Tulokset 1:st 12:een 12:sta
    Moi

Josko lytyisi hyvi arvauksia. Eli onnistuin lytmn ja ostamaan -05 mallisen fazerin. Mittarilukema 17500km, aina ollut lmpimss tallissa talvet. Huollettu hyvin,ei kolareita. Koska pyr oli seissyt viimeiset 3-4 vuotta pressun alla olin hieman yllttynytkin,ettei mitn ongelmia lytynyt. Starttikin joutui tekemn tit 2-3sek kunnes hieman savuttaen hersi henkiin. Nyt noin 300km myhemmin olen kuitenkin kiinnittnyt huomiota etupst tulevaan neen. Noin 70km/h ylpuolella aina siihen asti kun ajoviiman ni hautaa muut net alkaa melkoinen ulina. Kytkimell kun pst kierrokset tyhjkynnille mikn ei muutu, eli ni on selkesti vauhdista, ei moottorista riippuvainen.
    Miten on raati mielt, voiko tulla alkuperisest renkaasta? Laakeriltakin voisi kuullostaa,mutta moneen otteeseen kokeillut lenkin jlkeen ja ei lmpene vanne. Vli ei ole myskn onko alla uusi vai vanha asfaltti. Toki mahdollista,ett kuuluu asiaan,mutten 16 vuoden takaa muista gixxerin tehneen tllaista
    Motorg ry, hallituksen jsen shyhander:n avatar
    Pyllpitj
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Espoo
    MotOrg ry jsen
    Hihavakiolla sanoisin ett laakeri pyrii niin hitaasti akselilla, ett tuskin ulisee, mutta luulisin ett rengas nimenomaisestikin voisi ulista.

Mikkhn katukumi se mahtoi joskus mulla olla edess kun piti kans jotain nt tietyss nopeudessa, joku halvemi tourinkikumi vuonna 2012.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
    Minun mopoon ilmestyi uusi, nopeusriippuvainen ulina kun ostin uuden kyprn. ni lakkasi kun knsin pt
    Eli voi olla ajoviimakin. Joku kateosa tms sopivasti ilmavirrassa.
    Lainaa tammifaan kirjoitti Katso viesti
    Miten on raati mielt, voiko tulla alkuperisest renkaasta?,:
    Eli pyrss on eturengas vm. -05 ?
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    Noilla kilometreill erittin eptodennkist, kun ensiasennusrengas harvoin kest edes kymppitonnia. Mutta huomattavan vanha se voi joka tapauksessa olla, jos pyr on viimeiset nelj vuotta seissyt kyttmtt. Rengasta minkin kuitenkin todennkisimpn nen lhteen pitisin, koska eturenkailla on tapana kulua hampaalle, ja se yhdistettyn kumin kovettumiseen lis nt.
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    juurikin nin, nakit on alkuperiset ensiasennusrenkaat, ainakaan myyj ei muistanut vaihtaneensa

itse asiassa kun herkemmll korvalla kuuntelen, niin samaa nensvy kuultavissa jo alemmalla nopeudella.

niin ja ei muutu kyprn/pn asentoa muutettaessa
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mikkhn katukumi se mahtoi joskus mulla olla edess kun piti kans jotain nt tietyss nopeudessa, joku halvemi tourinkikumi vuonna 2012.
    tuskin mitn halpaa kumia on yammu laittanut, mutta ik voinee hyvinkin tehd siit halvan veroisen kumin. Kai se pit metsst sopivan hintainen kumidiili ja sit kautta ratkaisua hakea. Lienevt ikns puolesta melkoisia riskitekijit ainakin mrll?
    Renkaan valmistusajankohta nkyy kyljess.
    Lainaa tammifaan kirjoitti Katso viesti
    tuskin mitn halpaa kumia on yammu laittanut, mutta ik voinee hyvinkin tehd siit halvan veroisen kumin. Kai se pit metsst sopivan hintainen kumidiili ja sit kautta ratkaisua hakea. Lienevt ikns puolesta melkoisia riskitekijit ainakin mrll?
    Kyll se riittvsti kovettunut kumi on liukas mys kuivalla asfaltilla, joten esim liikenneympyrss kannattanee varoa, mutta mrll toki sitkin enemmn. Renkaan kyljess pitisi olla nelinumeroinen koodi josta ky ilmi renkaan valmistusviikko ja vuosi. Esimerkiksi 1505 tarkoittaisi viikkoa 15 vuonna 2005. Mutta neljn pyrn kokemuksella kyll edelleen sanoisin, ett alkuperisrengas on yleens vaihtokunnossa 6-10tkm kohdalla.

En tied miten silloin ensiasennuskumeissa on toimittu, mutta nykyn ainakin autoissa tehtaan ensiasennusrenkaissa kyll sstetn, eli ovat mahdollisesti ikst mallisarjaa, ja jopa kulutuspintaa voi olla vhemmn kuin saman renkaan kuluttajakaupassa myytvss versiossa.
    Laakerin ni kuulostaa enemmnkin hurinalle omien kokemusten mukaan. Juuri vaihdoin busaan uudet etulaakerit,
    toinen oli loppu ja eron ness kyll huomasi.
    Liian kire ketju tekee tuota nt mys. Ja just 70-90kmh nopeudella.
    Renkaan ni pitis muuttua, kun ajelee eri pinnoilla, paikkojen pll tms...
  12.  
    Eturengas tuon nen luultavasti aiheuttaa.

Pyrni oli pitkn seisomassa ja kun lhdin ajamaan, niin noin 70 km/t kuului mys minun korvaani tuollainen ulina. Eturengas oli huomattavan alipaineinen ( 1.5 bar). Kun korjasin paineen noin 2,4 :n, melu vaimeni huomattavasti.