.
    Jrkiperisesti ajattelevat hankkivat pyrksi Hondan ja ajavat autona joko Octavialla tai Corollalla.

Ja siin ei ole mitn vikaa, ovat varmasti valintoihinsa hyvin tyytyvisi.
    Suzuki SV 1000 N K4
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
    Mites olis Yamahan XVS950 Bolt?

Selkeesti HD Sportsterin kilpailijaksi suunniteltu ja liven todella muodokkaan makea kapistus kapeine vytrlinjoineen ja muhkeine koneineen. M ylltyin todella ku yhden liven ekaa kertaa nin.

Lisksi on varmaan pikkusporaa parempi ominaisuuksiltaan... Alusta, jarrut & kulkupuoli
    Yamaha XVS950 Bolt, Suzuki GS1000G sivuvaunu & Kawasaki GPZ900R
    Lainaa ktv kirjoitti Katso viesti
    "Parhaat neuvot Harrikkaa harkitsevalle naiselle nytt tll palstalla tulevan heilt, joilla sit ei koskaan ole ollut eik tule ? "

Ja siihen on syyns.
    Juu on huomattu, ett t mun Harrikan osto aikomus saa kovasti vastatuulta kaikilta ja luultavasti just heilt joilla sit ei ole ollut eik tule

No mulla on onneksi omaa tahtoa riittvsti, nyt vaan puntaroin, ett onko viisaampaa harjotella jollaki halvalla ja ostaa sitte vai ostaa heti, mutta siit mun p ei oo kntynyt etteik se joskus tule olemaan nyt vai heti don't know
    Lainaa Tiinuliinu kirjoitti Katso viesti
    Juu on huomattu, ett t mun Harrikan osto aikomus saa kovasti vastatuulta kaikilta ja luultavasti just heilt joilla sit ei ole ollut eik tule

No mulla on onneksi omaa tahtoa riittvsti, nyt vaan puntaroin, ett onko viisaampaa harjotella jollaki halvalla ja ostaa sitte vai ostaa heti, mutta siit mun p ei oo kntynyt etteik se joskus tule olemaan nyt vai heti don't know
    Mulla on itell ollu pikkasen isompi HD & lisksi silloisella kumppanilla oli samaan aikaan HD:n ihan uusi 883 Spora. Perustuen noihin muistoihin ja siihen faktaan ett nykyisell kumppanilla on nyt juuri allaan Yamahan XVS950 Bolt > Niin ihan rehellinen mielipide on vain se, ett mitattavissa / havaittavissa olevilla suureilla harva HD on ns. tt piv.

Mutta, samaan hengenvetoon tytyy todeta ett tm harrastuskin harvemmalla meist on pelkkien mitattavissa olevien suureiden orjailua...

HD-hommissa on oma viehtyksens ja tuosta lhteest itsekkin aikoinaan maistaneena sen ymmrrn varsin hyvin. Ei vain lopulta oikein ollut se oma juttu ja vaihtoon meni ne rojut. Mutta kuten joku ilmiselvsti elmnkouluja tss suhteessa jo lpikynyt totesi tuolla aikaisemmin: Hankit mink tahansa ensipyrn niin todennkisesti se toimii hyvn mittarina sille mik lopulta on se sun juttu. Ajamalla se siit selvi
    Yamaha XVS950 Bolt, Suzuki GS1000G sivuvaunu & Kawasaki GPZ900R
    Varmaan 30-40 vuotta sitten japsipyrien kuumimmalla valtakaudella jos joku osti HD:n, niin teki sen omasta tahdosta ja vlittmtt muiden mielipiteist.
    Nyt HD on valtavirtaa ja tilanne on pinvastoin. Vaatii enemmn omaa tahtoa ostaa kuussatanen Honda.
    Ko sattaa, annethan sattaa.
    N on muuten hyvi ketjuja. Monta sivua aina ehdotuksia ja usein lopputulos on se, ett ap ei osta mitn
    Svartpilen 701 ext:Duke 890 R,630 SMS,Z900,Vitpilen 701,Duke 790,Duke 690 R,Street Triple RS,Street Triple R,Monster 696,CBR 600 RR,CBR 600 RR r.i.p.
    "Ajelee siell porukan perll vaan ja sy siell patukkaa koko ajan" E. Lummelampi
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jsen
    Oikeesti mielenkiintoinen ketju. M olen Wanha HD vihaaja. Johtuen 80-luvun kevari ajasta. Silloin Viikottain joku hielt haiseva partajeesus aina sano, ett osta HD. Vaikka mulla oli idin ostama tuliter italialainen piikki alla. No m en kenenkn hyvksynt kaivannut. Mutta olis ollu kiva jos partajeesuksilla olisi edes ollut jonkin merkkinen moottoripyr. Mutta taisivat olla juuri niit ravintolabikereita.
    Nyt muutamalla tutulla on juuri tmminen amerikkalainen moottoripyr ja m olen kysellyt ett miksi? Se ett vasemmistolaiset ja kommarit vihaa niit sai mut melkeen haluamaan yhden talliini. Mutta yleisin vastaus on ett kaikki muut pyrt on tehty silmittmn kaahaamiseen ja se ei kiinnosta. Siis onko customin omistaminen merkki pelosta? Tarve esitt kovaa "jtk" tai ajatus jnyt Hurriganes aikakaudelle. Se oli kovin kun ei ollut muuta tarjolla. Vai kenties kuvitelma ihailijoista kun putputtaa kohti auringonlaskua. Siin vaan on se riski ett luulee nyttvns coolilta nuorison todetessa OKAY BOOMER.

lk suuttuko. Tm on vain minun nkemys. Jos tmnkin jlkeen HD kiinnostaa niin sitten se on sun juttu
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Siis onko customin omistaminen merkki pelosta?
    M luulen, ett s olet ymmrtnyt asian hieman vrin pin. Ainakin itse voin hyvinki kuvitella ostavani hoodeen jossain vliss mieluusti jykkperisen ja jollain springeri-keulalla. Niill on kiva ajaa iisimmin. Ominaisuudet lujempaa ajaessa on hieman kyseenalaiset ja tit saa tehd ihan eri tavalla. Jollain uudella kyykyll ei kakssataa tunnu just miltn. Hoodella tuntuu jo pienempikin nopeus.
    Tmn takia m en oikein vlit sporttipyrist ainakaan m en saa niist mitn irti missn tolkullisissa nopeuksissa kadulla.
    Toisaalta, kun mulla sen pienen hetken oli Virago 750, ja sill ajelin, niin olihan sillkin kiva tyrkt mutkatiell niin kovaa kuin vehkeest lhti. Taisi se yli 170 mittariin ottaa ja kaikki maassa joka mutkassa. Oli meinaan dopamiinia verenkierrossa. Toisaalta sill ei kyl ollut kiva ajaa hitaasti. Hlm pyr, en oikein ymmrr, mit sill oli haettu.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Honda RS250R * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jsen
    M olen muutamia pivi ajellu hoodeella Stadin kesillassa. ohikulkijoiden reaktiot oli kyll jotain outoa. Jengi nytti peukaloa ja hymyilee. Siis ihailua vai pelkoa? En tied. Mutta siihen tunteeseen voi jd tietenkin koukkuun. Mun unelma on olla mielummin vaikka nkymtn. Kyykkypyr en suosittele jos ei ajatus ole edes osittain ratapiviss. Mutta rauhallisempaan ajeluun on Matka- adve- ja kaiken maailma retro ja perus naku vehkeit tarjolla. Amerikassa vietn aika suuren osan lomistani ja siell on kyll hoodeet kadonnu jonnekkin maaseudulle. Koska kadulla ainoat pyrtyypit on oikeasti caferacerit- isot advet ja vanhat kyykkypyrt (90-08). Mun nkemys rajoittuu tosin vain LA- death valley-Las vegas seuduille.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
    Motorg ry:n hallituksen jsen, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Ominaisuudet lujempaa ajaessa on hieman kyseenalaiset ja tit saa tehd ihan eri tavalla. Jollain uudella kyykyll ei kakssataa tunnu just miltn.
    Ha ha, tuli mieleen yksi battle of brits. Adrenaliini ja suuria tunteita tikkarivauhdeissa. Meinasin, ett vois pyyhki plyt ja kyd pari kurvia ajamassa BSA:lla kesll, ekaa kertaa sit vuoden 2017
    The Lakkivaari

Yamaha R6RR ja BSA A7SS caferacer

Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pyllpitj
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jsen
    Itsell mys oli haaveilevat katseet ennen eka pyrn ostoa kustomeissa, Triumph America, ehk Shadow, sen tyyppist. Royal Enfieldisskin oli sit jotain, varsinkin tuunattuna yksinkertaiseksi papattimeksi.

No, ostin sitten halvan peruspyrn Yamaha XJ600 jolla pyrin mutkateit pitkin etelsuomea ja Pirkanmaata heti alkuun kymmenenviistoistatuhatta vuodessa. Siit se suunta kntyi melkein heti Nykyn alla on 600 kuutioinen japsikyykky ja ajan oikeastaan pasiassa radalla. Enp olisi todellakaan uskonut. Jossain vaiheessa kyll taas alle tulee varmaan retkeilymopo lisksi jolla voi nuohota noita syrjseutujen hiekkaisia ja ehk jopa polkuisia teit. Kustomia tuskin tulee, koska tll hetkell mikn ole niin tyls kuin ajaa isoa tiet suoraa moottoripyrll. Tuolla kuussatasella kyykyll menee 500 kilsan pikkutie-retkeilypiv helposti.

Satula vaikuttaa todella paljon jalkojen ylettymiseen maahan. Itse olen 187 pitk ja tuo kyykky normaalisatulalla ei tuota tietysti minknlaista ongelmaa. Jalat maassa ja polvet koukussa melkein. Sitten kun vaihdan ratailukyttn tehdyn satulan joka on vhn levempi suora vanerilevy joka on vain parisentti korkeammalla, saan ihan kunnolla varpustamalla yritt yletty maahan asti.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Ostat vaan sen Hoodeen.
    Tll on niin kyykky orjentointunutta sakkia ett ei osata muuta.
    Aina se oma tapa harrastaa on paras ja sitten sit koitetaan jrjell puolustaa.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    N on muuten hyvi ketjuja. Monta sivua aina ehdotuksia ja usein lopputulos on se, ett ap ei osta mitn
    Niin onhan se ihan hirveet, ett moottoripyrkeskustelussa keskustellaan sivutolkulla moottoripyrist

Mutta kohtalo/karma or whatever ilmoitti mulle eilen, ett kyll se on HD trmsin sattumalta baarissa naiseen jolla sportster ja joka ystvllisesti heti lupas, ett saan kyll kokeilla ja harjotella hnen pyrll.
    Miehill (no joo yleistn) tuntuu olevan pyriin vhn sellanen avioliitto suhde ett sill ei muut ajele
    Hyv ett pset kokeilemaan jonkun pyr, tuskin tulee ostokuume hellittmn ja kohta olet jo kauppoja tekemss
    Kyltason kurapyrilij.
    saan kyll kokeilla ja harjotella hnen pyrll
    Kokeiluun liittyen;
    Jos jalat loppuu kesken, niin silloin kannattaa madaltaa ja kaventaa satulaa. Muutamakin sentti satulassa, varsinkin leveydess, tekee ihmeit.
    Ja jos mahdollista, vaihtaa mopoon per madaltavat ns koiranluut. Sportsterissa tosin tuota mahdollisutta ei ole (koska ei ole linkkua/koiranluita), mutta monessa mopossa on.
    "Sul on mielipiteet mut mys perseenreik
    Mihin s voit tunkee ne"
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Kokeiluun liittyen;
    Jos jalat loppuu kesken, niin silloin kannattaa madaltaa ja kaventaa satulaa. Muutamakin sentti satulassa, varsinkin leveydess, tekee ihmeit.
    Ja jos mahdollista, vaihtaa mopoon per madaltavat ns koiranluut. Sportsterissa tosin tuota mahdollisutta ei ole (koska ei ole linkkua/koiranluita), mutta monessa mopossa on.
    Kvin autokoululla testaamassa yltk jalat maahan HONDA CBF600S varpaat nippanappa, ilmoitettu istuinkorkeus 785mm

HARLEY-DAVIDSON XL883 SPORTSTER, ilmoitettu istuinkorkeus 693mm

Toivottavasti tuo 88mm riitt siihen ett kantaptki sais maahan. On noita myynniss low ja superlow sportstereita, ehk ostan semmosen. En tosin lyd mistn tietoa mik noissa istuinkorkeus
    Kvin autokoululla testaamassa yltk jalat maahan HONDA CBF600S varpaat nippanappa, ilmoitettu istuinkorkeus 785mm

HARLEY-DAVIDSON XL883 SPORTSTER, ilmoitettu istuinkorkeus 693mm

Toivottavasti tuo 88mm riitt siihen ett kantaptki sais maahan. On noita myynniss low ja superlow sportstereita, ehk ostan semmosen. En tosin lyd mistn tietoa mik noissa istuinkorkeus
    https://cycle-ergo.com/
    Tuolta vaan ihmettelemn, lytyy istuinkorkeus ja paljon muuta kivaa tietoa:
    -2011 883 superlow korkeus 677mm
    -2011 1200 low korkeus 686mm

Syttmll omat tiedot pset arvioimaan sek ajoasentoa, ett jalkojen yltmist maahan.
    ZZR1400
    Jalkojen yltmisess maahan istuinkorkeus on lhtkohta mutta lisksi vaikuttaa istuimen leveys. Eli pseek pudottaa jalat suoraan kohti tonttia vai ollaanko levess haara-asennossa.

Ihan aloittelijan epvarmaa fiilist tm ei auta, mutta kun kokemus hieman karttuu, niin huomaa ett liikennevaloissa laitteen pitmiseksi pystyss riitt ett kunhan toisen jalan varpaankrjet ylt maahan niin kaikki on kunnossa. Toki sitten kytnnn sujuvampi kytt (parkkiruudusta poistyntely yms. ) vaatisi jo pkiit mukaan.

Sportster-mallisarjan eri versioiden vliset erot ovat pieni, tarkoittaa ett jos esim. sit Superlow:ta ei lydy markkinoilta valmiina niin sellaisen voi vain muutaman osan vaihtamalla, kohtuullisin kustannuksin, versioida itsekkin. Ja yksi Harrikan omistamisen hyvist puolista on ett tarvikevalmistajia on pilvin pimein, vlttmtt ei tarvitse tyyty tehtaan omiin osiin. Satulaa voi ohennuttaa tietyill suutareilla tai ostaa kokonaan valmiin uuden matalamman. Takaiskunvaimentimia saa lyhyempin jne.

Ajomonojen pohjiin saanee laitettua korotusta?

Loppuun motivaatiovideo: lyhknen nainen ja korkee BMW:
    Viimeksi muokannut: TIJ; 22.05.2021 klo 19:55.
    Att tnka innan man talar r som att torka sej i rven innan man skiter... - Arne Anka
    Me ei vaan olla Jocelinin veroisia kuskeja, ihan.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pyllpitj
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jsen
    Maksamaton mainos, ainakin Daytonalla on korotettuja ajosaappaita: Kliks
    1000
    Niin onhan se ihan hirveet, ett moottoripyrkeskustelussa keskustellaan sivutolkulla moottoripyrist
    Olisi pitnyt kirjoittaa, ett:"...ap tulee jrkiins eik osta mitn"
    Svartpilen 701 ext:Duke 890 R,630 SMS,Z900,Vitpilen 701,Duke 790,Duke 690 R,Street Triple RS,Street Triple R,Monster 696,CBR 600 RR,CBR 600 RR r.i.p.
    "Ajelee siell porukan perll vaan ja sy siell patukkaa koko ajan" E. Lummelampi
    meidn martta osti pyrn pari kevtt sitten. 2008 honda cbf 600 ja oliko 18tkm ajettu. sen mit ajoin sen kaupasta pihaan aikanaan, niin hyv ajaa, kevyt ja ketter. peruspyr ja perustekniikkaa. sek ruisku niin ei tartte kaasarien kans tapella. kahvalmpprit toki asensin, vaikka ei kuulemma niit tarvinnut. no ekalla reissulla ne oli jo pll.

vlill meinaa myyd sen pois, mutta oon toppuutellu myynti. jos vaikka innostuu viel ajamaan enemmnkin. apinalla kuitenkin ajaa joka kes ku se on pieni, niin saattaa innostua isomman kans viel. ja jos niin kypi niin lyd sitte taas hyv jostain..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

onhan se komia pyr, mutta kuka sen viittis pest...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Olisi pitnyt kirjoittaa, ett:"...ap tulee jrkiins eik osta mitn"
    Tss lukenut tuon kikkoja ketjun ja todennut ett t lajihan on maailman vaarallisin, ratsastus ei oo mitn verattuna thn pyr kaatuu anycase aina ja kokoajan ja kaikki on liukasta aina ja jatkuvasti ja kukaan ei n sua kuitenkaan jrkiins tuleminen ei ois huono juttu. Mutta monellako asialla tss on jrjen kans mitn tekemist ja harvoin niiss jrkeviss jutuissa on mitn hauskaa niinku vaikka skodassa....
    Unohdit hirvet ja peurat sek autoilijat jotka yritt murhata sut

Jos riskej alkaa miettimn niin on parempi pysytell sohvalla ja varoa ettei mitn vaan tapahdu. Kaatoja ja kolautuksia on odotettavissa pyrn kanssa, joku selvi ilman nit ja toisilla sattuu tmn tst.
    Kyltason kurapyrilij.
    Osta HD ettei j harmittamaan. Mutta muista varata puppea varusteisiin, ts. HD vaatteisiin. Jos sinulla on HD niin kaikissa vaatteissa pit lukea Hartsa Daavidinpoika, maailman pit saada tiet
    Stoopid is strong in this one.

Aprilia Tuono V4 1100 RR '16
    ex: Kawasaki Z900 '18
    ex: Yamaha XVS 1100 DragStar '04
    Lainaa artoodetoo kirjoitti Katso viesti
    Osta HD ettei j harmittamaan. Mutta muista varata puppea varusteisiin, ts. HD vaatteisiin. Jos sinulla on HD niin kaikissa vaatteissa pit lukea Hartsa Daavidinpoika, maailman pit saada tiet
    Mys kirjakaupassa tytyy kyd ostoksilla...
    Tll alkaa olla samanlainen meno kuin lahkolaisten kokouksista. Toivottavasti Tiinuliinua ei polteta roviolla vruskoisena noitana...
    Fireball
    No kerro sitten,minklainen kinneri tuli hankittua.
    'pasiassa ei huvita yhtn mikn, mutta v***ttaa kaikki'
  30.  
    Lainaa TripleTwin kirjoitti Katso viesti
    No kerro sitten,minklainen kinneri tuli hankittua.
    Varmasti kerron

Nyt tuli sitten typaikallakin asiantuntevaa mielipidett mun moottoripyrn ostoon. Ihmiselt jolla ei ole moottoripyr . Harrikassa ei ole jousia ja sill ei 100 kilometri pidemp ptk voi ajaa. OK

Tss nyt pikkuhiljaa valjennut on harrikkaihmiset, bemari-ihmiset ja muut jotka ovat paljon joustavampia vaihtoehdoille ihmiset

Tutkittuani nyt kaikenlaista ajatus: harrikan on hyv olla 2004 tai uudempi.....meneek nin? Jokin iso muutos moottorin kiinnityksess joka vaikuttaa trinn....ehkp?

Onko trke tarjota 20% pienemp hintaa? Vai mit nist on tapana tarjota? Kuinka paljon on sopivaa tinki?
Sivu: 3 / 7:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ... ViimeinenViimeinen