Tulokset 1:st 10:een 10:sta
    Noita mopoja on vhn kertynyt, joten ajattelin nostaa ne trukkihyllyyn ja tehd niille omat trukkilavat. Tss lyhyt video aiheesta.
    https://youtu.be/8pSvRKqMIKU
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Peukkua tlle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Hyv idea, kun on sopiva tila, trukki ja monta moottoripyr.

Tuosta lavetista, niin en oikein tajua ideaa, ett se kasataan nauloilla ja ruuveilla.
    Itse olen ruuvimies ja pyrin vlttelemn nauloja loppuun saakka, koska niist ei ole kuin harmia.
    Nin metallimiehen tekisin u-palkista yksinkertaisen ristikon. Pyr nyt ei kauheita paina, niin puutavarakin ihan ok.
    Ducati Streetfighter 1098 -10
    KTM 690 Enduro R -15

Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Hyv idea, kun on sopiva tila, trukki ja monta moottoripyr.

Tuosta lavetista, niin en oikein tajua ideaa, ett se kasataan nauloilla ja ruuveilla.
    Itse olen ruuvimies ja pyrin vlttelemn nauloja loppuun saakka, koska niist ei ole kuin harmia.
    ni ruuveille. Niiss on se "eiku" helpompi toteuttaa. Itse tekisin kyll hissitelineen kun ei ole trukkia. Sen tekisin kyll terksest. Enk tekis lavettia, se ker vaan ply. Etupyrteline riittisi varmaan sitomiseen. Lattia toimisi alahyllyn, ja siihen kohtaan ei tietysti kannata sijoittaa muuta kuin jotakin helposti siirrettv.
    Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 25.10.2020 klo 11:53.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    No kun nit tekee sarjatyn, niin runkonaulain on varsin ktev. Ensimmisen kasasin ruuveilla, mutta ei jaksa joka lavaa vinguttaa tuntia, kun saman voi tehd runkonaulaimella 10 minuutissa.
    Lainaa compact_d kirjoitti Katso viesti
    No kun nit tekee sarjatyn, niin runkonaulain on varsin ktev. Ensimmisen kasasin ruuveilla, mutta ei jaksa joka lavaa vinguttaa tuntia, kun saman voi tehd runkonaulaimella 10 minuutissa.
    Nopeudessa naulain on kyll lymtn. Ja jos on selv ettei liitosta tarvitse avata niin mikps siin.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    joo ruuvit on hyvi, mutta paljon useammin menee kyll ruuvit poikki, kun taas runkonaulaimen naulat ei mene.
    we cannot tolerate zero tolerance!
    Varsinkin rosteriruuvit on aika tarkkoja vntimen momenttiasetukista, olen huomannut.
    FJR -14
  10.  
    Ainakin terassiruuvit tarjouksista napsahtelevat usein poikki jos sattuu oksa kohdalle. Laatu on mit sattuu.
    SF 1098S
    MTS 1200S