Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
    mc söpöt luppakorvat pupu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Ingå
    MotOrg ry jäsen
    Sellasta oisin kyselly, ku kyllästyin tähän PöndePupuiluun, ja muutan takas "isolle kirkolle" reilun kk pääst.

Niin odotanko siihen/laitanko kauppaan uuden tulevan osoitteen/vai mitä teen?

Ku en haluu, et nää Ingåboende saa mun jäsenkortin ja rällästää ja ryyppää sillä sitten mun piikkiin
    Jos/kun se postataan tänne periferiaan, vasta muuttoni jälkeen

Tää tuli mieleen, ku kirjauduin kauppaan ja hokasin, et siellä mun vanha osoite ajalt ennen pöndePupu uraa
    Viimeksi muokannut: pupu; 11.01.2021 klo 18:36. Syy: typo
    kaikki ajoharjoittelu asiat: ratavastaavat(ät)moottoripyora.org ei privaviestejä!

"Puput on suloisia muttei kovin älykkäitä"
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Sellasta oisin kyselly, ku kyllästyin tähän PöndePupuiluun, ja muutan takas "isolle kirkolle" reilun kk pääst.

Niin odotanko siihen/laitanko kauppaan uuden tulevan osoitteen/vai mitä teen?

Ku en haluu, et nää Ingåboende saa mun jäsenkortin ja rällästää ja ryyppää sillä sitten mun piikkiin
    Jos/kun se postitaan tänne periferiaan, vasta muuttoni jälkeen

Tää tuli mieleen, ku kirjauduin kauppaan ja hokasin, et siellä mun vanha osoite ajalt ennen pöndePupu uraa
    Kunhan voorumilla on oikea postitusosoite niin olet kuivilla, turvassa ja hyvässä seurassa
    Aprilia RSV Mille R -03
    Ducati Monster 695 -07
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Kunhan voorumilla on oikea postitusosoite niin olet kuivilla, turvassa ja hyvässä seurassa
    Helkkarin hyvä että tuli ilmi... mullaki oli vanha asuinosoite kaupassa vaik täällä on oikea
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Kun on näin ajankohtaista, niin miten olisi s-posti muistutus osoitteesta jne. kaikile 2020 jäsenille? Vaihtoehtoisesti Kerberos voi kiertää ovelta ovelle

Samalla myy jäsenyydet.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    mc söpöt luppakorvat pupu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Ingå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Niin mut jos mun osoite on, vain nyt tällähetkellä oikea! Mut väärä siin vaiheessa, ku te postitatte sen mun floppy ears whit no limits card ?
    kaikki ajoharjoittelu asiat: ratavastaavat(ät)moottoripyora.org ei privaviestejä!

"Puput on suloisia muttei kovin älykkäitä"
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Niin mut jos mun osoite on, vain nyt tällähetkellä oikea! Mut väärä siin vaiheessa, ku te postitatte sen mun floppy ears whit no limits card ?
    Voisit laittaa siihen osoitteen tilalle jo nyt heti jonkun huomiota herättävän tekstin isoin kirjaimin.
    Se sattuu silleen kivasti allekirjoittaneen näköhermoon.
    Sitten kun uuden kod.. mp-tallin osoite on hallussa niin päivitä vasta sitten uusi osoite niin ei pääse kortti lähtemään väärille teille.
    Aprilia RSV Mille R -03
    Ducati Monster 695 -07
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tänään oli moottorikerhojen jäsenmaksu-urakka. Kaikki on yksinään halpoja. Yhteenlaskettuna jo melkoinen summa. Mutta hienoa että on näitä moottorikerhoja joissa saa olla jäsenenä. ORG jäsenyys myös uusittu 2021
    RRÄÄRRÄÄ!
    S1000RR+BETA 350 JA SAASTAMOINEN
    Mukana ku peräpukama...
    KTM Adventure 1190
    Muistin tänään uusia jäsenyyden!
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Minäkin ostin
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    Routa toi porsaan kotia. Maksettu eli ostettu.
    Bussikuski.
    Suzuki
    KTM
    KTM
    Suzuki
    Suzuki
    Suzuki
    Solifer
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Routa toi porsaan kotia. Maksettu eli ostettu.
    Oho? Olitko välillä poissa?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Juu olin. Kaks tai kolme vuotta kait. Kohta taas siipiveikko.
    Bussikuski.
    Suzuki
    KTM
    KTM
    Suzuki
    Suzuki
    Suzuki
    Solifer
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ei oo paljoo kaipailtu

Ei vaan, mäkin pidin itsestäänselvyytenä että messissä oot ollut. Tervetuloa takas siis!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Honda RS250R * Suzuki GSX1100S Katana * KTM 690 Enduro R * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R *
    No same same ei ikävä ollu 😁.
    Bussikuski.
    Suzuki
    KTM
    KTM
    Suzuki
    Suzuki
    Suzuki
    Solifer
  16.  
    Mukana ollaan, jos sitä tulevana kesänä pääsis vaikka radalle pärrää ulkoiluttamaan
    It’s not so easy if you don’t know what you are doing.
    Suzuki GSX1475R Hayabusa
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12