Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Minkälaisia kokemuksia löytyy jarrulevy lukoista, varsinkin hälyttimellä varustetuista? Sammuuko hälytys itsestään jonkun ajan kuluttua vai huutaako päivä kausia jos ei käy itse sammuttamassa.
  2. #2
    Aika monella on ilmeisesti huuto alkanut, kun lukko on unohtunut paikoilleen lähtiessä.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  3. #3
    MItä oon netistä kattellu, niin toisissa sanotaan, että huuta vaikkapa vartin. Jossain oli, että pitää painaa jotain nappulaa, että hiljenee. Että ei taida voida vastata muuta kuin että kyllä ja ei.
    Relax!
  4. #4
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Aika monella on ilmeisesti huuto alkanut, kun lukko on unohtunut paikoilleen lähtiessä.
    Eipä mene levy vituiksi.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  5. #5
    Mulla on Abus Granit Detecto....en itse asiassa muista...mutta Abusin sivulta
    -Alarm function with at least 100 dB for 15 seconds followed by automatic reactivation

    Tuota on mahdoton unohtaa paikalleen....minulla ainakin niin huono muisti, että kunnon muistutus on paikallaan.
  6. #6
    Olen pitänyt järeää Abloyn munalukkoa takarattaassa. Lähinnä siksi että ratas on kätevästi tyrkyllä ja helppo siksi lukita mutta onpa tuossa sekin puoli että sen unohtaminen ilmoittaisi itsestään ilman tuhoja.
  7. #7
    Kuinkahan lienee, kumpi on helpommin aukaistava: jarrulevylukko vaiko riippulukko ? Toki molempia saa monen hintaisia ja laatuisia. Mutta katkeaako esimerkiksi karkaistu sanka voimapihdeillä kuinka helposti vaiko ollenkaan ?
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  8. #8
    Minulta on yhtä Abuksen riippulukkoa koitettu pihdeillä katkoa. Vähän siinä kiillottumaa oli sangassa. Meni vaihtoon kun idiootit oli myös koittaneet porata ja siksi jouduin itse laikkaamaan sen irti. Tuo Abloy tuskin se sen heikompi on. Toki laikkaa uskoo sekin.
    Ei sinänsä mitään levylukkoja vastaan, tämä on vaan kätevämpi kun samalla lukolla pysyy kotipihassa Abuksen ketjussa ja muualla toimii rataslukkona. Tuohon ketjuun oli vorot kanssa saaneet kiillottumajälkiä aikaan pihdeillään.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: skuikka; 09.05.2021 klo 12:08.
  9. #9
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Kuinkahan lienee, kumpi on helpommin aukaistava: jarrulevylukko vaiko riippulukko ? Toki molempia saa monen hintaisia ja laatuisia. Mutta katkeaako esimerkiksi karkaistu sanka voimapihdeillä kuinka helposti vaiko ollenkaan ?

    Yuo tubesta voi katsella miten nuo murretaan.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  10. #10
    Ei huuda päiväkausia. Pitää sen äänen mitä kahdella sormipatterilla parhaimmillaankaan pystyy tuottamaan, ainakin tuo Abus. Aika hyvin tää oikolukee tuon tuotemerkin b:n järjestään n:ksi. Oli pakko viileillä kevätkeleillä siirtyä siitä ketjulukkoon kun tapasi piipittää aamulla ohikulkeissa. Täysilläkin pattereilla ääni aika hiljainen siihen että estäisi satavarmasti lähdön lukko kiinni. Järeä ja hankalasti murrettava ja menee pieneen tilaan, mutta pihassa helpompaa pelata minusta ilman patterikäkätintä.
  11. #11
    Mölisevässä levyjarrulukossa se hyvä puoli, että siihen ei oikein pihdeillä pääse mitenkään käsiksi.
    Eipä noita tule käytettyä kun jossain reissussa vaan.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  12. #12
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Minulta on yhtä Abuksen riippulukkoa koitettu pihdeillä katkoa. Vähän siinä kiillottumaa oli sangassa. Meni vaihtoon kun idiootit oli myös koittaneet porata ja siksi jouduin itse laikkaamaan sen irti. Tuo Abloy tuskin se sen heikompi on. Toki laikkaa uskoo sekin.
    Ei sinänsä mitään levylukkoja vastaan, tämä on vaan kätevämpi kun samalla lukolla pysyy kotipihassa Abuksen ketjussa ja muualla toimii rataslukkona. Tuohon ketjuun oli vorot kanssa saaneet kiillottumajälkiä aikaan pihdeillään.
    Siis on ollut liian pienet vaihtoehtoisesti hunolaatuiset pihdit
    tai sitten pihtien käytäjää käyttänyt niin pitkään että isot pihdit vie ja käyttäjä vikisee
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  13.  
  14. #13
    Veikkaan viimeksi mainittua. Kuka täysipäinen vaivautuisi näkemään vaivaa varastakseen Hondan?