Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 167:een 167:sta
  1. #151
    Tulipa laitettua 660 Tuono alle. Hauska peli. Kääntyy suunnilleen ajatuksen voimalla ja vakkari on kätevä. Mutta kun ajaa hiljaa taisesta vauhtia 40-60 km kakkosella tai kolmosella, niin tuppaa välillä nypyttämään tai nykimään...olikohan jossain puhetta, että tämä katoaa päivityksellä? Pitää ensihuollossa kysyä.
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  2. #152
    Yleensä rykiminen on saastemääräysten tuoman laihan seoksen oire, joka katoaa Power Commanderilla tai vastaavalla härvelillä.
  3. #153
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Tulipa laitettua 660 Tuono alle. Hauska peli. Kääntyy suunnilleen ajatuksen voimalla ja vakkari on kätevä. Mutta kun ajaa hiljaa taisesta vauhtia 40-60 km kakkosella tai kolmosella, niin tuppaa välillä nypyttämään tai nykimään...olikohan jossain puhetta, että tämä katoaa päivityksellä? Pitää ensihuollossa kysyä.
    Ei ainakaan oma RS ole moista tehnyt et en sitten tiedä päivityksen auttamisesta. Tekeekö samaa kaikilla ajomodeilla ja moottorimapeilla?
    Aprilia RS660
    EX Kawasaki Z900, Triumph Street Triple R, Suzuki SV650S
  4. #154
    Tuskin oon saastenormeista kiinni kun on ollut näitä uudempia muita hilavitkuttivimia eikä yhdessäkään ride by wire ole ollut näin kulmikasta.

    Kiitos tiedosta MrJ. Pitää testailla, mutta jotain omituista tuossa on. En usko, että oma käsi vapisee vielä näin paljon Ja näillähän kai pitäisi ajaa jatkuvasti yli 4000 kiekkaa varmaa

    Löytyyhän tästä ameriikan serkuiltakin juttua

    https://www.apriliaforum.com/forums/...Response/page3
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  5. #155
    2-mukinen on herkkä kaasuläppien synkronoinnille, ei haitanne jos senkin tarkistaa/tarkistuttaa.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  6. #156
    Pikkuisen ohi otsikon, mutta ei kuitenkaan kovin paljoa. Jännä nähdä millainen hinta tulee pikkuveljelle eli RS 457:lle. Tuleeko sitten Suomeen ollenkaan. Toivottavasti tulee.
  7. #157
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Tuskin oon saastenormeista kiinni kun on ollut näitä uudempia muita hilavitkuttivimia eikä yhdessäkään ride by wire ole ollut näin kulmikasta.

    Kiitos tiedosta MrJ. Pitää testailla, mutta jotain omituista tuossa on. En usko, että oma käsi vapisee vielä näin paljon Ja näillähän kai pitäisi ajaa jatkuvasti yli 4000 kiekkaa varmaa

    Löytyyhän tästä ameriikan serkuiltakin juttua

    https://www.apriliaforum.com/forums/...Response/page3
    Commute ja Dynamic modella on kyllä hyvin pehmeä ja siisti kaasunvastaavuus. Individualiin jos itse laittaa AEM asetukseen 1, niin se on aika kulmikas ja herkkä varsinkin alakierroksilla. Vetää kyllä räväkästi sitten kun tuppea alkaa kääntämään. Tuo Commute on kaupungissa ja hitaassa ajossa kätevä. Varsin säyseä ja pehmeä. Tässä pyörässä on kyllä kerrankin hyvät nuo AEM säädöt ja modet kun on varsin erilaiset kaikki toisiinsa nähden. Lisäksi pystyy vielä lennossa vaihtamaan kun valitsee ensin moden ja sitten käyttää kaasun vaan nollilla.

    Onkohan tuota linkkaamaasi nykimisongelmaa ollut muissa kun Tuaregissa? Siinä kuitekin eri tehot ja kartat vrt Tuono ja RS
    Aprilia RS660
    EX Kawasaki Z900, Triumph Street Triple R, Suzuki SV650S
  8. #158
    Lainaa kjnracing kirjoitti Katso viesti
    Pikkuisen ohi otsikon, mutta ei kuitenkaan kovin paljoa. Jännä nähdä millainen hinta tulee pikkuveljelle eli RS 457:lle. Tuleeko sitten Suomeen ollenkaan. Toivottavasti tulee.
    Luulis et tulee. Hinta tosin voi olla kova, kun isoveljenkin hinta hiipinyt jo kohta 16k€ tianoolle.
    Aprilia RS660
    EX Kawasaki Z900, Triumph Street Triple R, Suzuki SV650S
  9. #159
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    16!!!

    CF Moto 800-sarjalainen on jotain 13
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #160
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Tulipa laitettua 660 Tuono alle. Hauska peli. Kääntyy suunnilleen ajatuksen voimalla ja vakkari on kätevä. Mutta kun ajaa hiljaa taisesta vauhtia 40-60 km kakkosella tai kolmosella, niin tuppaa välillä nypyttämään tai nykimään...olikohan jossain puhetta, että tämä katoaa päivityksellä? Pitää ensihuollossa kysyä.
    Mulla ainakin oma laite tarkka polttoaineen laadusta, vain 98 kelpaa. Mitä olet tankannu?
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  11. #161
    No nyt on ajettu jo yli 500 km lauantaista, niin alkaa tuohon jo tottumaankin. Pitää vaan kierrokset riittävän ylhäällä eikä yritä jurnuttaa kolmosella 95 olen tankannut..voisi toki kokeilla 98

    On kyllä tosiaan ärhäkkä AEM1 asetuksella ja herkästi nousee etutassu...ykkösellä toki. Onkohan Tuonossa lyhyempi välitys kuin RS?

    En nyt vielä ole vedättänyt kunnolla kun ekan tonnin ottanut suht rauhallisesti yleensä, mutta hauska se flat spot kierrosalueella ja sen jälkeen vetää...ihan kuin joku vanha turbo
    Quickshifterin voisi ehkä laittaa myöhemmin.

    Yllätys oli, että alusta on sporttisen jämäkkä vakiona. Takapää voisi olla herkempi - 80-90 km tuttuun testirampin mutkaan jossa selvästi hieman pompottaa asfalttirajoissa. Etukeppi ei niiaa ja hyvä tuntuma tiehen. Varmaan etu kun itse höyhensarjalainen 70 kg
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  12. #162
    Mun edellinen Multi 1200 (V2) ja 1098SF kävivät selvästi siistimmin alle 4000 kiekan 98 V-Powerilla. Ei luulis että bensa voi niin paljon vaikuttaa, mutta totesin sen monta kertaa. Tää nykyinen V4 ei ole niin nuuka. Halpa tsekkaus.

    Tarkista painumat, voi olla että oletusasetuksena esijännitystä on liikaa. SF:ssäkin oli esijännitys tehtaan jäljiltä ihan tolkuton.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  13. #163
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Onkohan Tuonossa lyhyempi välitys kuin RS?
    Mikäli oikein muistan niin tais Tuono Factory mallissa olla 16/43 ja RS + normi Tuono 17/43 välit.

    Kokeilin äsken vertailuksi niin itse pystyn RS ajaan kolmosellakin hyvin kaikkea n. 3000rpm ja siitä ylöspäin ilman mitään nykimisiä. Ajan E95:llä.

    Ainakin RS oli alustasta preload laitettu melko kireelle molemmissa päissä tehtaalta. Ohjekirjan "vakio" arvoja kireämmäksi.

    Vinkkinä kannattaa akkukotelon pohjaan vasempaan alanurkkaan porata pieni vedenpoistoreikä. Tehtaalta moista ei ole ja kerää vettä
    Aprilia RS660
    EX Kawasaki Z900, Triumph Street Triple R, Suzuki SV650S
  14. #164
    Lainaa MrJ kirjoitti Katso viesti
    Vinkkinä kannattaa akkukotelon pohjaan vasempaan alanurkkaan porata pieni vedenpoistoreikä. Tehtaalta moista ei ole ja kerää vettä
    Mä en aja kuin kuivalla kelillä

    Ensihuolto tehty ja ajeltu nyt n. 1400 km Ei ole ollut huolia tai murheita tai vikakoodeja, vielä.

    Aprilian OEM quickshifterin asensin. Eipä tietenkään ollut plug and play siinä mielessä, että piti käydä erikseen aktivoimassa huollossa. 35 € kustansi...no, ei paha.

    Kaasun käytös edelleen vähän arveluttaa, mutta jos talvella kovin masentaa niin tilaan tämän https://sbkspecialties.com/products/...tuono-660-2021
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  15. #165
    Reilu pari tonnia tuli ajeltua syksyllä, mutta ei siitä mihinkään pääse että tämä tarvitsee säätöä.

    Bike Doctor säätää Powercommanderilla eli siellä onnistuu, mutta onko tiedossa tahoa joka pääsee suoraan Aprilian boksiin käsiksi?
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  16. #166
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pet_M kirjoitti Katso viesti
    Reilu pari tonnia tuli ajeltua syksyllä, mutta ei siitä mihinkään pääse että tämä tarvitsee säätöä.

    Bike Doctor säätää Powercommanderilla eli siellä onnistuu, mutta onko tiedossa tahoa joka pääsee suoraan Aprilian boksiin käsiksi?
    Gabro Racing

    Sillähän on vaikka mitä kikkaretta. Penkitykseen tulee vain vähän matkaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17.  
  18. #167
    Gabrolta saa ainakin oman kokemuksen mukaan hyvin responssia jos laittaa sinne nettisivun kautta viestiä.
    Siellä on muistaakseni myös spessukarttoja vakiovireiselle pyörälle, mutta en nyt ole tästä satavarma.
    Itse olen hommannut sieltä upmap-karttoja V4:een, ja hyvin on pelittänyt.
    Minulla on muuten lähes uusi (450km) Mivv-putki hyllyssä jos satutte tarvitsemaan.
    Sellainen moottorin alle jäävä vaimennin.
    Otin sen Rs660:sta pois kun oli omaan makuun liian kovaääninen.
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456