Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Mikä on takajarrusystemissä se säädin tms. joka on pyörän keskellä alla noin puolessavälissä takajarruputkia, olen sen joskus vaihtanut mutta en enää muista millä nimellä sitä hakis?
  2. #2
    Ei aukee yksinkertaiselle, mikä pyörä kyseessä. Mutta pyörän mallilla löytyy helposti varaosakuvista https://www.motorcyclespareparts.eu/en
    ZXR750 J "K"
  3. #3
    Triumppihan se taitaa olla, joten tuolta voi katsella osia:
    https://www.worldoftriumph.com/collections/bikes
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  4. #4
    Jos olen tontilla niin näyttäisi olevan tuollainen kannake (24) jonka yhteydessä jarruvalokytkin (25)
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    • File Type: jpg 24.JPG (44,9 Kt, 26 katselua)
    FJR -17
  5. #5
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Jos olen tontilla niin näyttäisi olevan tuollainen kannake (24) jonka yhteydessä jarruvalokytkin (25)
    Tuosta kuvasta eteenpäin lähtee jarruputket taakse ja se osa on niiden putkien puolessavälissä, noin suurinpiirtein matkustajan jalkatapin kohdilla, pyörän alla2021-04-21-038.jpg
  6. #6
    Lainaa Maxi kirjoitti Katso viesti
    Tuosta kuvasta eteenpäin lähtee jarruputket taakse ja se osa on niiden putkien puolessavälissä, noin suurinpiirtein matkustajan jalkatapin kohdilla, pyörän alla2021-04-21-038.jpg
    Tuolta alhaalla tuleva jarruputki ja vasemmalle ylös menee takajarruille oikealle jatkuu "joku osa" en muista mikä. oli hankala kuvattava nimittäin talven jälkeen takajarrut kateissa niin onko tuossa syyllinen?
  7. #7
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Jos olen tontilla niin näyttäisi olevan tuollainen kannake (24) jonka yhteydessä jarruvalokytkin (25)
    Tuolla "kannakkeella" on luettelossa hienompi nimi "T2023123 Adapter Inline Brake Switch "

    Ja nehän ne noissa Maxin kuvassa on.

    Nämä tuskin jarruja kadottaa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  8. #8
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Tuolla "kannakkeella" on luettelossa hienompi nimi "T2023123 Adapter Inline Brake Switch "

    Ja nehän ne noissa Maxin kuvassa on.

    Nämä tuskin jarruja kadottaa.
    Ok etsitäänpä muualta sitten yksinkertainen systeemi tuo on, koitetaan jarrunesteen vaihdolla jos siellä on vettä/ilmaa
  9.  
  10. #9
    Lainaa Maxi kirjoitti Katso viesti
    Ok etsitäänpä muualta sitten yksinkertainen systeemi tuo on, koitetaan jarrunesteen vaihdolla jos siellä on vettä/ilmaa
    Ilmaa minä veikkaisin.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?