Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Moi. Onko muilla ollut vaikeuksia saada tuotteen palauttamisen jälkeen rahojaan takaisin tästä firmasta? Sieltä tuli vastausmaili, että tuotepalautus on tullut perille, mutta rahojaan on saanut joitakin viikkojaan odottaa. Enpä taida asioida tämän firman kanssa? Tilasin sieltä vuoden alussa akun mopoon ja kuvittelin, että hapot tulisivat mukana, mutta vuoden alusta akkuhappoa ei kuulemma enää myydä vähittäin? Tätä en tiennyt eikä liikekään kertonut. Joutihan se akku palauttaa!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Viime kesänä tilasin useampaankin kertaan tavaraa tuolta ja aina hommat toimi ihan ok. Yhden kypärän palautin ja rahat palautui viikon sisällä tavaran saapumisesta heille. Myös hanskat vaihdoin eri kokoisiin ja silloin myös onnistui sekin homma ihan hyvin.
    Excuse me while i kill myself...
    Tuotevaihdot myös eri tuotteisiin on mulla onnistunut.
    Tulee sieltä rahat kyllä, mutta aikaa menee, kun kaikki rahaliikenne molempiin suuntiin menee aina Klarnan kautta. Minä en osta enää koskaan mitään, missä Klarna on ainut maksutapa.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    Siis mulla on ainakin toiminut hienosti. Tilaat tuotteen klarna laskulla ja jos palautat tuotteen niin jätät laskun maksamatta ja se nollaantuu automaattisesti kun tuote on palautettu. Ei tarvitse siis mitään rahaliikennettä edes käydä. Näin myös muiden netistä tilatuiden tuotteiden kanssa olen tehnyt jo vuosikaudet.
    Menee kummalliseksi. XL-motosta vastattiin:

Järjestelmämme mukaan hyvitys on käsitelty 05.03.2021. Tavallisesti rahat näkyvät tilillänne 7 arkipäivän kuluessa hyvityksen käsittelystä, tässä tapauksessa on kulunut aivan liian kauan.

Joissakin tapauksissa Klarna joutuu tekemään rahojen palautuksen manuaalisesti ja tarvitsee tätä varten tilinumeronne, joten tämä voi olla syy miksi ette ole vielä saanut rahoja takaisin.

Klarnan sivulla lukee näin: Kun olet saamassa meiltä rahaa takaisin, lähetämme sinulle sähköpostitse linkin rahanpalautuslomakkeeseemme. Sähköpostissa ilmoitetaan myös tapahtumanumero, joka sinun tulee täyttää lomakkeeseen yhdessä muiden tietojesi kanssa.

Eli mikäli ette ole täyttänyt kyseistä lomaketta tai sitä ei jostain syystä ole toimitettu teille on aiheuttanut sen ettei rahasi ole palautuneet. Emme valitettavasti voi ilmoittaa tietoja puolestasi Klarnalle tietosuoja lainsäädännön vuoksi, joten neuvoisimme teitä olemaan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.

Eli minun pitää lähteä Klarnalta peräämään saataviani, kun sieltä ei ole minulle lähetetty jotain koodia! En suosittele XL-motoa! Myyjäliikkeen kanssa asioidaan - ei rahoitusyhtiön! Ihme touhua!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Ymmärrän potutuksesi, mutta noin se valitettavasti menee. XL Moto on ulkoistanut rahaliikenteen Klarnalle, ja silloin siihen liittyvät ongelmat pitää hoitaa Klarnan kanssa.

Miksi sitten ovat tehneet moisen ulkoistuksen johtuu mm. maksamatta jääneistä tilauksista. Minivoivat siis riskit. Tämä on trendi minkä me kuluttajat olemme aiheuttaneet. Tai siis ne meistä, jotka eivät ole hoitaneet maksujaan...
    KTM 1290 Super Duke GT '20
    ex. Suzuki GSX-1300R Hayabusa '09
    ex. Suzuki GSX-R1000 '07
    Lainaa smugu kirjoitti Katso viesti
    Siis mulla on ainakin toiminut hienosti. Tilaat tuotteen klarna laskulla ja jos palautat tuotteen niin jätät laskun maksamatta ja se nollaantuu automaattisesti kun tuote on palautettu. Ei tarvitse siis mitään rahaliikennettä edes käydä. Näin myös muiden netistä tilatuiden tuotteiden kanssa olen tehnyt jo vuosikaudet.
    Näin juuri minäkin toimin. Tilaan laskulla ja jos jotain palauttaa, sen voi vähentää tuosta laskusta. Toki tarkoittaa myös sitä, että toimitus pitää tulla ajoissa, laskussa kun on 14vrk maksuaika. Jos paketti matkaa edes takaisin suomenniemellä, niin tiukille menee.
  9.  
    Lainaa Moto-Juha kirjoitti Katso viesti
    Näin juuri minäkin toimin. Tilaan laskulla ja jos jotain palauttaa, sen voi vähentää tuosta laskusta. Toki tarkoittaa myös sitä, että toimitus pitää tulla ajoissa, laskussa kun on 14vrk maksuaika. Jos paketti matkaa edes takaisin suomenniemellä, niin tiukille menee.
    Paitsi että esimerkiksi Klarnan sivuilla voit käydä klikkaamassa ”palautan tuotteen/tuotteita tilauksesta” ja lasku menee tauolle siksi aikaa, että myyjäyritys on saanut palautuksen hoidettua ja tilauksen päivitettyä.