Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 50:sta
  1. #1
    Vuosi 2021 alkaa pyh:in jättämällä kuvalla.

    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  2. #2
  3. #3
  4. #4
  5. #5
  6. #6
  7. #7
    Japoffin kuva:
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #8
    Koroistenniemi puutaiteineen oli muuttunut vihreämmäksi sitten Jappofin vierailun.
  9. #9
    Tämä virkeän violetti pömpeli ei voi olla sattumatta silmään suositun mutkapätkän varrella. [img] pää[/img]
  10. #10
  11. #11
    Ja taas kerran myöhässä

    Tuo uusikin olisi kyllä tiedossa, mutta enpä nyt heti viitsi lähteä uudelleen liikenteeseen. Jospa joku muu..
  12. #12

    Tämä väriläiskähän löytyy tieltä 222 Auran puolelta täältä: https://goo.gl/maps/izi9bravTGdVDGgf9

    Oli vähän kylmä ajella. Jopa jääkarhu näkyi. Eli uudeksi tällainen:
  13. #13
    Mynämäellä Porintien tuntumassa lymyili jääkarhu. Enpäs ole muuten nallea huomannut, vaikka viereisessä marketissa on tullut usein pyörähdettyä.
  14. #14
    Tämän kurvin ovat kaikki ajaneet kymmeniä kertoja..
  15. #15
    Sarokkaan kurvi Halisissa.

    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  16. #16
    Löpöä tankkiin...

    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  17. #17
    Vaihdetaas nyt kuvaa ennen kuin koko ketju hautautuu jonnekin kauas. Kauan sitten jo kuvat hakenut (toki tehtävänannon jälkeen), mutta odottelin josko joku muu olisi innostunut siirtämään, ettei molemmat seudun jahtikohteet olisi minun jättämiäni.Tämähän löytyy tietenkin Pansiontieltä: https://goo.gl/maps/LNpeTN3BihDQjktq9


    Ja uudeksi hakukohteeksi sitten tällainen:
  18. #18
  19. #19
    Toiseen suuntaan kuvattuna samalta kohtaa näyttää tältä :

    Auttaako, vai kaivataanko lisää vihjeitä?
  20. #20
    No nytpä jo näyttää tutummalta!
    Eiköhän tuo löydy, luulen.
  21. #21
  22. #22
  23. #23
    Vihdoinkin jotain eloa tähän ketjuun. Kun ei paikalliset viitsi näitä hakea, niin hienoa että joku sentään viitsii.
  24. #24
  25. #25
    Olin juuri lähdössä noutamaan Auran rastia

    Nyt täytyy tuumata, missäs tämä uusi on..haen jos keksin. Muutkin toki mukaan jahtaamaan!
  26. #26
    Pöytyällä tämä kirkko nököttää. Jos muuten joku ihmettelee, mikäs pyörä tuo Hartikka oikein on: se on ollut minulla jo 11 vuotta, mutta ajanut olen sillä vain 13 TKM. Se kun on aika epäkäytännöllinen bike. Mihinkään ei saa matkatavaroita ja nakupyöränä se on vilpoinen keväällä ja syksyllä. Ajelen siis yleensä näillä parin tuhannen euron prätkillä.
  27. #27
    Uuden rastin vei helppoon paikkaan. Löytävät satunnaiset kulkijat sen myös.
  28. #28
    Krapurannan leirintäalue löytyy Oripäästä Korvenkulmantieltä. Lisätietoa: https://www.krapuranta.net/


    Uudenkin kohteen pitäisi olla helppo löydettävä:
  29. #29
    Boksteri oli käynyt Yläneen Uusikartanossa. Otin kuvan vastakkaisesta suunnasta. Selkäni taakse jää Vanhainkoti. Se tosin lienee majoitus- ja juhlakäytössä nykyään.
  30.  
  31. #30
    Tämän kauemmaksi ei Varsinais-Suomen jahtia saa vietyä, sillä tämän hevostilan jälkeen alkaa Satakunta! Tämä on samalla Satakunnan eteläisin maanteitse saavutettava alue. Näin ainakin kartta no näytti.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen