Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Jos pärrässä on keskiseisontatuki, niin pieneen talliin hyvä ja halpa varuste on tuo.
    DZ Hardware Moottoripyörän siirtoalusta keskituen alle
    Mulla on tommonen ja Jamppi talvehtii sen päällä nyt toista talvea. Jos tarttee/haluaa tehdä pyörälle jotain, on liikuttelu ympäri (<-sananmukaisesti) tallia suorastaan liikuttavan helppoa. Ainoa hankaluus oli saada pyörä nousemaan keskiseisontatuelle tuon päälle yksin kammetessa. Takapyörää vesivanerin päälle ja avot, johan nousi.

    Suosittelen.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  2. #32
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Miula on Motonetin nosturista omin pikku kätösin rakennettu nostopöytä.
    Lario,
    Onkos se nosturi kuvan mallinen? Ja sen päälle olet rakentanut / pultannut tason? Kuva olis kiva
    G
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: Gwent; 25.11.2020 klo 22:34.
    NL-AD-(AU)-BE-(GB)-(BG)-EE-ES-(ZA)-NL-IT-AT-(CN)-CY-LV-LI-LT-LU-MC-NO-PT-PL-FR-SE-DE-(SM)-SK-SI-FI-CH-DK-CZ-HU-(US)-NZ-VA-RU-EE
  3. #33
    Onko kellään mitään virityksiä 2 pilari nosturiin tehdyistä mp nostimesta?
  4. #34
    Lainaa timjoo kirjoitti Katso viesti
    Minulla on Motonetin MP-nostopöytä: https://m.motonet.fi/fi/tuote/807517...00kg-180-760mm
    - klips-- -Vuotaa jo nyt pienen käytön jälkeen öljyä.
    Tutkailin tarkemmin tätä öljyn vuotamista ja lopputulos on, että vuotaa sekä nostomännän varresta ja pumppumännän varresta. Hienoa, kerrassaan hienoa. Lopputulos on nyt se, että hankin lisää öljyä kaupasta ja putsaan lattiaa säännöllisesti.
    1,5dl meni nyt kun ei enää noussut ylös asti.
    CBR1000RR - radalle & kadulle
  5. #35
    Tiivistekeskus.fi.
    Löytyi sieltä halkomakoneeseen tiiviste, ei mistään muualta. Kyselepä sieltä.
  6. #36
    Mie kun tuota moppotallia rakentelin niin tuli semmoset kattoniskat liimapalkeista että kyllä se kivijalka ennen painuu maahan ko ne pettää. Ja rakennuksen runkopalkit on sen mukaan.
    Ei sinne talliin kyllä mahdu moottoripyöriä suurempia. Niitä oli kolme parhaillaan/pahimmillaan ja peltipappamopo.
    Autohommia ajatellen sen rakensin.
    Onneksi olen päässyt niistä eroon. Siis autohommista.
  7. #37
    Mulla on sairaalasängystä tehty pöytä,erittäin tukeva ja kun Pääpuoli nousee ja laskee,on pyörä helposti siihen työnnettävissä ja kun pyörä on päällä ja nostettu ylös,pystyy sitä kipaavaa hyödyntää esim eturenkaan irroituksessa.On erittäin tukeva,nytkin siinä on 1100zzr päällä,ja renkaat alla niin helposti pystyy liikuttelemaan.Noita on silloin tällöin Torissa myynnissä.Vanhoista lattiapaneeleista tein pitävämmän pohjan siihen.Nostaa muistaakseni 80cm korkeuteen.



    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: jallu64; 14.03.2021 klo 08:06.
    ex:ät ZZR1100 1993x2
    ex Honda cbr1000f -94
    Triumpheja
    nykyiset
    Kawa zzr1100 -91
    Kawa GPz1100 -81



  8.  
  9. #38
    Big blue on hyvä ja "muuntuu" meikäläisellä kahteenkin nostotyyliin. Kahta pyörää pystyn nostamaan rungosta. Skootteria kun huoltelin, niin laiton sen leveälle lankulle ja nostin lankun ilmaan. Tietty remmeillä kiinni, ettei keiku. Näppärää!

    Pyörän huolto on todella paljon mukavampaa, kun ei tarvii lattian rajassa könytä.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12