Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Noita mopoja on vähän kertynyt, joten ajattelin nostaa ne trukkihyllyyn ja tehdä niille omat trukkilavat. Tässä lyhyt video aiheesta.
    https://youtu.be/8pSvRKqMIKU
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Peukkua tälle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Hyvä idea, kun on sopiva tila, trukki ja monta moottoripyörää.

    Tuosta lavetista, niin en oikein tajua ideaa, että se kasataan nauloilla ja ruuveilla.
    Itse olen ruuvimies ja pyrin välttelemään nauloja loppuun saakka, koska niistä ei ole kuin harmia.
  4. #4
    Näin metallimiehenä tekisin u-palkista yksinkertaisen ristikon. Pyörä nyt ei kauheita paina, niin puutavarakin ihan ok.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  5. #5
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Hyvä idea, kun on sopiva tila, trukki ja monta moottoripyörää.

    Tuosta lavetista, niin en oikein tajua ideaa, että se kasataan nauloilla ja ruuveilla.
    Itse olen ruuvimies ja pyrin välttelemään nauloja loppuun saakka, koska niistä ei ole kuin harmia.
    Ääni ruuveille. Niissä on se "eiku" helpompi toteuttaa. Itse tekisin kyllä hissitelineen kun ei ole trukkia. Sen tekisin kyllä teräksestä. Enkä tekis lavettia, se kerää vaan pölyä. Etupyöräteline riittäisi varmaan sitomiseen. Lattia toimisi alahyllynä, ja siihen kohtaan ei tietysti kannata sijoittaa muuta kuin jotakin helposti siirrettävää.
    Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 25.10.2020 klo 11:53.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  6. #6
    No kun näitä tekee sarjatyönä, niin runkonaulain on varsin kätevä. Ensimmäisen kasasin ruuveilla, mutta ei jaksa joka lavaa vinguttaa tuntia, kun saman voi tehdä runkonaulaimella 10 minuutissa.
  7. #7
    Lainaa compact_d kirjoitti Katso viesti
    No kun näitä tekee sarjatyönä, niin runkonaulain on varsin kätevä. Ensimmäisen kasasin ruuveilla, mutta ei jaksa joka lavaa vinguttaa tuntia, kun saman voi tehdä runkonaulaimella 10 minuutissa.
    Nopeudessa naulain on kyllä lyömätön. Ja jos on selvää ettei liitosta tarvitse avata niin mikäpäs siinä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  8. #8
    joo ruuvit on hyviä, mutta paljon useammin menee kyllä ruuvit poikki, kun taas runkonaulaimen naulat ei mene.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9. #9
    Varsinkin rosteriruuvit on aika tarkkoja vääntimen momenttiasetukista, olen huomannut.
    FJR -17
  10.  
  11. #10
    Ainakin terassiruuvit tarjouksista napsahtelevat usein poikki jos sattuu oksa kohdalle. Laatu on mitä sattuu.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport