Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 153:sta
  1. #31
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Huomasittehan tuon päivitetyn ohjeistuksen lipunvaihtoja koskien: http://www.moottoripyora.org/keskust...inen-ostaminen
    Aivan, toi on menny ohi mutta mennään tuon ohjeen mukaan
    Kawasaki ZXR 750R K1
    Honda VF 500F
    Honda VFR 750F
    Honda CBR 1000F
    Honda CBR 1000F
    Honda VF 1000F II
    Honda CB 750K
  2. #32
    Ostan ei-jäsenhintaisen lipun lauantaille 5.6. joko hitaaseen tai keskihitaaseen ryhmään. Laita yksityisviestiä, tai nroon 0408018726. Voit tarjota myös jäsenhintaista, ja saatan hyvin harkita taas jäseneksi ryhtymistä.
    Viimeksi muokannut: mkorpela; 27.05.2021 klo 00:29.
  3. #33
    LA - SU nopeaan liput hakusessa. Jäsen tahi ei, kumpikin kelpaa.

    nol4nol317nol24seittemän
  4. #34
    Moro,

    ostetaan lippu keskinopeeseen la tai su.
    Viimeksi muokannut: Jameshunt; 01.06.2021 klo 11:58.
  5. #35
    Ostetaan lippu keskinopeeseen 5.6. Nolnelnel-3456246
  6. #36
    Lauantain jäsenhintainen lippu hitaaseen ja at2 koulutukseen tarjolla. Saa lunastaa la keskihitaan lipulla tai kenties jopa keskinopean.
    Ostan myös at3 koulutukseen lipun mikäli keskihitaaseen pääsen..
    Super Duke 1290 R 2017
  7. #37
    Lainaa ariman kirjoitti Katso viesti
    Lauantain jäsenhintainen lippu hitaaseen ja at2 koulutukseen tarjolla...
    Jos ei vaihto onnistu niin olisin kiinnostunut ostamaan hitaan ryhmän lipun
    Honda CB500F (2017)
    Seuraa Instagramissa @mingooda
  8. #38
    Lainaa mingooda kirjoitti Katso viesti
    Jos ei vaihto onnistu niin olisin kiinnostunut ostamaan hitaan ryhmän lipun
    Oulraid!

    Eli jos jollain on vielä ylimääräinen lippu keskihitaaseen, niin voisin ostaa, jäsenhintainen mieluusti jos löytyy
    Ajotaito 3 lippukin kyllä kiinnostaa jos sattuu löytymään

    Keskinopeankin lippu saattais maistua, siinä rajoilla aletaan olla..
    Super Duke 1290 R 2017
  9. #39
    Täälläkin vielä haussa lauantaille keskihidas tai hidas lippu.
    Honda NSR 125, 2003vm (ex)
    Husqvarna TE 610, 1998vm (ex)
    Yamaha Thunderace, 1998vm (ex)
    Yamaha R1, 2006vm
    Yamaha MT-10, 2016vm
  10. #40
    Jos joku haluaa yllättäen luopua lauantain hitaan ryhmän lipusta, niin minulle kelpaisi sellainen.
  11. #41
    Kädetön kääntyilijä heeppa:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Vaihdetaan keskinopean liput keskihitaan lippuihin molemmille päiville.
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
  12. #42
    La tai su tai molemmille päiville nopean tai keskinopean lippua metsästän.

    Jono lienee pitkä, kun nälkävuosi, mutta aina kannattaa kokkeilla ja aina ei voi voittaa.
    Nol 5 nol 567 444 kasi.
    Yamaha R6R 2007
  13. #43
    Lainaa heeppa kirjoitti Katso viesti
    Vaihdetaan keskinopean liput keskihitaan lippuihin molemmille päiville.
    Jos vielä liput löytyy, niin voin vaihtaa oman lauantain keskihitaan lipun keskinopeaan
  14. #44
    Kädetön kääntyilijä heeppa:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jpo1 kirjoitti Katso viesti
    Jos vielä liput löytyy, niin voin vaihtaa oman lauantain keskihitaan lipun keskinopeaan
    Tämä käy
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
  15. #45
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa E-tana kirjoitti Katso viesti
    La tai su tai molemmille päiville nopean tai keskinopean lippua metsästän.

    Jono lienee pitkä, kun nälkävuosi, mutta aina kannattaa kokkeilla ja aina ei voi voittaa.
    Nol 5 nol 567 444 kasi.
    Täällä ei tunneta jonoja, viidakon lait vallitsee ja nopein voittaa
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  16. #46
    Ostaisin la tai su hitaan lipun. Ei jäsen.
  17. #47
    Muoviluodin päivillä eilen nurin. Pyörä lähes kunnossa, mutta mies ei, joten ajelut on toistaiseksi ajeltu. Myyn keskinopean liput jäsenhintaan molemmille päiville 60 euroo per päivä ja ei-jäsenille 79 euroo per päivä. Yhteydenotot numeroon nolla5sataa84488viisi.

    Liput myyty jäsenhintaan eli sillä millä ne ostinkin.
    <p>Ninja 636 2013 Motoville</p><p><span style="font-size: 12px;">Yamaha XSR 700 2019</span></p>
  18. #48
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JackP kirjoitti Katso viesti
    Muoviluodin päivillä eilen nurin. Pyörä lähes kunnossa, mutta mies ei, joten ajelut on toistaiseksi ajeltu. Myyn keskinopean liput jäsenhintaan molemmille päiville 60 euroo per päivä ja ei-jäsenille 79 euroo per päivä. Yhteydenotot numeroon nolla5sataa84488viisi.

    Lauantain lippu myyty.
    Huom! Et voi myydä lippua kalliimpaan hintaan millä olet sen ostanut. Elikkäs jos myyt ei jäsenelle niin max. itse maksamasi hinta ja lipun ostanut maksaa erotuksen paikan päällä.
    Superbike #7
  19. #49
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Huom! Et voi myydä lippua kalliimpaan hintaan millä olet sen ostanut. Elikkäs jos myyt ei jäsenelle niin max. itse maksamasi hinta ja lipun ostanut maksaa erotuksen paikan päällä.
    Miksei voi myydä. Kysyn nyt vakavasti. Ei jäsen maksaa joka tapauksessa erotuksen yhdistykselle vaikka olisi maksanut lipusta miljoonan.

    Vai miten tämä menee?

    Edit: kysyn siksi, että sattuneesta syystä olen joutunut myymään lopputalvesta ostamiani lippuja. Olen nyt kympin niistä miinuksella. Mikäli mopo ei tule kuntoon ensi viikonlopuksi ajattelin tämän kympin rokottaa halukkaalta lipunostajalta oli jäsen tai ei.

    Olen myynyt yhden lipun halvemmalla kuin olen ostanut. Se on ainakin ollut OK.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #50
    Lainaa JackP kirjoitti Katso viesti
    Muoviluodin päivillä eilen nurin. Pyörä lähes kunnossa, mutta mies ei, joten ajelut on toistaiseksi ajeltu. Myyn keskinopean liput jäsenhintaan molemmille päiville 60 euroo per päivä ja ei-jäsenille 79 euroo per päivä. Yhteydenotot numeroon nolla5sataa84488viisi.

    Lauantain lippu myyty.
    Kiitos sunnuntain lipun kaupoista!
    Yamaha R6R 2007
  21. #51
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Miksei voi myydä. Kysyn nyt vakavasti. Ei jäsen maksaa joka tapauksessa erotuksen yhdistykselle vaikka olisi maksanut lipusta miljoonan.

    Vai miten tämä menee?

    Edit: kysyn siksi, että sattuneesta syystä olen joutunut myymään lopputalvesta ostamiani lippuja. Olen nyt kympin niistä miinuksella. Mikäli mopo ei tule kuntoon ensi viikonlopuksi ajattelin tämän kympin rokottaa halukkaalta lipunostajalta oli jäsen tai ei.

    Olen myynyt yhden lipun halvemmalla kuin olen ostanut. Se on ainakin ollut OK.
    Kaupan toimitusehdoissa on tuosta maininta, että lipun myynti voitolla eteenpäin on kielletty. Tämä lisättiin aikanaan, kun joku yritti aika härskiä rahastusta loppuunmyydylle päivälle kaupittelemalla lippuja tyyliin tuplahinnalla.
    Superbike #7
  22. #52
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Miksei voi myydä. Kysyn nyt vakavasti. Ei jäsen maksaa joka tapauksessa erotuksen yhdistykselle vaikka olisi maksanut lipusta miljoonan.

    Vai miten tämä menee?

    Edit: kysyn siksi, että sattuneesta syystä olen joutunut myymään lopputalvesta ostamiani lippuja. Olen nyt kympin niistä miinuksella. Mikäli mopo ei tule kuntoon ensi viikonlopuksi ajattelin tämän kympin rokottaa halukkaalta lipunostajalta oli jäsen tai ei.

    Olen myynyt yhden lipun halvemmalla kuin olen ostanut. Se on ainakin ollut OK.
    Kaupan toimitusehdoissa kielletään voitolla myynti. Linkki: motorg verkkokaupan toimitusehdot

    Lainaa motorg. omaverkkokauppa kirjoitti
    Tapahtumaan ostetun lipun voi halutessaan myydä itse eteenpäin toiselle osallistujalle. Lippuja ei saa myydä eteenpäin ostohintaa korkeammalla hinnalla.
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  23. #53
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Mennyt ohi. Sit jää kymppi saamatta jos huonosti käy.

    Hyvä, että tuli puheeksi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #54
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mennyt ohi. Sit jää kymppi saamatta jos huonosti käy.

    Hyvä, että tuli puheeksi.
    Siinä vaiheessa kun sä olet ostanut liput (suomessa), niin ne on sun omaisuutta, ja sä voit myydä ne eteenpäin millä tahansa hinnalla. Liput myyneellä taholla ei ole siihen (suomessa) mitään sanomsta, vaikka niin ehkä luulevat.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #55
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Monikin osapuoli voisi tehdä tässä yhtä sun toista . Kenttä on hyvinkin vapaa.

    Mennään nyt näillä puheilla kuitenkin, kun on herrasmiessopimus.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #56
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Siinä vaiheessa kun sä olet ostanut liput (suomessa), niin ne on sun omaisuutta, ja sä voit myydä ne eteenpäin millä tahansa hinnalla. Liput myyneellä taholla ei ole siihen (suomessa) mitään sanomsta, vaikka niin ehkä luulevat.
    Toki piirit ovat pienet ja ei kannata tehdä itsestään kusipäätä muiden silmissä. Se kuuluisa maalaisjärki on suositeltavaa, vaikka ei keskustaa kannattaisikaan.

    Tästä toiseen asiaan, eli launtaille nopsaan jäsenhintainen lippu kaupan. Myyn hintaan 500€, mutta myös se jäsenhinta 60€ kelpaa.

    Myyty!
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  27. #57
    Ostaisin lipun sunnuntaille nopeaan ryhmään, mieluiten jäsenhintainen (liputusvuorokin käy).

    nol 4 0 5 I 9 28 99 tai privaa.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  28. #58
    Saako varikolle/katsomoon tulla ns. Ulkopuolisia vai onko rajoitukset niin, että vain lipun ostaneet alueelle?

    Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
    Suzuki GSXR 600 L1
  29. #59
    Lainaa Ducatero kirjoitti Katso viesti
    Ei ole lipunvaihtajia ilmaantunut paikalle joten myyn lipun sinulle. Sovitaan maksu yms yv:na.
    En ole saanut yv vastausta. Mieli muuttunut vai kiireitä ?
    Kawasaki ZXR 750R K1
    Honda VF 500F
    Honda VFR 750F
    Honda CBR 1000F
    Honda CBR 1000F
    Honda VF 1000F II
    Honda CB 750K
  30.  
  31. #60
    Lauantain lippu keskihitaaseen tai keskinopeaan maistuisi edelleen jos joku myy
    Super Duke 1290 R 2017
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen