Sivu: 7 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 507:sta
  1. #181
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    SE 950 Kotarilla ajelen, En oikein tiedä miksi mutta se on minusta hauskaa.
    Ei tää mitään perusteluja kaipaa, sehän riittää jos se on itsestään hauskaa
    Kuten myös se että JMH painaa sillä 625:lla ja POS 690:llä.
    Pääasia että on hauskaa ja vehkeet on itelle just sellasia kuin haluaa.

    Mulla olis tossa pöydällä valmiina tarjous 2021 samanlaisesta shercosta kuin mulla nyt on, saattaa olla että joutuu investoimaan, kun onneton menin myymään ton varapyöränä olleen sheriffin kaverille:
  2. #182
    Ja tosiaan, en väitä etteikö 250:ssäkin teho piisaisi. Sitä vaan pitää komentaa isommalla kädellä että sen saa sieltä käyttöön. Olen vähän miettinyt että voisin omia tuon meidän Shercon pariksi kuukaudeksi omaan käyttöön. Voisi tehdä ajorytmille hyvää ajaa tuollaisella välillä.
  3. #183
    Uusi 690 on ihan eri pyörä mitä ne oli 10 vuotta sitten ja kannattaa käydä kokeilemassa. En tosin ole ajanut 690:llä vaan 701:llä joka tuli jo aiemmin samalla rungolla ja koneella, siinä huomasi selkeän eron -12 ja-13 malliin jotka itellä oli. Enskapyöräksi en noita ole koskaan mieltänyt, parhaimmillaan on metsä-sorateillä joissa se on ehkä yksi parhaita nykyisistä pyöristä. Ajaa sillä reissuakin kun vähän varustelee.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  4. #184
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Ja tosiaan, en väitä etteikö 250:ssäkin teho piisaisi. Sitä vaan pitää komentaa isommalla kädellä että sen saa sieltä käyttöön. Olen vähän miettinyt että voisin omia tuon meidän Shercon pariksi kuukaudeksi omaan käyttöön. Voisi tehdä ajorytmille hyvää ajaa tuollaisella välillä.
    Musta olis hauska kuulla millanen ero sulla tulis kierrosajassa noilla laitteilla, jos nyt ylipäätään koskaan kellotat noita kierroksia.
    Tietysti jos toi sherco on rouvan ajossa, niin saattaapi saada vähän alusta jumppaakin tehdä.
  5. #185
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Uusi 690 on ihan eri pyörä mitä ne oli 10 vuotta sitten ja kannattaa käydä kokeilemassa. En tosin ole ajanut 690:llä vaan 701:llä joka tuli jo aiemmin samalla rungolla ja koneella, siinä huomasi selkeän eron -12 ja-13 malliin jotka itellä oli. Enskapyöräksi en noita ole koskaan mieltänyt, parhaimmillaan on metsä-sorateillä joissa se on ehkä yksi parhaita nykyisistä pyöristä. Ajaa sillä reissuakin kun vähän varustelee.
    Jep, joskus aiemmin ajanut tollasta -13 mallia ja tänä kesänä ajelin kaverin 690smc -20 mallia...
    ihan eri planeetaltahan ni laitteet oli.
    Mulla olis aika kuume just tollaseen 701:een, mutta nimenomaan motona.
  6. #186
    Tuleekohan tässä vielä joku päivä tömärikuskiksi ryhdyttyä. Noissa uudemmissa alkaa olla tehoakin sen verran että ne täyttää noita 950:n saappaita aika paljon paremmin katu/rataleikeissä.
    Pitää muuten tähän väliin kehua 790 Adveakin. Sain koeajaa sellaista Asikkalan enskaradalla tuossa syssymmällä. Osaavat ryökäleet vieläkin tehdä hyvän tuntuisia mopoja. Niiden tankkien kanssa ei minun touhuissa oikein tule toimeen mutta oli kyllä vaivaton peli kokoisekseen ajaa.
  7. #187
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Se on helvetin hyvä joo, tavallinen ja ärrä kokeiltuna. Menee uskomattoman hyvin. Alatankit tekee ihmeitä kyllä.

    Meillä käy silloin tällöin yksi jamppa ajamassa messissä 790R:llä, ja oikein hyvin se tulee. Reitit tietty pitää valikoida sen perusteella että sillä ylipäänsä mahtuu, mutta muuten se kyllä työntää ihan käsittämättömiin paikkohin sen möykyn kanssa.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  8. #188
    Lainaa samserious kirjoitti Katso viesti
    Musta olis hauska kuulla millanen ero sulla tulis kierrosajassa noilla laitteilla, jos nyt ylipäätään koskaan kellotat noita kierroksia.
    Tietysti jos toi sherco on rouvan ajossa, niin saattaapi saada vähän alusta jumppaakin tehdä.
    Stravaan jää automaattisesti kierrosajat. Toissa talvena jotain spooriaikoja vertailin. Parin kiekan jälkeen alkoi Superin enkat paukkua. Pirun horjakan tuntuista kun olen aika iso ukko ja Shercon ohjaamo on kymmenkunta senttiä lyhyempi kuin Kotarissa. Luulen että jokusen pitemmän treenin kun sillä ajaisi ja tosiaan alustan jumppaisi minun kokoiselle, alkaisi ero kasvaa aika nopeasti Shercon hyväksi.
    Se ajamisen rytmi ja kaikkien liikkeiden mittakaava on niin erilainen kun pyörillä on niin suuri kokoero ja koneet niin eri luontoisia että loikka on pitkä vaikka samoilla tempuilla niitä molempia kuskataan. Shercot on muutenkin varmaan pienirunkoisimpia pyöriä millä olen ajanut. Ihanan ketteriä mutta minulle ahtaan tuntuisia.
  9. #189
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Se on helvetin hyvä joo, tavallinen ja ärrä kokeiltuna. Menee uskomattoman hyvin. Alatankit tekee ihmeitä kyllä.

    Meillä käy silloin tällöin yksi jamppa ajamassa messissä 790R:llä, ja oikein hyvin se tulee. Reitit tietty pitää valikoida sen perusteella että sillä ylipäänsä mahtuu, mutta muuten se kyllä työntää ihan käsittämättömiin paikkohin sen möykyn kanssa.
    Minua alkoi melkein ärsyttää ne tankit. Siinä oli kohtuu sirot suojaraudat tankkien suojana ja ne alkoi ekalla kiekalla karahdella bermeissä maahan. No ei sitä enskapeliksi ole tarkoitettu eikä nuo tankit haittaisi pätkääkään jos se olisi huonompi ajaa. Mutta kun kaikki muu taittuu hankalaankin maastoon niin onhan nuo ärsyttävä rajoite.

    Aiheeseen liittyvä kevennyskuva lähiradalta. Yhden jalkatapin tuolle olen uhrannut.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  10. #190
    Ihanan näköinen kohta!

    Joo, mun edellinen enska oli tosiaan -13 mallin 250crf ja ero tohon -17 shercoon oli ihan älytön.
    Mulla meni varmaan reilu puolikesää ihan vaan siihen, että sain modattua tota shercoa itselle sopivaksi(mäkin oon kumminkin yli 180 pitkä ukko)
    Mutta sit kun sai kaiken osumaan kohdalleen, niin on ollut kyllä mulle just nappi valinta.
    Paljon siihen on tosin muutettu asioita, isoin oli silti teettää se alusta tossa Nurmelalla, ei oo tarvinut sen jälkeen iskareita syyttää vaikka haluaisi
  11. #191

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Keskustellaas hetki piikkirenkaista. Edessä ja taka on nyt jotkut 24mx ac10 misukat. Takana pelaa just niin hyvin enskaillessa ku 19-tuumanen nyt yleensäkin boi toimia, mut keula on jotenki holtittoman olonen ja hakee vähän joka suuntaan.

    Seuraavaksi alle tulee Bridge... sitä ei oo koskaan ollu ku aika huonokuntosena käytettynä, mut tykkäsin tuntumasta. Millä muulla väki ajelee?
    Tehoista sen verran, et 125:ssa on mulle jo ihan riittäväati. Luonteeltaan ehkä helpoin oli kaverin 250 2t jollain pehmeellä enska kartalla. Puiden välissä joku 250 pikku nelari kiltillä kartalla ois se nopein.... 450 on kuitenki ollu omaan mieleen, kun etenki pehmeässä hiekassa aina tapahtuu, kun kahvaa kääntää.

    Noista möhköistä ei oo sitten kokemusta, eikä ne kyl houkuta muutenkaan tiukempaan rymyämiseen.. tolla kevyelläkin vehkeellä loppuu aika usein lapaset kesken kunnon suomi endurossa.aa
    ---
  12. #192
    Spooriako ajat? Siihen hommaan on omanlaisensa nastoitus. Etusen reunapiikit ei sojota sivulle vaan enemmän renkaan säteen suuntaan ettei ne hauko spoorin reunaan ja venkoiluta pyörää.
    Olen itse tilannut Kisarenkaalta renkaani. Kertoo mihin tarkoitukseen pitää olla niin saa siihen sopivan renkaan. Superiin lyödään vähän enemmän ja vähän syvemmälle nastat niin kestävät mukana vaikka vähän pidossa häviääkin. Satapiikki palvelee myös nastarengasasioissa, joku kolmaskin oli mutten nyt saa nimeä päähäni.
  13. #193
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Keskustellaas hetki piikkirenkaista. Edessä ja taka on nyt jotkut 24mx ac10 misukat. Takana pelaa just niin hyvin enskaillessa ku 19-tuumanen nyt yleensäkin boi toimia, mut keula on jotenki holtittoman olonen ja hakee vähän joka suuntaan.
    Tossa ac10 mallissa (ainaki mitkä meillä oli) sojottaa ne piikit aika sivuille, että spooriin ei ainakaan ollu hyvät. Hakee sinne spoorin reunoihin ja kiipee siitä ylös. Heitettiin mäkeen, ei jääny käyttöön, kun ei siitä ajamisesta tullu mitään niillä. Ehkä jossain crossiradalla vois toimiakin, mutta kun ei niillä tule ajettua.

    Edit. Skuikka kerkes ensin
    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  14. #194
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Toi onkin hyvä. Mitäs noissa nyt sitten muuttuu... piikkien määrä ja pituus. Sivupiikkien suuntaus. Nappulan/ rungon eläminen.

    Ei mitään käryä eri renkaden eroista. Sen tiedän, että tarpeeksi vanhoista ja kovettuneista irtoaa piikit aika vauhdilla. Siinäpä se.

    Edit: siellähän olikin kaks jo maininnut sivupiikkien suuntauksesta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #195
    Joo ac10 en ajais kyllä spooria ollenkaan...
    Mä en tosin aja spooria muutenkaan mielelläni, vitu&%aa se yhdessä urassa perse penkissä hinkkaaminen
    Mun makuun enduroa ajetaan tapeilta.

    Mulla on ollut tähän asti käytössä Mitaksen pyörää tuolta satapiikistä. Edessä ollut toi klassinen xt444, ei valittamista mun ajoissa. Tuota X-grippiä on kehuttu paljon ja voitettukin kisoja, sitä tekis mieli kokeilla, mutta taitaa rungot olla tällä hetkellä loppu.
    Silläkin on iso merkitys ajaako mousseilla vai sisureilla, sekä kesällä että talvella.
  16. #196

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Spooriako ajat? Siihen hommaan on omanlaisensa nastoitus. Etusen reunapiikit ei sojota sivulle vaan enemmän renkaan säteen suuntaan ettei ne hauko spoorin reunaan ja venkoiluta pyörää.
    Olen itse tilannut Kisarenkaalta renkaani. Kertoo mihin tarkoitukseen pitää olla niin saa siihen sopivan renkaan. Superiin lyödään vähän enemmän ja vähän syvemmälle nastat niin kestävät mukana vaikka vähän pidossa häviääkin. Satapiikki palvelee myös nastarengasasioissa, joku kolmaskin oli mutten nyt saa nimeä päähäni.
    Varsinaisia spooreja meilä ei vielä ole, siis sellasia syviä. Nastoitus on toki tiedossa, mutta sanoisin, että ei tuo runkokaan ihan vakain ole. Tämän huomannut lähinnä ns. välikelilĺä, kun on muutama sentti lunta ja miten pyörä käyttäytyy kivikossa / juurakossa.
    Kyllä siis noillakin ajaa ja bonuksena pito on kuitenkin kohtalainen ja kestänyt ihan hyvin.

    https://www.satapiikki.fi/epages/sat...oducts/21BR90A

    Tuosta siis vähän kärsineenä hyvät kokemukset. Tuollainen tulee keulaan, kun valkoista renkaansuoja-ainetta sataa lisää.
    ---
  17. #197

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa samserious kirjoitti Katso viesti
    Joo ac10 en ajais kyllä spooria ollenkaan...
    Mä en tosin aja spooria muutenkaan mielelläni, vitu&%aa se yhdessä urassa perse penkissä hinkkaaminen
    Mun makuun enduroa ajetaan tapeilta.

    Mulla on ollut tähän asti käytössä Mitaksen pyörää tuolta satapiikistä. Edessä ollut toi klassinen xt444, ei valittamista mun ajoissa. Tuota X-grippiä on kehuttu paljon ja voitettukin kisoja, sitä tekis mieli kokeilla, mutta taitaa rungot olla tällä hetkellä loppu.
    Silläkin on iso merkitys ajaako mousseilla vai sisureilla, sekä kesällä että talvella.
    Toi mitaksen runko taitaa kestää vähän paremmin pakkasta, kuin Bridge, jonka ainut vika on nappuloiden repeeminen pakkasella. Enduron pariin oon eksyny lähinnä harrastamisen helppouden takia. Aika usein tulee käytyä töistä kotimatkan varrella ajamassa... sitä tulee sitten ajettua, mitä on tarjolla. Talvella se on aika usein spooria, joka on osin sen verran pattista, että kaikesta huolimatta tulee kiivettyä tapeille. Herkuttelupäivinä sitten crossia, parhaimmillaan jäärataa. Jäälle on eri pyörä.
    ---
  18. #198
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Tämän huomannut lähinnä ns. välikelilĺä, kun on muutama sentti lunta ja miten pyörä käyttäytyy kivikossa / juurakossa.
    Nää kelit kyllä vaatis sen välikelin renkaankin, en mäkään tosin jaksa sellasia vääntää päälle, mutta ne tohon muutaman sentin lumeen olis kyllä 10+ valinta.

    Ei oo tollasesta bridgestä kokemusta, mutta tuskin toi mikään huono rengas on
  19. #199
    Mitakset on kyllä joo kestänyt pakkasta erinomaisesti, ei oo mennyt viime setistä nappulaakaan poikki.
    Mä tosiaan ootan piikkien kanssa, että sitä lunta on kunnolla. Jätän noi välikelin ajot kokonaan väliin, kun ei oo kolmansia vanteita
  20. #200

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa samserious kirjoitti Katso viesti
    Mitakset on kyllä joo kestänyt pakkasta erinomaisesti, ei oo mennyt viime setistä nappulaakaan poikki.
    Mä tosiaan ootan piikkien kanssa, että sitä lunta on kunnolla. Jätän noi välikelin ajot kokonaan väliin, kun ei oo kolmansia vanteita
    Välikelillä mennään valmiiksi huonokuntoisilla piikeillä. Helkkari, nyt tuli valinann vaikeus, kun tuo 444 mitas alko myös houkuttaan.
    ---
  21. #201
    Toi vanha "tuumakokoinen Trellikka" on kyllä varmaan kestävin mahdollinen vaihtoehto...
    Pito vaan ei varsinkaan pöperölumessa oo paras mahdollinen ja kivikossakin se on aika kova.
    Vetomiehet taitaa ajaa Bridgestonella tai sitten X-Gripillä. Bridge on korkee profiilinen ja hyvä kivikkoisemmassakin spoorissa ja avarana pitää hyvin myös pöperölumella. Tosin sitten oikein kovalla pakkasella herkkä pudottaan sivunappuloitaan. Siihen auttaa (ainakin jonkun verran) pieni lämmitysajo ennen spooria.
    Metzelerin Unicrossa on myös hyväpitoinen etunen ja toimii kivikossa hyvin mutta sillä on samaa sivunappien hävitys taipumusta kuin Bridgellä.
    Mitaksella on myös valkoraitaisena C-17 etunen ja ainakin Motorengas niitä nastoittaa. Ne on myös ihan hyviä kestämään ja pitämään mutta vähän matalaprofiilisia niin ihan kivikkospooriin ei paras mahdollinen.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  22. #202

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Heitän noppaa väliltä Bridge, unicross ja Mitas ja toiselle vanteelle jää hyvässä kunnossa oleva ac10. Ja siis kyllähän tolla misukalla ajaa, mutta tangosta ei juuri kärsi painia vastaan, vaan antaa keulan pitää omaa ohjelmaa, katse kaukaisuuteen ja reipasta kaasun käyttöä.
    Raportoin sitten amatöörin fiilikset.

    Offtopikkina vielä sen verran että ajotekniikkaa tulee harjoiteltua myös istualteen ajettaviin mutkiin, valleihin ja helppoihin spooreihin pitämällä jalat tapeilla. Tuolla tavoin saanut tuotua rentoutta etenkin hartia / yläselkä osastolle oikein kivasti ja katseen sekä oman kehon käytön merkitys tasapainona korostuu.
    ---
  23. #203
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Uusi 690 on ihan eri pyörä mitä ne oli 10 vuotta sitten ja kannattaa käydä kokeilemassa. En tosin ole ajanut 690:llä vaan 701:llä joka tuli jo aiemmin samalla rungolla ja koneella, siinä huomasi selkeän eron -12 ja-13 malliin jotka itellä oli. Enskapyöräksi en noita ole koskaan mieltänyt, parhaimmillaan on metsä-sorateillä joissa se on ehkä yksi parhaita nykyisistä pyöristä. Ajaa sillä reissuakin kun vähän varustelee.
    690/701 ei ole metsä-/spoorienduro, eikä matkaenduro, vaan iso dual sport. Tuota alalajia on nykymaailmassa aika vähän sillä katetut painavat matkaendurot ovat vallanneet markkinat. Ennen oli isoa deeärrää, XT, XL jne kaupat täynnä.

    Vakavahenkisiä dual sportteja ei juuri muita ole, vaan muut ovat 125-300 kuutioisia "kehitysmaamopoja" ja valmistettukin itämailla paikallisiksi käyttöpyöriksi vaihteleviin olosuhteisiin kaupunkiin ja maaseudulle.

    690 on liian painava ja kankea umpimetsään, välitykset huonot ja jousitus pintakova ja lyhytiskuinen. Pitkään matkaan se on mielestäni vähän karu laite ja kaksi päällä ihan hirveä. Metsäautoteille ja pienille sorateille just hyvä. Siellä tehoa on kivasti, välitykset ja jousitus toimivat kun vauhtia on vähän enemmän.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  24. #204
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Välikelin nastat varmaan tähän etelän talveen olis hyvä. Itse olen kyllä ratkaissut homman käyttämällä omia vanhoja piikkirenkaita tai kisakuskien roskistenkaita näillä välikeleillä. Koko viimetalven oli korkkaamattonat piikit varastossa pakkasia odottamassa. Taidan jättää ne edelleen sinne varastoon kun vanhoissa varmaan 75% piikeistä on vielä jäljellä.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  25. #205
    Kulmakorpi ja Hanskallio on ainakin kesärengakuosissa tällä hetkellä. Parissa lätäkössä jäätä mutta murtuu alla. Rouva ryökäle hinkui vielä tänäänkin Espooseen, kai se on uhrauduttava kun joulukin on tulossa. Joku välikelin nasta olisi varmaan hommattava jos menee viime talven malliin sää, pitkä enskanasta on minusta aivan hirveä kivikossa kun ei paljon kumi kiveen koske.
  26. #206
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    pitkä enskanasta on minusta aivan hirveä kivikossa kun ei paljon kumi kiveen koske.
    Tämä.
    Se on mielestäni ajokelvoton kivikossa, kyllä se välikelin nasta olis tohon vähäiseen lumeen ihan kuningas.
    Ei vaan jaksa jumpata edestakaisin. Tallinnassa on kesärengas kelit ja kovin näyttää sulaminen täällä Iitissäkin johtavan kesäpyörä keliin.
  27. #207
    Pieni joulutervehdys enskavideon muodossa ja sopivasti nastarengaskeskusteluakin liipaten.

    https://youtu.be/JqL73AlNFc8

    Niinhän siinä sitten kävi, että talvi yllätti mopoilijat ja saavuttiin eilen Batmanninjan kanssa ylimielisesti lumiseen Asikkalaan mustalta PK-seudulta nastoittamattomilla nappularenkailla

    Kuten arvata saattaa, pidon kanssa oli tekemistä kuin teinipojalla nallin pidättelyssä. Etenkin ylämäissä mentiin enemmän työntämällä kuin ajamalla mutta kyllähän eilisestä silti muodostui jälleen kerran mahtava motoristin päivä ja tuli muutaman missatun salipäivän edestä myös kuntoilua.

    Testissä oli uusi kamerakalusto, jonka kanssa meni vähän opetteluksi samoin kuin uuden editointiohjelman kanssa. Mutta eipä ole tällä kertaa kuvattu pelkästään tankkia.

    Mukavaa joulun aikaa koko .org-yhteisölle!

    SLP
    ZXR750 J "K"
  28. #208
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Jumalauta! Siinähän mentiin paikoin toista sataa nappuloilla jäällä.

    Baanahan näytti muuten tosi hyvältä.

    Edit: pitää kattella kameran paikkaa itekin. Noita kiinnikkeitä kun on. Aletaan jäätävä ajolinja analyysi, tyyliin että miksi tuossa patikkosuoralla vedit ysikympiin vasempaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  29. #209
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jumalauta! Siinähän mentiin paikoin toista sataa nappuloilla jäällä.

    Baanahan näytti muuten tosi hyvältä.

    Edit: pitää kattella kameran paikkaa itekin. Noita kiinnikkeitä kun on. Aletaan jäätävä ajolinja analyysi, tyyliin että miksi tuossa patikkosuoralla vedit ysikympiin vasempaan.
    No ekaa sataa ainakin

    Baana oli viimesen päälle kyllä. Muutenkin tykkään tosta Asikkalasta/Vesivehmaasta, mukavan vaihtelevaa maastoa, kun löytyy metsäpolkua, leveempää baanaa, krossirata ja makeita nousuja
    ZXR750 J "K"
  30.  
  31. #210
    Mä kun en kameroista ymmärrä mitään niin minkälainen kuvauskalusto oli käytössä ja miten kamera muuttaa välillä suuntaa? On meinaan aika realistista kuvaa kun kamera ei tapa vauhtia ja korkeuserotkin näkyy.
    Kylätason kurapyöräilijä.
Sivu: 7 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen