Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Liikkeissä mallikappaleet oikeassa koossa aika vähänlaisesti sovitettavissa.... Tarttis löytää hanskat minkä varret mahtuu hyvin sweep nahkatakin hihojen sisään ja hengiitävätkin saisi olla sekä vedenkesto olis kanssa vielä kun olisivat nahkaa
    Yleensä noi varret on aika paksuja ja ranteet on puristuksissa kun saa varret tungettua hihojen sisään. Virtuaalisesti on niin pirun hankalaa ostaa kun kuvista ei oikeen selkiä miten paksut varret on.
    Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Pakko vetää OT.

    On ollut aika kauan, eikä mistään tunnu löytyvän
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Jos hanskassa on vartta, niin eikös se ole tarkoitus pistää siihen hihan päälle? Jos ei halua päälle, niin sitten valitsee lyhytvartiset hanskat.
    Braaaaap
  4. #4
    Yleensä lyhytvartiset on myöskin ohkasemmat...
    Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä
  5. #5
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Jos hanskassa on vartta, niin eikös se ole tarkoitus pistää siihen hihan päälle? Jos ei halua päälle, niin sitten valitsee lyhytvartiset hanskat.
    Aina hihojen sisään, varsinkin sateella, ja muutenkin, oli hanskoissa kavo tai ei. Kun varret on hihojen sisällä niin ajoviima ei pääse hihaan ja sateella vesi ei pääse hanskan sisään varren kautta.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  6. #6
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ilmanko toi Alex ei pääse mihinkään, kun on hanskat väärin puettu.



    Itse aiheeseen, Rukka Argosaurus (se edellinen malli) sopinee kriteereihin hyvin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  7. #7
    Touring hanskat puetaan aina hihan päälle.
    Esim. Dainese Full Metal.

    Snägärillä neppailuun on kehitetty sitten cool looking versioita.
    Esim. Dainese Steel Pro in.

    Vesileikkeihin sitten sekakäyttö versioita jossa texmex mansetti hanskan sisään ja takki hanskan päälle.
    Freude am Fahren.
  8. #8
    Lainaa Messier kirjoitti Katso viesti
    Touring hanskat puetaan aina hihan päälle.
    Esim. Dainese Full Metal.

    Snägärillä neppailuun on kehitetty sitten cool looking versioita.
    Esim. Dainese Steel Pro in.

    Vesileikkeihin sitten sekakäyttö versioita jossa texmex mansetti hanskan sisään ja takki hanskan päälle.
    Minä olen jo +20 vuotta laittanut hanskat hihan sisään. Ei mene vesi hanskoihin kun pysähtyy vaikka liikenne valoihin. Pitää ostaa sellaiset hanskat jotka menee sinne hihan sisään, peinteiseissä eivät mahdu nätisti, sisäpuolelle menevät sopivat hyvin ja kyllä se puvun hihan sisihen päälle menee niin ettei vesi ja viima tule sisään missään nopeuksissa (edes autobaanalla). Eikä mun hanskat mitää snägäriversioita ole, ihan Held jne tasoa matkakäyttöön. Ensimmäiset 20 vuotta köytin niitä päälle meneviä, sen jälkeen 20v sisäpuolelle laitettavia eikä paluuta vanhaan ole.
  9. #9
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Minä olen jo +20 vuotta laittanut hanskat hihan sisään. Ei mene vesi hanskoihin kun pysähtyy vaikka liikenne valoihin. Pitää ostaa sellaiset hanskat jotka menee sinne hihan sisään, peinteiseissä eivät mahdu nätisti, sisäpuolelle menevät sopivat hyvin ja kyllä se puvun hihan sisihen päälle menee niin ettei vesi ja viima tule sisään missään nopeuksissa (edes autobaanalla). Eikä mun hanskat mitää snägäriversioita ole, ihan Held jne tasoa matkakäyttöön. Ensimmäiset 20 vuotta köytin niitä päälle meneviä, sen jälkeen 20v sisäpuolelle laitettavia eikä paluuta vanhaan ole.
    Kuten myös. Oma kokemus on että vesi valuu pitkin hihoja hanskan sisään jos hanska hihan päällä. Toki jokaisella on oma näkemyksensä.
    FJR -17
  10. #10
    Ikävästi valuu ihan vauhdissakin vedet hanskaan kun on varret hihan päällä
    Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä
  11.  
  12. #11
    Hommasin sit noi Rukka Aragnosautukset, oikein hyvät hanskat käteen , pitää vaan todeta että nahkataķkini hihat on oikeesti helvetin tiukat , pitäänee nahkurille viedä jos jollain konstilla sais vähän niitä suurennettua
    Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä