Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 230:een 230:sta
  1. #211
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Siirtyikin sunnuntaille *littipeukku*
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #212
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Missäs päin eteläistä Suomea löytyy vielä luistava jalkaura ja avoin baana ens lauantaina? Lupaa hyviä yöpakkasia, mutta esmes Vesivehmaa mene Päitsin takia säppiin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #213
    Finlandiassa oli lauantaina kuivaa, tänään Hansiksella taas pirun märkää. Kulki perkeleen hyvin kuitenkin.

    Miksi talvi loppuu jo? Just kun rupesi vähän ajo kulkemaan ja nyt kaikki spoorit sulaa pois ja sit mä oon ku kala kuivalla maalla - en mä oo käytännössä ikinä ajanu tapeilta ku pyörä tuli vasta marraskuussa, tuntuukin luonnottomalta
    Tiettyä itsesuojeluvaistoa
  4. #214
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa IhQda kirjoitti Katso viesti
    Finlandiassa oli lauantaina kuivaa, tänään Hansiksella taas pirun märkää. Kulki perkeleen hyvin kuitenkin.

    Miksi talvi loppuu jo? Just kun rupesi vähän ajo kulkemaan ja nyt kaikki spoorit sulaa pois ja sit mä oon ku kala kuivalla maalla - en mä oo käytännössä ikinä ajanu tapeilta ku pyörä tuli vasta marraskuussa, tuntuukin luonnottomalta
    Panssari CC tarjoaa hyvän kahden tunnin reenin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #215
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Panssari CC tarjoaa hyvän kahden tunnin reenin.
    Vähän oon miettinyt jos menisi sinne pitämään häntäpäätä. Pitäähän jonkun olla myös viimeinen.
    Tiettyä itsesuojeluvaistoa
  6. #216
    Suosittelen kyllä vahvasti opettelemaan sen tapeilta ajamisen, saattaa lajin hauskuus kerroin muuttua aika paljon Kyllä enduro kumminkin on laji jota ajetaan sieltä tapeilta.
    Tallinnassa on saanut ajaa tapeilta muutamaa kertaa lukuunottamatta lähes koko talven, toki joo välikelin renkaalla... mutta on ollut nautintoa, ehkä pari viikkoa niin saa vaihtaa jo kesävanteetkin alle ja palata 2t mopoon

    On tota spooria hinkattu Suomessa silti tänä talvenakin sellanen reilut 30h, tuntuu ettei oo muuta koko talvena tehnytkään kuin ajanut. Parempihan tuo 2t olis spooriin ollut, mutta en jaksanut molempia säätää sitä varten, niin mentiin 4t kanssa tämä talvi.
  7. #217
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Ajatko työkseks? Ite saanut alle talvella 20 tuntia. Ikinä ajanut talvella näin paljon. Ei olis paljon mahkuja ajotunteja tuosta lisätä nykymenoilla. Sit pitäis kyllä muuttaa elämää vähän isommin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #218
    Mä oon ajanut nyt kans sen 30 tuntia ja koko talven on ärsyttänyt kun ei pääse/ehdi ajamaan enempää. Ku ei mulla ole edes kuljetuskalustoa

    Lainaa samserious kirjoitti Katso viesti
    Suosittelen kyllä vahvasti opettelemaan sen tapeilta ajamisen, saattaa lajin hauskuus kerroin muuttua aika paljon Kyllä enduro kumminkin on laji jota ajetaan sieltä tapeilta.
    On tottakai tarkoitus, mutta tässä talvella ei oikein ole ollut mahdollisuutta. Ja oon tosta spooriajosta tykännyt hirveesti niin jos on vielä hauskempaa ilman spooria niin ei se haittaa.
    Tiettyä itsesuojeluvaistoa
  9. #219
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Panssari CC tarjoaa hyvän kahden tunnin reenin.
    Kuinka vammanen tuo olis matkalehmällä?
    Suzuki TL1000S 1999 Kadulle
    RSV1000R Factory-04 Radalle
    Suzuki DR650 -99 Kaikkialle
  10. #220
    Siellä on matkalehmäluokkakin erikseen ja Järilässä ei mitään kovin haastavaa ole ellei pehmeää hiekkaa sellaiseksi koe. JMH:n varikkomopolla siihen ei tosin saa osallistua.
  11. #221
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Ei ripuliranteilla voi millään kantojyrsimillä ajaakaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #222
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Ajatko työkseks? Ite saanut alle talvella 20 tuntia. Ikinä ajanut talvella näin paljon. Ei olis paljon mahkuja ajotunteja tuosta lisätä nykymenoilla. Sit pitäis kyllä muuttaa elämää vähän isommin.
    Vähän siltä tää on jopa tuntunut
    Yrittäjä mulkku on ollut vähän laiska tekemään töitä ja keskittynyt treenaamaan

    Oli tarkoitus tänä vuonna kokeilla vielä vähän ajaa kilpaa niin Virossa kuin Suomessa, niin tullut vähän treenitunteja. Viime viikonloppu oli varmaan talven eka viikonloppu, että ei tullut ollenkaan koskettua mopoon, muuten on tullut ajettua 3-5krt/viikko. Nelarissa alkaa olemaan tunteja jo sen verran, että nyt alkaa jo miettimään että onko kumminkin vielä vaihdettava uuteen ennen kesää.

    Itse aiheeseen liittyen, että jos sattuu orgin kurapyöräilijät eksymään tonne Tallinnan suuntaan, niin musta saa kyllä ajoseuraa ja lähen mielelläni näyttämään paikalliset parhaat reitit.
  13. #223
    Missä kunnossa oripään reitti ?
  14. #224
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mako kirjoitti Katso viesti
    Missä kunnossa oripään reitti ?
    Viikko sitten oli kuulemma vettä perkeleesti ja jääurat alla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #225
    Lainaa samserious kirjoitti Katso viesti

    Itse aiheeseen liittyen, että jos sattuu orgin kurapyöräilijät eksymään tonne Tallinnan suuntaan, niin musta saa kyllä ajoseuraa ja lähen mielelläni näyttämään paikalliset parhaat reitit.
    Eilen Joelähtme ja tänään Männiku. Melkosia surffaajia paikalliset. Ajelee ristiin rastiin 😃
    KL Service kx250x -23
  16. #226
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Eilen Joelähtme ja tänään Männiku. Melkosia surffaajia paikalliset. Ajelee ristiin rastiin 
    Tää on ihan perus. Männikussa koko jälki menee muutenkin vähän sinne ja tänne, eikä siellä sellaista hyvää kierrosta saa oikeen tehtyä.
    Tuolla Jõelähtmessä taas esim. se 20km lenkki mitä itse ajan, on ihan omasta päästä sovellettu koska sitä jälkeä on ja paljon.
    Ikinä ei oo silti itsellä ollut mitään läheltä piti tilanteita siellä, vaikka tosiaan siellä ajellaan joka suuntaan
  17. #227
    Lainaa samserious kirjoitti Katso viesti
    Tää on ihan perus. Männikussa koko jälki menee muutenkin vähän sinne ja tänne, eikä siellä sellaista hyvää kierrosta saa oikeen tehtyä.
    Tuolla Jõelähtmessä taas esim. se 20km lenkki mitä itse ajan, on ihan omasta päästä sovellettu koska sitä jälkeä on ja paljon.
    Ikinä ei oo silti itsellä ollut mitään läheltä piti tilanteita siellä, vaikka tosiaan siellä ajellaan joka suuntaan

    Joo, vähän eri kulttuuri. Hyvin antoivat latua, kun huomasivat, että ajetaan vähän racehenkisesti. Oltiin Meisolan Villen kanssa avaamassa kesäkautta. Joelähtmessä ajettiin suunnilleen EnduroGp reittiä ja Männikussa tehtiin oma pikis jota tahkottiin.
    KL Service kx250x -23
  18. #228
    Noi paikalliset heput on kyllä mukavaa sakkia, saa harrastaa jokainen omalla tasollaan ja kuten sanoit antavat kyllä latua jos sitä tarvii
    Mulla pitäis olla jossain kartta jälkikin tosta lenkistä millaisena tulee ajettua tota jõelähtmeä... Se virallisessa taulussa oleva karttakuva ei nykyään ole kyllä kuin suuntaa antava.
    Se tuolla on kyllä hyvää, että voi myös tehdä ihan oman haluamansa reitin ja tarvittaessa vaikka ajaa ihan uuden jäljen. Ei tuolla kukaan siihen puutu. Männikussa ei taas periaatteessa saisi ajaa kun puolustusvoimat on paikalla, eli punainen lippu liehuu salossa, mutta paikalliset ainakin viis veivaa siitä Itseä vähän on jännittänyt silloin ajaa

    Ite tulin tänään vasta takaisin kotiin Tallinnaan ja pyörätkin on Suomessa, niin pitänee huomen ensin ajella takas Suomeen muutamaksi päiväksi töihin ja jatkaa taas kurahommia sitten ens viikonloppuna ja viikolla.
  19. #229
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mako kirjoitti Katso viesti
    Missä kunnossa oripään reitti ?
    Nyt on nappulakunnossa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20.  
  21. #230
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Nyt on nappulakunnossa.
    Kiitoksia tiedosta
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678