Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Tulikin tuossa mainittua, että olin ajamassa WorldSSP300-luokassa kilpailevan Anastassia Kovalenkon kanssa Araveten mikroautoradalla. Toi rata on fyysisesti niin raskas ajettava, että setit oli lyhyitä, joten ohitustilanteita tuli vähän. Yhdellä setillä se tuli justiin ennen kierroksen alkua ohi ja koitin vähän roikuskella perässä. Siitä tuli mun mielestä ihan makea video.

    Mulla siis alla 890 Duke R, Anastassialla Honda CRF150R minisuper, tehoero noin 100 heppaa. Oman nykyvauhdin arvioisin jonnekin keskiryhmän keskitasolle.

    Silvuplee.

    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  2. #2
    Olinko kuulevinani että ajelit aivan alle tehoalueen?
    Ready to race
  3. #3
    Alberto Naskalla on vastaava video, jossa ajellaan melko tasapäisellä kalustolla Jonas Folgerin kanssa. Siinä hauskana huomiona oli se, että Naska ajoi yhden mutkan nopeammin kuin Folger, mutta hävisi siksi kahdessa seuraavassa tuplaten sen, minkä yhdessä voitti.
  4.  
  5. #4
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Joskus näin videon Cadwell parkista, kun Josh Brookes oli treenaamassa perus nopeanryhmän janttereiden seassa. Video oli onboard kuvaa, jossa joku veti noppeessa ryhmässä eniten täysiä ja yht´äkkiä Brookes pamahti ulkokautta ohi valkosta viivaa pitkin ja hävis horisonttiin.. En löytänyt sitä pätkää nyt nopealla googlauksella tähän linkiksi.
    GAAAAAZ!!!!