Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Onkohan kellään kokemuksia näistä Android- naveista...eihän tuo nyt Garmin Zumo ole mutta eipä ole hintakaan.
    Satunnaiskäyttöä odotettavissa, ei mitään euro-touria tulossa lähiaikoina.

    https://www.ebay.com/itm/254906104404
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  2. #2
    Ei tuollaisesta vasiten navi käyttöön tehdystä, mutta android tabletista muutaman vuoden ajalta.

    Toimii.
    Kartta/ohjelma valikoima iso.

    Play shop tuollaisessa navisakin lienee, voi asentaa haluamansa navigointi softat...
  3. #3
    Lainaa wunderunde kirjoitti Katso viesti
    Onkohan kellään kokemuksia näistä Android- naveista..
    Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta joskus oli harkinnassa niin tuli selattua käyttäjäkokemuksia. Suurimmat miinukset taitaa olla näytön kirkkaus (ei saa selvää aurinkoisena päivänä) sekä hitaus. Tuosta on olemassa versio jossa gigatavu käyttömuista ja 16 GT tallennustilaa, niin lienne hieman nopeampi. Android versio noissa on myös todella vanha niin voi olla ettei kaikkia ohjelmistoja enää saa suoraan Play-kaupasta.

    Toinen vaihtoehto on hankkia joku "MIL-Spec" kiinaluuri tuohon käyttöön, Kärkkäisellä näyttäisi ainakin olevan
    Ulefone ja Blackview luureja jos ei Aliexpressin kautta halua tilata. Noissa myös sen verran akkua ettei tarvitse välttämättä käytön aikana latailla.
  4. #4
    Android laitteisiin (luuri ynnä tabletti) oon ladannut Here WeGo. Ihan oon tykänny. Toimii hyvin minun tarpeisiin

    Siitä on myös Beta versio olemassa hiukan modernimmalla käyttöliittymällä
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  5. #5
    Lainaa Havis kirjoitti Katso viesti
    Android laitteisiin (luuri ynnä tabletti) oon ladannut Here WeGo. Ihan oon tykänny. Toimii hyvin minun tarpeisiin

    Siitä on myös Beta versio olemassa hiukan modernimmalla käyttöliittymällä
    Tämä sama
    haistakaa vittu, viva ukraina!
  6. #6
    Heren kartat on olleet aika hyviä, niistä näkee onko tie soraa vai asvalttia. Tätä tietoa ei moni ohjelma tarjoa. Mutta homma kusee kun tietokoneella suunniteltuja reittejä ei voi synkata luuriin. Käsittämättömän typerä puute. En ole nyt muutamaan vuoteen testaillut onko siihen tullut parannusta.

    Mietin itsekin joskus hetken aikaa noita kinkkinaveja, mutta Android puhelimia saa edullisesti ja ne toimii luultavasti paremmin kuin joku ikivanhaan android versioon jämähtänyt ja hidasteleva garmin kopio.
  7. #7
    Se kannattaa huomioida, että tuossa laitteessa näyttää olevan ikivanha Andoird 4.4.2 versio, siihen ei asennu enää oikeastaan mikään nykyinen sovellus. Eli käytänössä mentävä sillä ohjelmalla mitä laitteessa on.
  8. #8
    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    Se kannattaa huomioida, että tuossa laitteessa näyttää olevan ikivanha Andoird 4.4.2 versio, siihen ei asennu enää oikeastaan mikään nykyinen sovellus. Eli käytänössä mentävä sillä ohjelmalla mitä laitteessa on.
    Hjuva pointti, täytyy zuumailla sellainen jossa on Android 6.0 käyttiksenä
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  9. #9
    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    Se kannattaa huomioida, että tuossa laitteessa näyttää olevan ikivanha Andoird 4.4.2 versio, siihen ei asennu enää oikeastaan mikään nykyinen sovellus. Eli käytänössä mentävä sillä ohjelmalla mitä laitteessa on.
    Liki 8 vuotta vanhalla täysin tuki- ja yhteensopivuusmielessä hylätyllä käyttöjärjestelmällä varustetun käytännössä elektroniikkaromuksi kuukuva laitteen uusmyynti on kyllä täysin käsittämätöntä. Ja vielä käsittämättömämpää on se, että noita joku ostaa ja maksaa vielä kolminumeroisia summia siitä ilosta. Alle 300 eurolla saa kuitenkin tälläkin hetkellä garminin elinikäisillä karttapäivityksillä.
  10. #10
    Lainaa Bozze kirjoitti Katso viesti
    Toinen vaihtoehto on hankkia joku "MIL-Spec" kiinaluuri tuohon käyttöön, Kärkkäisellä näyttäisi ainakin olevan
    Ulefone ja Blackview luureja jos ei Aliexpressin kautta halua tilata. Noissa myös sen verran akkua ettei tarvitse välttämättä käytön aikana latailla.
    Ostin pari vuotta sitten Blackviewin ja kiinan android on todella kökkö käyttää ja painikkeet tunnottomat. Se ei tee mitään paremmin kun Samsung Xcover 4 tai 5. Nelosen kanssa pyörähti kolmas kausi liikkeelle eikä ole pahaa sanottavaa.

    Pari vuotta sitten oli tarkoitus ostaa tuollainen satasen kiinan navi mutta useammat varoitteli sen bugeista ja kömpelöstä käytettävyydestä sekä tärinästä hajoavista komponenteista.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  11.  
  12. #11
    Minulla on ollut muutaman vuoden käytössä Samsung tabletti johon ostin Tompan softat 19,90 vuosi Näyttö 10'' ja jatkuva virta usb ulosotosta..Olen ollut tyytyväinen.