Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Tervehdys,

    Onnistuukohan ajoreitin suunnittelu Garmin Zumo 595 naviin siirrettäväksi mitenkään Applen puhelimella tai tabletilla? Myroute appsilla olen yrittänyt mutta smartlinkin avulla siirtoa yrittäessä smartlink herjaa ettei navigaattori tue tiedostonjakotoimintoa.

    Kiitos.
  2. #2
    Enpäs tiedä onnistuuko siirto mitenkään muuten kuin käsin kopioimalla. Itse tulin juuri testanneeksi reitin suunnittelua Garmin xt:llä, jossa on tosin erinomainen näyttö, mutta luultavasti toiminnot samat kuin aiemmissakin laitteissa (?). Loppujen lopuksi kätevä, jos ei ole tietokonetta käytössä ja paljon parempi kuin tuo ensimmäisen polven Apple SE, jonka ruutu on liian pieni muuhun kuin uutisten lukemiseen.

    Jos kännykällä voi reitin suunnitella ja jos se on kätevämpi kuin navigaattori, niin reitistä riippuen ei kait tarvitse kovin montaa pistettä syöttää. Ite laittaisin ensin lähtöpaikan ja määränpään ja sitten syöttäisin strategisesti tärkeät pisteet ja tarkistaisin välillä, laskeeko navi reitin sellaiseksi kuin haluaisin. Jep - välillä joutuu syöttämään montakin muotoilupistettä lähekkäin, muttei aina.

    Kaikkein helpointa reitin suunnittelu on tietysti Garmin Basecampissa. Kun sen on kerran opetellut, niin on helppo ja vaivaton ohjelma. Matkan etapit tehdään reittityökalulla ja reittiä voi mielin määrin muokkailla haluamakseen (voi lisätä pisteitä ja poistaa). Profiili täytyy määritellä identtiseksi laitteen profiilin kanssa, niin laitteen tekemä laskenta ei poikkea ohjelman tekemästä laskennasta.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  3.  
  4. #3
    Juu, basecamp on ok softa mutta ennemmin kuskaisi reissussa mukana tablettia kuin tietokonetta.

    Tabletin isommalta ruudulta olisi huomattavasti helpompaa suunnitella reittiä kuin pieneltä ja suht kömpelöltä navigaattorin ruudulta.