Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    Tänään 7.2.2021 iltapäivällä klo 15-16 välillä tuli joku Transalpin näköinen pyörä vastaan Padasjoella Kellosalmentiellä. Ite ajelin autolla.
    Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
    SUZUKI DL650A
  2. #2
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Komea orggi moro pongattu Järvenkyläntiellä. Itse olin ajelemassa Kokkilasta Sauvoon päin 690:llä
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  3. #3
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Komea orggi moro pongattu Järvenkyläntiellä. Itse olin ajelemassa Kokkilasta Sauvoon päin 690:llä
    Kiitos samoin! Ehdinkin jo miettimään, kukahan se mahtoi olla täältä. Olin vähän Gessulia ulkoiluttamassa, oli ihan mukava lenkki, mutta kova tuuli paikoitellen vähän kiusasi.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  4. #4
    Olitko se sää katupyörän tapaisella punaisella pyörällä tänään illalla Porkkalantiellä. Näytti aika liukkaalta tie. Miten mahtoi kulkea?
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  5. #5
    Oranssi Kotari, oletettavasti Duke, jonka kuski nosteli sormea tänään Spjutsundintiellä puoliltapäivin. Kukas asialla?
    Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
    Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  6. #6
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kukas tuli tänään noin 15:45 Eestinkyläntietä punaisella seikkailumopolla, ja heitti komean morotuksen edelläni kaksi päällä ajaneelle matkalehmälle? Itse olin liikkeellä kotilolla, kun vein junioreita meripartioon Linlon satamaan.

    Meinasin moikata auton sisällä, mutta eihän se ois näkynyt
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  7. #7
    Mikäs se orggi moro nyt taas olikaan? Vetikö joku tänään semmosen Kajaanin Kuluntalahdessa. Itse olin menossa emännän pikkurosvolla Kajaaniin päin treenuuttamaan vaimoa
    Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
  8. #8
    Lainaa AnttiH kirjoitti Katso viesti
    Mikäs se orggi moro nyt taas olikaan? Vetikö joku tänään semmosen Kajaanin Kuluntalahdessa. Itse olin menossa emännän pikkurosvolla Kajaaniin päin treenuuttamaan vaimoa
    Etusormi pystyssä tai yläviistossa. Ohessa havainnekuva. Ainakaan aiemmin ei ole ammuttu, vaikka ei siipiä omista, kunhan on foorumille rekkautunut.


    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  9. #9
    Ti 29. päivä, joskus illalla, letka "kasaili" itseään Mäntsälässä risteyksen jälkeen, mahdollisesti suuntaan Porvoo tai ainakin sieltä itse olin tulossa. Vasta-auringosta huolimatta bongailin useampia Org-moroja - itse moikkailin ujosti tavallisesti sinisen Marauderin päältä.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  10. #10
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Ti 29. päivä, joskus illalla, letka "kasaili" itseään Mäntsälässä risteyksen jälkeen, mahdollisesti suuntaan Porvoo tai ainakin sieltä itse olin tulossa. Vasta-auringosta huolimatta bongailin useampia Org-moroja - itse moikkailin ujosti tavallisesti sinisen Marauderin päältä.
    Pistäisin rahani tikkariletkan puolesta

    http://www.moottoripyora.org/keskust...0-SHELL-Lahnus
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  11. #11
    Eilen 29.6.2021 noin 17:40 aikoihin Liedossa mm. urheilukentän ja Lietohallin ympäristössä sekä pururataa pitkin vauhdilla poliisimoottoripyörää karkuun ajanut, olitko se sinä ja pääsitkö karkuun..?  (lol)

    Toivottavasti kukaan ei loukannut, sinä tai ulkopuoliset. Hurjalta näytti ja kuulosti ottaen erityisesti huomioon että kyseisellä alueella liikku paljon ihmisiä joista paljon kouluikäisiä. Oma 10-vuotias ymmärsi jo äänien lähestyessä kaverinsa kanssa mennä metsän puolelle seuraamaan tilannetta.
    GSX1400 2004
    EX Honda CB600F Hornet 2005

  12. #12
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivusto-, jäsen- ja kauppavaravastaava oskarik:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi May 2018
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Tänään, 4.7 noin klo.19 aikoihin bongattu komea orggimoro, tulit 110-tietä pitkin 2 hengen letkassa juuri piikkiöstä salon suuntaan, vastaasi tuli 4 pyörän letka.
    Suzuki GSX-R 600 ´01 Kilvetön
    ex - Triumph Sprint ST 1050 ABS ´10
    ex - Suzuki GSF 650 S Bandit ´07
  13. #13
    Viime perjantaina Kaivopuistossa tuli ainakin yksi selkeä orggimoro sormi pystyssä. Avattava potta taisi olla auki kuskilla, pyörää en muista.
  14. #14
    Perjantai-iltana tuli heitettyä aika monta orggimoroa Kaivarin molemmin puolin.
    Itellä oli musta potta siellä avoimena.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  15. #15
    Lainaa Kiertotiehuvitus kirjoitti Katso viesti
    Tänään 7.2.2021 iltapäivällä klo 15-16 välillä tuli joku Transalpin näköinen pyörä vastaan Padasjoella Kellosalmentiellä. Ite ajelin autolla.
    Olisko ollut paikkakunnan rengasyrittäjä liikkeellä Tenerellä veikkaisin...
    Moto Guzzi V85TT
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  16. #16
    Taisi finrin ajella perheineen vastaan Kolmostiellä pohjoista kohti Hämeenkyrön eteläpuolella pohjoista kohti puoli yhden korvilla.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  17. #17
    ORG moro tänään Vesilahden kylän kohdilla noin 18:45, äkkiseltään näytti Yamaha T7 pyörältä.

    Harri

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  18. #18
    Keneltä tuli eilen paljasta etusormea sinisen nakun (Kawa?) selästä matkalla kolmostietä Helsingin suuntaan klo 17 aikaan?
    Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
    Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  19. #19
    Eilen tuli ties kuinka monta ORG-moroa letkasta illansuussa Pikku-Parolantiellä 130-tien alituksen kohdalla. Meitä oli kolmen poppoo ja itse olin keskimmäisenä adv-Kotarilla. Teitä oli varmaan ainakin kymmenkunta ellei jopa toista kymmentä ja tuli mielestäni vähintään kolme orggimoroa
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
  20. #20
    Lainaa Jantunen kirjoitti Katso viesti
    Eilen tuli ties kuinka monta ORG-moroa letkasta illansuussa Pikku-Parolantiellä 130-tien alituksen kohdalla. Meitä oli kolmen poppoo ja itse olin keskimmäisenä adv-Kotarilla. Teitä oli varmaan ainakin kymmenkunta ellei jopa toista kymmentä ja tuli mielestäni vähintään kolme orggimoroa
    PK-letkaa ajoitte vastaan, moro vaan.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  21. #21
    Vetikö joku tänään Kajaanin pohjoispuolella Kontiomäen Nesteen kohdilla mulle orkkimoron lounasaikaan? Tulin XJRllä nälkäsenä vastaan niin en reagoinut tarpeeksi nooeasti 😁
    Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
  22. #22
    Heippa taas pitkästä aikaa! Muutama vuosi on vierähtänyt, mutta org-moikkausta olen edelleen nähnyt ja harrastanut. Ajelen vähän siellä sun täällä ja tuleehan noita moikkauksia vastaan mitä yllättävämmissä kohdissa. Joten sommoro!
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
  23. #23
    Merkillistä. Pitkään aikaan en ole nähnyt morotusta missään. Tänään viiden maissa Sysmän ja Pulkkilanharjun välillä jokainen vastaantuleva morotti sormella. Ja pyöriä oli useita.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  24. #24
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Merkillistä. Pitkään aikaan en ole nähnyt morotusta missään. Tänään viiden maissa Sysmän ja Pulkkilanharjun välillä jokainen vastaantuleva morotti sormella. Ja pyöriä oli useita.
    No, ei välttämättä kovin merkillistä, kun huomioi tämän: http://www.moottoripyora.org/keskust...6-20-22-8-2021
    https://www.youtube.com/channel/UCcVsgarn1qTRBvwys6-34Lg
  25. #25
    No se selittää asian. Katsoivat tietysti että siinä joku reppana on ihan eksyksissä....
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  26. #26
    Olitko se sinä äsken Tuusulanväylällä Kehä 3 ramppia ennen olevalla bussipysäkillä jäätelöä ostamassa? Toivottavasti ei tullut ylihintainen kauden päättävä tuutti.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  27. #27
    Lauantai 28.8, joskus puolenpäivän jälkeen tie 130 Hämeenlinnasta Iittalaan, mustalla(?) tuulilasillisella customilla museoikäisen punaisen(?) Mersun perässä ajelit. Normimorottelin sinisen Marauderin päältä.

    Sama päivä, iltapäivällä, Ruskonkehää ajoit Sääksjärvelle päin.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  28. #28
    Tänään tuli melko monta prätkää vastaan Lopentiellä 132 ja myös samaan suuntaan menijöitä oli (etelään) oli paljon.

    Muutama ORG moro taisi myös tulla.
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  29. #29
    Lainaa tube68 kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli melko monta prätkää vastaan Lopentiellä 132 ja myös samaan suuntaan menijöitä oli (etelään) oli paljon.

    Muutama ORG moro taisi myös tulla.
    PK-letkailtiin ainakin tuolla, joten taidettiin tulla vastaan. Moro vaan.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  30.  
  31. #30
    Oltiin kaverin kanssa Lahnuksen Shellillä kahvilla eilen 19:30 ja prätkää näytti tulevan ja menevän joka suunnasta. Shellin parkissaki oli useita. Olihan tuo mukava päästä itekki pitkästä aikaa pyöräilee.

    Volvokuski järjesti shown kun Vihdin suunnasta törmäs risteyksen keskikorokkeeseen, eturengas tippu vanteelta ja vanne meni soikeeks. Ajeli kevyenliikenteen väylälle, vaihto vararenkaan ja tuli Shellin pihaan takarengas tyhjänä.
    Suzuki Solifer R -88, Honda Monkey -96, Kawasaki KMX 125 -93, Honda VF 750C -96, Suzuki TL1000S -97, BMW K1200S -05
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen