Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Ajeltiin pieni suomikierros ja poikettiin Norjankin puolelle.

    Reissuraporttia löytyy osoitteesta klik.
    https://reissu.org
  2. #2
    Iso ajohanskapeukku, ja uudenvuoden putkipamaus- ja liekki tälle!

    Melkoisen iso stoori sekä infopaketti samallakertaa, erinomaisine kuvineen!

    Kiitos, kun halusit jakaa tämän meidän kaikkien kanssa!
  3. #3
    Samoin kiitos matkakertomuksesta.
    Kävin itsekin Hamningbergissä pari viikkoa tämän herraporukan jälkeen. Aiempien matkakuvausten varoitus kylmästä ja sateesta oli paikallaan, Klanin sähkötakki oli tarpeen. Kyselin parilta orgilaiselta vielä ennen matkaa sähköpostilla vinkkejä, kiitos niistä.
    Joten, kiitos kaikille vinkeistä ja neuvoista. Lisää näitä, ensi kesä on työn alla.
    Vielä ehtii
  4. #4
    Hieno reissu, samoilla seutuvilla tuli osin pyörittyä reilua viikkoa myöhemmin. Majapaikatkin tuttuja aikaisemmilta reissuilta
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  5. #5
    Iso käsi tälle!
    Olin itse samoilla seutuvilla elokuun alussa. Yövyin teltassa Karigasniemen ja Utsjoen puolivälissä ja tulin sinne Angelintietä. Uudella sorapatjalla oli paikoin mielenkiintoista ajella...
    Saamensillalta menin Norjaan ja tarkoitus oli myös käydä Hamningbergissä.
    Olin kuitenkin liikkeellä liian myöhään joten käännyin takaisin jostain Krampenesin kohdilta. Pykeijassa kävin ja jatkoin siitä Näätämön kautta Sanilan porotilalle jossa yövyin. Loistava paikka, rauhallinen nukkua ja hyvä sauna. Täplä-poroa puhutellessa aamupalan jälkeisellä kahvihetkellä pihalla jäi mieleen. Karhunpesäkivellä kävin myös hillavohvelikahveilla ja tietenkin myös itse pesäkivellä. Kuuma tuli.
    Pokantietä ajoin myös ja siellä kahvinkeittotauolla korpit protestoivat äänekkäästi "tunkeilijaa" kohtaan.
    Pakasaivossa olen käynyt monta kertaa kun se on täällä pohjoisessa asuvana lähellä.
    Sen verran oikaisen että nämä pohjoisen "hyttyset" ovat sääskiä ja käyvät kyllä suoraan kimppuun.

    Todella hieno reissukuvaus kaikkiaan. Oli hienoa luettavaa!
  6.  
  7. #6
    Seuraavalla pohjoisenreissulla pitää tuo Angelintie ja Tenontie ajaa toiseen suuntaan, sillä molemmat olivat niin hienoja ja nättejä maisemien ympärillä.

    Samat sanat pätee myös Hamningbergiin vievään tiehen. Se viimeinen pätkä oli vaan niin mukavaa mutkaa ja nättejä maisemia. Ehdottomasti vierailun arvoinen paikka.

    Lainaa vapaaduunari kirjoitti Katso viesti
    Iso käsi tälle!
    Olin itse samoilla seutuvilla elokuun alussa. Yövyin teltassa Karigasniemen ja Utsjoen puolivälissä ja tulin sinne Angelintietä. Uudella sorapatjalla oli paikoin mielenkiintoista ajella...
    Saamensillalta menin Norjaan ja tarkoitus oli myös käydä Hamningbergissä.
    https://reissu.org