Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Koska viimekesäinen "SokkoJutaus I" sai runsaan suosion, järjestetään nyt sitten tälle jatkoa, elikkäs "SokkoJutaus II", joka on siis kaikille avoin, yhdenyön viikonloppuinen ajo. Lämpimästi tervetuloa!


    Kyseessä on siis jälleen, Todella Erilainen lauantai- sunnuntai viikonloppujutaus, josta vain starttipaikka, aika ja jutausmatka ovat ennakkoon tiedossa. Perillä kohteessa, meitä odottaa kaunis-, ja puhutteleva, ja tunnettu kotimaan kohde. Ja tietenkin myös hotelli saunaosastoineen, ja päivällismahdollisuuksineen.

    Tässäkin "SokkoJutauksessa", pysytään kotimaan rajojen sisäpuolella, jossa Jutausmatkaa tulee n. 500km suuntaansa. Reitillä on jälleen parit, kolmet, jopa viidetkin mielenkiintoiset stoppikohteet, joista niistäkään, kuten varsinaisesta kohteestakaan, en anna edes pienintä vihiä. Kamerat kuitenkin kandee ottaa völöjyyn!


    Startti tapahtuu 31.07.2021, eli lauantaina Tikkakosken Ilmavoimamuseon pihamaalta klo 11:00, ja siitä sitten lähdetään tienpäälle letkassa kohti ennalta tuntematonta kohdetta.
    Perillä meitä odottaa upeiden maisemien lisäksi hotelli, jossa majoitutaan 2h:n huoneissa. Perillä on halukkaille mahdollisuus nauttia päivällisateria edulliseen hintaan.

    Huonehintaan, (60e 2hh jaettu), (100e 2hh soolona), sisältyy iltasauna, uima-altaan käyttö, sekä maittava ja runsas sunnuntai aamiainen.

    Aamulla jokainen Jutaaja voi sitten jatkaa jutausmatkaansa joko yksin, tai isommassa joukossa, omaan haluamaansa suuntaansa... .


    JOS tälläinen Jutausmatka kohteeseen XXX, nappasi, ilmoittautumisia otetaan vastaan:
    mchuurre7 (at) gmail.com

    Paluuviestissä tulet saamaan tarkemmat "speksit", kuinka varmistat osallistuspaikan "SokkoJutaus II":een.

    Lämpimästi ja ISOLLA AJohanskalla Tervetuloa!



    ps. SokkoJutaus II, käy käikille pyörämalleille,- ja tai tyypeille, eli jutausreitti on normiteitä, ja sorapintaista tiellä ajoa tulee vain n. 20km.

    pss. Ilmavoimamuseo avautuu klo 10:00, jossa on mahdollisuus kevyeeseen ateriointiin.
  2. #2
    Jovvain alkoipa tännekkin jo jonoa kertymmään....!
  3. #3
    Seitsämän Jutaajaa jo letkassa, ja vielä on aikaa liittyä matkaan......!



    Ja perillä odottaa päivällisateria, jolla myös on varsin motoristiedullinen hinta: 12e, että kelpaa sitten saunoa & viihtyä allasosastolla!
  4. #4
    Ja 12:n SokkoJutaajan letka jo virittäytynyt....Kiitos kaunis, & nöyrä!
  5. #5
    Vielä olisi muutama peti,- ja jutauspaikka vappaana.....
  6. #6
    16 Jutaajaa jo letkassa....ja vielä parit huoneet vapaana!
  7. #7
    Muuten kyllä, mutta kun on lapsenlapsen eka kristillinen juhlapäivä.

    Raimo, Hollolasta
  8. #8
    Jo 18 Jutaajan letka, mut kaksi sopii vielä.....
  9. #9
    19 sitten starttaa ensi lauantaina - jovvvvvain!
  10. #10
  11. #11
    Jo vain. Kiitokset taasen Veepee:lle hyvin järjestetystä jutauksesta ja majapaikasta. Kotimatkakin sujui turvallisesti eikä eksytty välille . Eikun uusia jutauksia odotellessa.
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  12. #12
    Lainaa Mako_ kirjoitti Katso viesti
    Jo vain. Kiitokset taasen Veepee:lle hyvin järjestetystä jutauksesta ja majapaikasta. Kotimatkakin sujui turvallisesti eikä eksytty välille . Eikun uusia jutauksia odotellessa.
    Kiitos vain itsellesi! Ja olisitkin muuten kaiketi voittanut sen "pisimmän matkan Jutaajan hotellille- palkinnonkin" , jos olisi ollut pokaalit jaossa.....?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  13. #13
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vain itsellesi! Ja olisitkin muuten kaiketi voittanut sen "pisimmän matkan Jutaajan hotellille- palkinnonkin" , jos olisi ollut pokaalit jaossa.....?
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  14. #14
    Ja jos SokkoJutauksen tämänkertainen kohde jäi epäselväksi, niin tästähän se selviää....



    Kiitos vielä kerran kaikille mukana Jutanneille!
  15.  
  16. #15
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."