Tulokset 1:st 7:een 7:sta
    Haluaisin keskustelua ja mielelln faktaakin siit, ett pystyyk vastamelukuulokkeet korvassa kyprn alla suodattaa net siedettvlle tasolle, vai olenko altis kuulovaurioille nin toimiessa? Onko tm mahdollista vai onko korvatulpat ainoa oikea vaihtoehto, mikli haluaa kuulonsa silytt? En kkiseltn lytnyt ainakaan youtubesta mitn videoita, miss olisi aihetta ksitelty.
    Itsell oli pitkn kytss joskus 2010 alkupuolella hankitut langalliset Creativen tekemt vastamelunappikuulokkeet, ja ainakin niill melualtistus pieneni merkittvsti, jos vertaa tilanteeseen kokonaan ilman nappeja tai tavallisilla nappikuulokkeilla. Sit on mahdoton sanoa, ett pysyyk melu tysuojelunormien rajoissa, mutta joka tapauksessa ero oli merkittv. Harmi kyll nuo vikaantuivat, eik vastaavia en saanut.

Selvittelin juuri, miten Applen Airpods Prot toimisivat mp-kytss, mutta lopputulos ji epselvksi. Yksi taho sanoi ett toimii hyvin, kun taas toinen sanoi vastamelutoiminnon sekoavan liian kovassa tuulimelussa. Kokeilu houkuttelisi, mutta reilu 200 hinta ja eponnistumisen riski jarruttaa hankintaa. Android-puhelin ei sinns olisi ongelma vaikka toiminnallisuuksia vhn rajoittaakin. Jos jollakulla on kokemuksia, niit kuulen mielenkiinnolla.
    Tuossa alkuun pari juttua.

https://www.motouutiset.fi/fi/mootto...tm?ref=related

https://www.motouutiset.fi/fi/mootto...tm?ref=related

Mulla on nuo Boset, mutta eivt mahdu kyprn alle, koska kyprpuhelimen kaiuttimet tyttvt Shoei Neotec II kyprn kolot. Ilman kaiuttimia voisivat mahtua, en ole testannut. Vastamelu on kyll riittvn tehokas, esim. Avant pienkuormaajalla ajaessa nuo Boset ovat mukavammat ja tehokkaammat kuin EAR kertakyttiset tulpat, mutta eivt sentn prj hyville Peltor kuppisuojaimille.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
    Jaa, onko thn asiaan tullut vuodessa lis kyttkokemuksia?
    Nyt kiinni oleva Sena on krsinyt vaurioita ja mietityttnyt ett olisiko aika siirty next levelille ja jtt kyprn ruuvattavat systeemit historiantutkijoille. Tss toki menetetn puheluihin vastaaminen ja ajojoukkion vlinen kommunikaatio mutta nm eivt ole itselleni oleellisia.

Mutta nuo korvanapit siis, toimivatko mopokytss? Mulla ei siis ole moisia viel hommattuna.
    - pysyyk pss kypr laitettaessa
    - painaako korvia lyhemmn tai pidemmn ajon aikana
    - no se nenvaimennus, pelaako se
    Att tnka innan man talar r som att torka sej i rven innan man skiter... - Arne Anka
    Lainaa TIJ kirjoitti Katso viesti
    Mutta nuo korvanapit siis, toimivatko mopokytss? Mulla ei siis ole moisia viel hommattuna.
    - pysyyk pss kypr laitettaessa
    - painaako korvia lyhemmn tai pidemmn ajon aikana
    - no se nenvaimennus, pelaako se
    Olen kokeillut Bosen langallisia vastamelutulppia. Vhn hankalat kypr phn laitettaessa ja pois otettaessa. Joutui sormen kanssa sovittelemaan kyprn vlist ett sai kunnolla paikalleen. Ehk harjoitus olisi parantanut suoritusta. Toimii kyll, mutta on hmmentv kun kaikki net hvi kokonaan. Jtti pienen hiritsevn surinan. Ei mennyt minulla jatkoon. Hyvill valetuilla tulpilla ajellaan.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Muista el ettei myhemmin harmita.
    Kun masentaa, ykknen on alhaalla ja loput yls.
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pyllpitj
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jsen
    itse arvelisin ett valettavat tulpat miss on nielementit suodattimien sijasta.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  7.  
    Itsellni on todella kipuherkt korvat ja nappien pit olla todella pienet, jotta voin niit kytt. Nythn niitkin lytyy, mutta yllttv ongelma oli aavistuksen verrn vlj potta, joka painui kunnon sivutuulessa nappia vasten, jolloin luurin krki otti kiinni korvan pohjalle ja soitto loppui silt puolen.

Nyt on uusi potta, mutta se taas on senverran tiukka, ett luultavasti napit aiheuttaisivat taas kipuja.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...