Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Tänne vois kerätä juttuja soralla navikointiin.

    Eli huomasin tuossa että vaikka tuo minun sampan tapletti on loistava kesä lämpimällä niin talvella tuo ei toimi. Lopettaa akun lataamisen koska on liian kylmä. Oletteko keksinyt tuohon ratkaisua. Mulla 4 asteen pakkasessa lataa ensimmäisen 10km ja sitten ei enää lataa.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  2. #2
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Tänne vois kerätä juttuja soralla navikointiin.

    Eli huomasin tuossa että vaikka tuo minun sampan tapletti on loistava kesä lämpimällä niin talvella tuo ei toimi. Lopettaa akun lataamisen koska on liian kylmä. Oletteko keksinyt tuohon ratkaisua. Mulla 4 asteen pakkasessa lataa ensimmäisen 10km ja sitten ei enää lataa.
    Mulla Active Tab 2 ja saman huomannut, että ilmoittaa joka kerta talviajossa ,ettei voi ladata koska liian kylmä. Siitä huolimatta toistaiseksi ainakin on akku riittänyt muutaman tunnin ajoon. Viimeksi tarkastin kotiuduttua ,että paljonko akkua jäljellä... täydet 100% , että ilmoituksesta ja symbolin vilkutuksesta huolimatta oli se sitä ladannutkin . Sillä kertaa vain n 3h ja pakkasta 3-4c.
  3. #3
    Joku heikkotehoinen kahvalämppäri elementti telineen ja tabletin väliin, kaveriksi routamaton yms. pala telineen selkäpuolelle suojaksi jos on pahasti viimassa.
    Joku pikku pwm-säädin väliin jos käy liian kuumana?

    Näköjään palikat löyty ihan hyllystä...

  4. #4
    Hirveetä säätöä. Mulla Montana 600... Mainio peli (vaikkakin vähän iso).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #5
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Hirveetä säätöä. Mulla Montana 600... Mainio peli (vaikkakin vähän iso).
    Sairaan kallis ja rajoittunut laite, ei jatkoon.
  6.  
  7. #6
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Hirveetä säätöä. Mulla Montana 600... Mainio peli (vaikkakin vähän iso).
    No ei tota sampan active 2 voi kovin pieneksi haukkua. Mutta toi on nyt ainakin itsellä ollut niin paljon parempi kun normi navi että ei enää paluuta niihin. Joku lämmitys hässäkkä tohon pitää kyllä keksiä että talviretkeily onnistuu.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava