Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Kaasarikone on ja hyvänkuntoinen. Tällainen hankinnassa.

    Vuosimallia 2005. Onko kokemusta muilla vastaavasta?

    Huollot on tehty kuten kuuluukin suunnilleen ja siistillä pidolla.

    Honda moottoripyöränä on ilmeisen erittäin luotettava.
  2. #2
    Itse ajelin juuri tuollaisella yli 70 000km ilman mitään murhetta, loppu kilsojen ollessa yli satatuhatta.

    Vaihtaessa seuraavaan Vtx hondaan, jopa liikkeessä todettiin minulla olevan todennäköisesti eniten ajettu Honda vt 750, mutta ehkä jopa siistein päällepäin. Eikä mopo ollut viikkoa enempää Emc:n listoilla kun lähti seuraavalle onnelliselle...

    Hondan perus varmaa tekniikkaa joka juontaa juurensa jo 70-luvulta, moottorin juuri muuttumatta muuten kuin uudistumalla siellä missä pitääkin. Siisti yleiskunto kertoo jo paljon edellisistä omistajista, uskaltaisin itse.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  3. #3
    Hyvä kuulla näin!

    Miten ajettavuus ja ajoasento arviolta, kun olen lähempänä 190cm ja muutenkin roteva? Istumassa kävin tovin aikaa ja olin tyytyväinen sillä hetkellä. Ajokokemusta ei ole.

    Huono ajoasentohan voi vaikuttaa ajettavuuteen etenkin pidemmällä ajomatkalla.
  4. #4
    Mielestäni tämä pyörä on kookkaampi.
  5. #5
    Onko ketju- vai kardaanivetoinen? Tästä mallistahan taitaa löytyä kumpaakin versiota. Jos kardaani, niin siitä plussat.
  6. #6
  7.  
  8. #7
    Lainaa Motoristi83 kirjoitti Katso viesti
    Hyvä kuulla näin!

    Miten ajettavuus ja ajoasento arviolta, kun olen lähempänä 190cm ja muutenkin roteva? Istumassa kävin tovin aikaa ja olin tyytyväinen sillä hetkellä. Ajokokemusta ei ole.

    Huono ajoasentohan voi vaikuttaa ajettavuuteen etenkin pidemmällä ajomatkalla.
    Itsehän olen pygmi luokkaa 172cm ja oli minulle kyllä passeli peli, veikkaan kyllä tuolla koolla olevan vähän ahdas. Kannattaa käydä ajelemassa lenkki jotta saa tuntumaa miltä ajo maistuu.

    Ajettavuus oli ainakin minun yksilössä mukava ja silläpä niitä kilsoja kertyikin.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14