Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/4300...lopolttimopari

    Uskalsin kokeilla noita, kun halpoja olivat ja CBF:n rihlaamattomissa umpioissa tuli ihan asialliset kuviot. Kokeilureisulla ei ainakaan autoilijat vilkutelleet valoja ja parannusta tuli varsinkin kaukovaloihin. Mikään mullistava parannus tämä ei ollut, mutta oli pakko keksiä jotain, kun viikko sitten ajelin pimeässä Tamperetta kohti sateessa ja esimerkiksi peura varoituskyltti kertoi vaara-alueen olevan 25km ja sitten hirvivaroituskylttejä ja sitten taas peuravaroitus 8km...

    Se hyvä puoli noissa on, että niiden pitäsi kai kestää tuon pyörän iän nyt varsinkin, kun on nuo päivähuomiovalot. Noiden +150% polttimon vaihto pimeässä maantiellä olisikin mielenkiintoinen haaste
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  2. #2
    Noitakin vois kokeilla omassa pyörässä kun hinta ei ole hirveän paha. Olen kokeillut useita eri LED polttimoita ja lähes kaikki ovat antaneet LAMPF virheherjan. Ainoastaan Ledperfin H7 on toiminut ilman tuota herjaa mutta ongelmana on polttimon lyhyt elinikä, n. 1v.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  3. #3
    Hauskoja nää tuotekuvaukset

    Philipsin uusi Ultinon Essential LED on todellakin hintansa arvoinen.
    Kompakti, all-in-one -polttimo on tyylikäs, tehokkaan kirkas, sisältää kaksinkertaisen lämmönhaihdutustekniikan ja tukee sekä 12V että 24V jännitettä.
    Nämä Polttimot on helppo asentaa pienen kokonsa ansiosta ja sopivat useimpiin autoihin.
    6500K värilämpötila luo modernin valkoista valoa, joten erotut aina joukosta tyylikkäällä valokeilalla.

    • 20W
    • Ei tieliikennekäyttöön!!
  4. #4
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Noitakin vois kokeilla omassa pyörässä kun hinta ei ole hirveän paha. Olen kokeillut useita eri LED polttimoita ja lähes kaikki ovat antaneet LAMPF virheherjan. Ainoastaan Ledperfin H7 on toiminut ilman tuota herjaa mutta ongelmana on polttimon lyhyt elinikä, n. 1v.

    https://www.virtasenkauppa.fi/canbus...-philips-33802

    Mahtaako tuollainen auttaa?
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  5. #5
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Kokeilin yhtä CAN-adapteria kun polttimon piti olla yhteensopiva bemarin CAN-väylän kanssa, joka ei sitten ollutkaan. Se vastus kuumeni aivan liikaa enkä uskaltanu laittaa sitä kiinni, olis ympärillä olleet muoviosat voineet sulaa. Sain palautettua polttimot ja adapterin mutta mitenköhän kävis Mötönetin kanssa jos ei toimikaan mun pyörässä elikä tulee tuo CAN-väylän herja.

    Tuntuu siltä että K13 pyörissä on yksilöeroja kun hommasin jotkut ledit, jotka toimi yhen motoristin K13:ssa mutta ei mun.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  6. #6
    No mitenkäs kiinan LED-umpiot. Vaikka

    https://www.aliexpress.com/item/3298...archweb201603_

    sikäli mikäli linkki pelaa.

    Periaatteessa houkuttelisi. Istuisi vanhaan paikkaan aikalailla suoraan, liitin valmiiksi H4, jäähdytysripaa on tarpeeksi että ledit voi kestää, optiikkakin tehty ledien ehdoilla.

    Tuolla wanhuksella ei juuri tartte pimeällä ajella. Mun airamin retromallin taskulampussa on subjektiivisesti parempi valoteho. Releytys on aina vaihtoehto mutta...
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  7.  
  8. #7
    Ostin tuon sarjan tarkoituksena laittaa autoon. Eipä niitä vanhaan Touraniin saakaan laitettua kun on muovikanta johon H7 tulee suoraan kiinni ja se pakettina sitten umpioon.
    Heti katselin mopoa sillä silmällä ja siihen sopi hyvin ainakin lähivaloon. Pitkään pitäisi liittimet tehdä pienemmiksi. F800GS siis.
    Valokuvio on seinää vasten yllättävän terävä, hajavalosta on huono sanoa mitään. Ja onhan se nyt niin paljon kirkkaampi että varmasti näkyy ainakin vastaantulijoille paremmin.

    En juurikaan pimeällä ajele mutta jos nuo valopäivitykset havaitaan onnistuneiksi niin tilanne voi muuttua. Ja ainahan on mukavaa näpräillä pyörän kanssa.

    Niin ja ei tule CAN-väylän kanssa herjaa kuten ei oikeilla LED-parkkipolttimoillakaan. Ainoa halogen-polttimo pyörässä onkin enää tuo kaukovalo.

    Mainittakoon että paras LED-muutossarja johon olen törmännyt on ollut IPF H4 joita käytin T5 Transporterissa. Ei ole halpis mutta harvoin saa vakioumpioista sellaisen valotehon ja tarkan kuvion. Kerrankin ei tullut pimeys kun vaihtoi pitkiltä lyhyille.
    http://www.ipf-light.com/catalog/141hlb.php