Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
  1. #1
    Nonih. Mukavien housujen metsästys jatkuu. Kaljamaha ja muutenkin muotopuoli ruoto toki tuo asiaan omat haasteensa...


    Ennestään löytyy Hanxin henkselimallin toppahousut, jotka on kyllä mukavat ja sopivat mutta auttamattoman kuumat useimmille keleille joilla viitsii ajaa. Kait ne vettäkin pitää.

    Sitten on Hoodin ajofarkut. Aramidivuorelliset. Mulla oli vanhaa mallia moiset jotka tuhosin kaadossa. Niillä pystyi vaikka konttorilla olemaan päivän. No, tilasin uudet ja niissä on jotain eroa. Ovat kuumat entiseen nähden. Hikeä pukkaa jos tramppaa Salpalinjamuseolla, kaupungilla, jne. Hyvät ne muuten on. Eivät pidä vettä mutta kaatosateessa painoin ihan tyytyväisenä, vuori vissiin esti suuremmat jalkojen kastumiset kun päälikangas oli läpeensä märkä.

    Mihinkähän suuntaan tässä kannattaisi katsella ? Mikä on ratkaisu (tm) kesäisellä kaupungilla parinsadan kilsan päässä kotoa kuljeskeluun ? Vai etsinkö yksisarvista ?
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  2. #2
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Nonih. Mukavien housujen metsästys jatkuu. Kaljamaha ja muutenkin muotopuoli ruoto toki tuo asiaan omat haasteensa...


    Ennestään löytyy Hanxin henkselimallin toppahousut, jotka on kyllä mukavat ja sopivat mutta auttamattoman kuumat useimmille keleille joilla viitsii ajaa. Kait ne vettäkin pitää.

    Sitten on Hoodin ajofarkut. Aramidivuorelliset. Mulla oli vanhaa mallia moiset jotka tuhosin kaadossa. Niillä pystyi vaikka konttorilla olemaan päivän. No, tilasin uudet ja niissä on jotain eroa. Ovat kuumat entiseen nähden. Hikeä pukkaa jos tramppaa Salpalinjamuseolla, kaupungilla, jne. Hyvät ne muuten on. Eivät pidä vettä mutta kaatosateessa painoin ihan tyytyväisenä, vuori vissiin esti suuremmat jalkojen kastumiset kun päälikangas oli läpeensä märkä.

    Mihinkähän suuntaan tässä kannattaisi katsella ? Mikä on ratkaisu (tm) kesäisellä kaupungilla parinsadan kilsan päässä kotoa kuljeskeluun ? Vai etsinkö yksisarvista ?
    Etsit.

    Vaikka tekstiilit ja materiaalit ovat kehittyneet huimasti, missään vermeissä ei ole
    kaikkia vaatimuksia erinomaisesti täyttäviä ominaisuuksia.

    Tavoitteen kun jakaa kahteen osaan, niin voi päästä jo suht hyvään lopputulemaan
    valitsemalla tilanteen mukaan päälle jommat kummat, eri ääripäissä suht kelvollisestikin toimivat vermeet.

    Muuten käy "El Classico". Se yksisarvinen kyllä löytyy, mutta se katsoo peilistä
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #3
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  4. #4
    https://www.ebay.com/itm/174257273101

    Kyllä minä noista pidän ja ehkä se pinnoite, joka saa housut vastaamaan valkoista väriä tosiaan toimii. Lisänä minulla on siinä se vetoketjulla kiinni tulevat henkselin ja velcrolla kiinnittyvä "läskivyö" Pysyvät hyvin ylhäällä, eikä vyötärön tarvitse olla liian kireällä. Eikä noissa ole toisaalta tullut kylmäkään, mutta ei kai täysin hikoamattomia pöksyjä olekaan, jos ne on tarkoitus kestää konttaamistakin.

    Ottaisin noista vielä pois sen vedenpitävän kalvon, jos voisin. Nahkahousuissa pystyy ajamaan pidenpää siivua, kuin kangaspöksyillä.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  5. #5
    No, nahkapöksyt on vielä koittamatta. Ja kylläpä tuo nahkatakki on toiminut säällä kuin säällä olematta tarpeettoman kuuma tai kylmä. Jos vaikka kuntokuuri talven aikana ja kevääksi ehdat lederhoosenit.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  6. #6
    itselle sweep ajofarkut on tosi mukavat. ja hengittää koska ei ole mitään kalvoja. Voi pitää arjessakin.

    Housuja etsiskelin pitkään kalvottomia, löytyi jotkut joissa kalvo on irroitettavassa vuoressa. ne ovat mukavat. Kaikista mukavin on ne siten, että on nahkatakki (mp-asu) johon ne sopii vetoketjusta kiinni. Tällöin housut ja vyön voi pitää todella löysällä kun ne roikkuvat takista. Itsellä ei vatsaa ole, mutta uskoisin että tuollainen systeemi on hyvä, jopa parempi kuin henskelit.

    henskelit on kyllä todella hyvä esim työhousuissa. Joskus omissa rakennushommissa totuin leveisiin henskeleihin, juuri samasta syystä, jos oikeasti tekee jotain niin ei ole aikaa nostella housuja, ja kun on nauloja yms vasaroita vyöllä niin vyön pitäisi olla kireällä että ne pysyisi ylhäällä. Henskelit joissa on joustoa nostaa housut asentomuutoksissa aina takaisin. ja vyön voi pitää löysällä joka tekee kokonaisuudesta myös paljon hengittävämmän.

    ei ole sattumaa että jenkkimetsureilla on aina henskelit. ja miksi hip hoppareilla ei ole. Toiset tekee työtä ja toiset yrittää esittää että he eivät tee töitä.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  7. #7
    Minulla on henkselitoppahousut, nahkahousut (farkkumallia) ja ajofarkut. Noista valikoimalla löytyy joka kelille sopiva varustus. Nahkahousuissa ja farkuissa on vyön kanssa käytössä Richan erillinen lisäpala, jotta saa kytkettyä takkiin kiinni. Eniten tulee käytettyä nahkahousuja, kun niiden käyttöalue on ehdottomasti laajin ja ihan pieni sade ei tule läpi.
    2x HD, 2x Savage
  8. #8
    Olen todennut toimivaksi ratkaisuksi irtovuorelliset tekstiilihousut, joista otetaan vuoret pois. Näiden alle normihousut, farkut tms Kohteeseen saavuttaessa riisuu tekstiilihousut pois. Ne mahtuvat vuorettomina vaikka reppuun ja niissä on kuitenkin suojat, jos sattuu pannuttamaan matkan aikana. Jos siis joutuu kaupungilla tamppaamaan tms. hikeä pukkaavaa aktiviteettia on luvassa. Muuten ajellessa nahat päälle +20C ja lämpöisemmissä keleissä ja +10...+20C lämpimämmät Goret sopivalla aluskerrospukeutumisella.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  9. #9
    Tilasin muutama vuosi sitten pitkät kevlar kalsarit suojilla.
    Niitten päälle on löytynyt mukavia farkkuja.
    EK
  10. #10
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Muuten ajellessa nahat päälle +20C ja lämpöisemmissä keleissä ja +10...+20C lämpimämmät Goret sopivalla aluskerrospukeutumisella.
    Alpinestarin perferoidulla nahkapuvulla, alla tekninen, lyhythihainen paita ja tekniset shortsit, yli +10c ja sen alle olevissa lämpötiloissa Rukka Energater. Hyväksi havaittu...
  11. #11
    Lainaa Veijo Esso kirjoitti Katso viesti
    Minulla on henkselitoppahousut, nahkahousut (farkkumallia) ja ajofarkut. Noista valikoimalla löytyy joka kelille sopiva varustus. Nahkahousuissa ja farkuissa on vyön kanssa käytössä Richan erillinen lisäpala, jotta saa kytkettyä takkiin kiinni. Eniten tulee käytettyä nahkahousuja, kun niiden käyttöalue on ehdottomasti laajin ja ihan pieni sade ei tule läpi.
    Kuulostaa uskottavalta. Nahkatakki toimii kelillä kuin kelillä, miksei siis nahkahousut. Kellään Hanxin versioista kokemusta ? Mitoitus on ollut yleensä itselle sopiva joten...

    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Olen todennut toimivaksi ratkaisuksi irtovuorelliset tekstiilihousut, joista otetaan vuoret pois. Näiden alle normihousut, farkut tms Kohteeseen saavuttaessa riisuu tekstiilihousut pois. Ne mahtuvat vuorettomina vaikka reppuun ja niissä on kuitenkin suojat, jos sattuu pannuttamaan matkan aikana. Jos siis joutuu kaupungilla tamppaamaan tms. hikeä pukkaavaa aktiviteettia on luvassa. Muuten ajellessa nahat päälle +20C ja lämpöisemmissä keleissä ja +10...+20C lämpimämmät Goret sopivalla aluskerrospukeutumisella.
    Mulla oli vuorettomat "vettä pitävät" tekstiilihousut joskus. Jotka vedin siviilien päälle kun ajelin työpaikalle. Toimi sinänsä melko hyvin, mutta oli pitemmällä matkalla usein silti kuumat. Vaan jos kaupungille tarttee lähteä niin mihinkäs nuo jätät ? Vaijerilla mopoon kiinni ? Ainakaan nuo ei olisi reppuun mahtuneet.

    Joku herra esitteli mulle verkkokankaasta tehtyä takkia kahvilan pöydässä viime kesänä. Missään en ole kyllä moisia nähnyt kaupan mutta ehkä en ole tarpeeksi etsinyt. Vastaavasta kun löytyisi housut...

    Lainaa Ek1 kirjoitti Katso viesti
    Tilasin muutama vuosi sitten pitkät kevlar kalsarit suojilla.
    Niitten päälle on löytynyt mukavia farkkuja.
    Mielenkiintoinen vaihtoehto. Mistäs tilasit ? Toki, mielenkiintoista ohjelmanumeroa tiedossa kun setä ottaa housut ja kalsarit pois torin laidalla

    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Alpinestarin perferoidulla nahkapuvulla, alla tekninen, lyhythihainen paita ja tekniset shortsit, yli +10c ja sen alle olevissa lämpötiloissa Rukka Energater. Hyväksi havaittu...
    Myös mopon päältä poistuessa ?
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  12. #12
    Kevyempänä varusteena käytän suojallisia ajofarkkuja ja päälle kiskaisen Spidin Superstormit jos tulee kylmä tai satelee, ihan kaatosaateessa en ole kokeillut. Superstormit vie toki repusta oman tilansa muttei ihan mahdottomia.
    V11
  13. #13
    Mulla oli vuorettomat "vettä pitävät" tekstiilihousut joskus. Jotka vedin siviilien päälle kun ajelin työpaikalle. Toimi sinänsä melko hyvin, mutta oli pitemmällä matkalla usein silti kuumat. Vaan jos kaupungille tarttee lähteä niin mihinkäs nuo jätät ? Vaijerilla mopoon kiinni ? Ainakaan nuo ei olisi reppuun mahtuneet.
    Tämähän se on ikuinen ongelma, mihin varusteet jättää, kun lähtee kylille, jos ne ei mahdu reppuun. Minulla on hätävarana pitkiä vaijerilenkkejä sekä lukkoja joilla ajovarusteet saa lukittua pyörään pujottamalla hihojen/lahkeiden kautta vaijerilenkin ja sen lukitsee pyörässä sopivaan kohtaan.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  14. #14
    Kevlar pitkät kalsarit tilasin Amazonista ja tais olla Amazon U.K vuonna 2018
    EK
  15. #15
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Tämähän se on ikuinen ongelma, mihin varusteet jättää, kun lähtee kylille, jos ne ei mahdu reppuun. Minulla on hätävarana pitkiä vaijerilenkkejä sekä lukkoja joilla ajovarusteet saa lukittua pyörään pujottamalla hihojen/lahkeiden kautta vaijerilenkin ja sen lukitsee pyörässä sopivaan kohtaan.
    Pitkillä reissulla "kuormakamelin kanssa" homma on hieman helpompaa, mutta päivän-kahden
    jotoksilla kyllä auttaa kummasti varustautumisessa jos on edes uskovinaan sää.... henkilöitä.

    Paskamaisin keli, ainakin omasta mielestä, on sellainen jossa lämpötilan vuorokausivaihtelu on
    suuri ja siihen vielä täysin randomisti toistuvaa kuurottelua vaihtelevin vesimäärin .
    Eli skandeissa varsin yleinen juttu.

    Nahat ( housut + takki ) ja kevyet sadekamppeet (housut + takki) joissa saa "resorit" tiukattua,
    on aika hyvä perussetti. Juurikin suht lämpöisellä kuurottelukelillä.
    Kun sade loppuu ja tie hiemankin kuivahtaa, ei tarvitse kuin sipaista takki pois niin hikisyys helpottaa kummasti.
    Housut voi jättää vielä joksikin aikaa, niin ei muraa paskalla nahkojen lahkeita tukkoon.

    Jos sitten on "pakko" vetää pitkää siivua kaatosateessa, huutaa kyllä jo kunnon "kumiukkoa" .

    Ne reilut vaijerilenkit lukolla on aika toimiva setti. Jos jättää vermeitä sateeseen, ne voi silloinkin
    suojata toimivasti esim. jätesäkillä.

    Itsellä on ajosaappaat (vanhat kunnon Falcon solkimonot) reijitetty takaa jokunen sentti varren suusta
    alaspäin. Voi jättää monotkin samaan pakettiin ja sipaista jotkut homotohvelit jalkaan kävelyhommia varten.

    Tuolla etelämpänä, missä vallitsevan säätilan voi melkein tarkistaa kalenterista,
    homma on paljon helpompaa. Ei tarvitse jatkuvasti varautua neljään vuodenaikaan
    saman vuorokauden sisällä.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #16
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Tämähän se on ikuinen ongelma, mihin varusteet jättää, kun lähtee kylille, jos ne ei mahdu reppuun. Minulla on hätävarana pitkiä vaijerilenkkejä sekä lukkoja joilla ajovarusteet saa lukittua pyörään pujottamalla hihojen/lahkeiden kautta vaijerilenkin ja sen lukitsee pyörässä sopivaan kohtaan.
    Tämän tyylinen kippuralukko on kätevä eikä tartte avainten kanssa pelata. Mulla on pari tollasta pyörässä kiinni aina, saa tarvittaessa vaikka takin hihasta läpi.
    kuva
    -=Aprilia ETV1000 Caponord '04 || Dnepr K650 '68=-
  17. #17
    Lainaa teuski kirjoitti Katso viesti
    Tämän tyylinen kippuralukko on kätevä eikä tartte avainten kanssa pelata. Mulla on pari tollasta pyörässä kiinni aina, saa tarvittaessa vaikka takin hihasta läpi.
    kuva
    Tuohan vois olla kätevä. Mistähä noita löytää ostetavaksi asti?
    -Nopeat elävät, ainakin talven yli-
  18. #18
    Juu, varsin näppärän oloinen verrattuna mielikuvaan kolmen metrin vaijerista joka penkkiä nostaessa päättää oieta pitkin parkkipaikkaa ja takaisin ei saa sullottua ilman nippusidettä
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  19. #19
    Itse olen tykästynyt tähän näppärään vaijerilukkoon:

    https://www.bikester.fi/abus-combifl...BoCofIQAvD_BwE
    S1000XR 2020

    Ex. S1000XR 2018, GSX-S1000F, GSX1250FA, GSF1250SA
  20. #20
    Lainaa jazzmaster kirjoitti Katso viesti
    Tuohan vois olla kätevä. Mistähä noita löytää ostetavaksi asti?
    Tuossa yksi äkkiseltään eteen osunut verkkokauppa.

    https://www.bikester.fi/red-cycling-...tml?cgid=37005

    Itsellä on vastaava suoralla ehkä vielä vähän ohuemmalla n. 1m vaijerilla oleva Sw motechin / bags connectionin leimoilla.
  21. #21
    Lainaa teuski kirjoitti Katso viesti
    Tämän tyylinen kippuralukko on kätevä eikä tartte avainten kanssa pelata. Mulla on pari tollasta pyörässä kiinni aina, saa tarvittaessa vaikka takin hihasta läpi.
    kuva

    Näin juuri kirpparilla muovisen kettingin, joka näytti aika aidolta. Se suojaa yhtä hyvin nistin leikkureilta, kuin tuo lukkokin, mutta sitä voi pitää vaikka taskussa.

    Toki ainakin ajovarusteiden arvo saattaa olla kelmille vähän hämärän peitossa, eikä siksi nyysi niitä. Yllättävän hiljaa minunkin fillari pöllittiin ikkunani alta, vaikka vaijeri oli pikkurillin paksuinen merkkituote.

    Roblinea voisi ehkä uskaltaa käyttää, kun kerran mainostavat leikkurin kestäväksi. Pitäisi varmaan uhrata yksi tieteelle.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  22. #22
    Mukavia housuja haetaan ja kettinkejä tarjoillaan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  23. #23
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Mukavia housuja haetaan ja kettinkejä tarjoillaan.

    Myönnän kyllä, että piiska sopisi kettinkiä paremmin nahkahousujen kanssa, mutta se on tässä vielä epäkäytännöllisempi.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  24. #24
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    No, nahkapöksyt on vielä koittamatta. Ja kylläpä tuo nahkatakki on toiminut säällä kuin säällä olematta tarpeettoman kuuma tai kylmä. Jos vaikka kuntokuuri talven aikana ja kevääksi ehdat lederhoosenit.
    Olen ajanut monilla farkuilla ja kyllä ajomukavuudessa lederhoset on ylivedot. Etenkin jos ajaa kauemmin ku 30min ☺️

    Noi Dainese pony 3 koko 58 on hyvät ja säätövaraa löytyy , mitat 182/88 ja keskikeississä ois varaa ottaa pois mutta jos on vähänki isompi kaveri niin ehkä koko 60.

    Mut joo vain ajoon ei noilla jaksa kauaa liikuskella. Istua toki voi.

    Nahassa on se hyvä myös että kestää sadekuuron, farkut kastuu nopeesti eikä kuivu kovin hyvin.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  25. #25
    Lainaa mikarinne70 kirjoitti Katso viesti
    Mut joo vain ajoon ei noilla jaksa kauaa liikuskella. Istua toki voi.
    Jep jep. Eli yksisarvisen metsästystähän tämä. Kompromissi on pakko tehdä aina jossain kohtaa - tapauksesta riippuu mihin sen haluaa asetella.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  26. #26
    Nahkapökistä ei ole kokemusta, mutta ajofarkut jää kyllä mulla jatkossa ostamatta.

    Kahdet taitaa olla hyllyssä, ja ajohommiin ne on Oulun korkeudella liian kylmät, pl ne kaksi päivää kun on oikeasti lämmin. Ja siisteissä sisätöissä ne on tönköt ja epämiellyttävät pitää koko päivän.

    Eli Rukan toppahousuilla ajellaan, ja kaupunki pärtsäilyssä ihan niillä housuilla mitkä sattuu olemaan jalassa.

    --
    Janne
    XX
  27. #27
    Asiaan liittyen ja niinpoispäin.

    Takapuolen puutuminenkin on ollut ongelmana. Olen syyttävällä sormella osoittanut penkin reunustaa kiertävää saumaa (no, se päällyste pitää uusia kun se pykii) ja korjannut tilannetta lampaantaljalla mallia Biltema.

    Vaan nyt kun kelit kylmeni niin vaihdoin taas "toppahousuihin". Ja mitenkähän lie - tuntuu että perseen puutuminen on vähentynyt. Voiko olla että farkkujen takataskujen sauma painaa niin paljon ? Raksinko pois ?

    Tai sitten se on loppukausi ja parkkiintunut ahteri
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  28. #28
    Housuongelman olen ratkaissut teettämällä itselle sopivat housut Hanx:lla Oravikoskella. Kerroin mitä halusin, valittiin toiveiden mukainen paksumpi kangas ja otettiin mitat. Sitten vain odottamaan pakettia. Hintaa housuille tuli 350 € ja nyt on jo toinen ajokausi ohi eikä valittamista ole ollut.

    Housut istuvat hyvin ja niillä taittaa pidemmänkin matkan ilman tunnetta, kuin olisi muovipussin sisällä, koska kalvoja ei ole. Tarvittaessa voi lämpövuorenkin jättää pois. Miten sitten sateella housut toimivat? Pari viikkoa sitten tuli tätäkin testattua Riikan ohitustiellä reippaassa n ½ tunnin sadekuurossa. Housut toki kastuivat, mutta kalsarit pysyivät kuivina kiitos paksumman kankaan ja lämpövuoren.

    Olen ollut kalvottomiin ajavarusteisiin tosi tyytyväinen jo useamman vuoden ajan. Enää ei tarvitse ajaa ns "perse vaahdossa". Jos sattuu kunnon maakuntasade kohdalle, niin sitten vedetään sadetakkia ja -housua ylle. Hyvin on toiminut.
  29. #29
    Vaan nyt kun kelit kylmeni niin vaihdoin taas "toppahousuihin". Ja mitenkähän lie - tuntuu että perseen puutuminen on vähentynyt. Voiko olla että farkkujen takataskujen sauma painaa niin paljon ? Raksinko pois ?
    Jos housut haittaavat verenkiertoa niin ihan takuuvarmasti se lisää/nopeuttaa ahterin puutumista. Itse huomasin tämän joku aika sitten, kun nahkapöksyt oli lantiolta pikkuisen liian tiukat -> persaus puutui tosi nopeasti. Kuskin kevennys ja keskivartalon treenaus auttoivat asiaan.

    Toki puutumista vähentää myös kauden aikana tapahtuva hanurin parkkiintuminen.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  30.  
  31. #30
    Lainaa ltm kirjoitti Katso viesti
    Housuongelman olen ratkaissut teettämällä itselle sopivat housut Hanx:lla Oravikoskella. Kerroin mitä halusin, valittiin toiveiden mukainen paksumpi kangas ja otettiin mitat. Sitten vain odottamaan pakettia. Hintaa housuille tuli 350 € ja nyt on jo toinen ajokausi ohi eikä valittamista ole ollut.

    Housut istuvat hyvin ja niillä taittaa pidemmänkin matkan ilman tunnetta, kuin olisi muovipussin sisällä, koska kalvoja ei ole. Tarvittaessa voi lämpövuorenkin jättää pois. Miten sitten sateella housut toimivat? Pari viikkoa sitten tuli tätäkin testattua Riikan ohitustiellä reippaassa n ½ tunnin sadekuurossa. Housut toki kastuivat, mutta kalsarit pysyivät kuivina kiitos paksumman kankaan ja lämpövuoren.

    Olen ollut kalvottomiin ajavarusteisiin tosi tyytyväinen jo useamman vuoden ajan. Enää ei tarvitse ajaa ns "perse vaahdossa". Jos sattuu kunnon maakuntasade kohdalle, niin sitten vedetään sadetakkia ja -housua ylle. Hyvin on toiminut.
    Noin 10v sijoitukselle ihan kohtuu hinta ja tietääpähän varmasti mitä saa?

    CB 1300 -07