Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Nonii uusi projekti on kovassa vauhdissa joten tehdään tänne keskustelu jossa saa heittää hyviä ideoita ja huonojakin..Tuttuun tapaan hommaa seurataan vähän Youtubessa ja enemmissä määrin myös instagramissa!
    Linkki YouTuben ekaan videoon:
    https://youtu.be/MhZOOS5ZUeA
    Iinstagramissa nimellä ssamotorsyt
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  2. #2
    On kyllä siisti aihio ja noi Motogadgetin hilut on helkatin hyvät tuohon.
    Pitäisi oma Kawakin muuttaa noille Motogadgetin sähköille.



    @korhosenpete
  3. #3
    Lainaa korhosenpete kirjoitti Katso viesti
    On kyllä siisti aihio ja noi Motogadgetin hilut on helkatin hyvät tuohon.
    Pitäisi oma Kawakin muuttaa noille Motogadgetin sähköille.



    Ihan pirunmoinen työmaa mutta ehkä se palkitsee lopulta. Suorempaan ohjaustankoon helpompi mutta hanki silti mahdollisimman ohut kuorista 0,5mm2 johtoa.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  4. #4
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  5. #5
    Satulan pohja tuli valmiiksi ja vein sen verhoomoon. Lahden verhoilutyöhön tottakai! Instassa kuvia. Ja video tulee lähi kuukausina .)
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  6. #6
    Tänään osa 2/3.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  7. #7
    Nyt olis uutta videota.
    https://youtu.be/UrqIRt6XXxI
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  8. #8
    Caferaceri lähti kovaa kasautumaan kun sain osat jauhemaalarilta. Etulokasuoja meni aivan mutkalle (epäilisin että jotain jännityksiä vapautui uunissa) enkä varmaan sitä saa kovin hyväksi oikaistua (toki Yritän) mutta jos jollakin on tuollaiseen sopivaa lokaria niin saa tarjota! SSAPOSTI@LUUKKU.COM.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  9. #9
    Sain lokarin suunnilleen suoristettua ja on nyt maalauksessa.
    Tässä yks kuva ja jos enemmän kiinnostaa niin istassa lisää ssamotorsfinland ja toki lisää on tulossa myös youtuben puolelle joten molemmat kanavat tilaukseen!
    CA2F9BFB-ED41-4C16-8AC1-961FC154EAF7.jpg
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  10. #10
    Etulokaria ja muutamaa pikku juttua vaille valmista ja tube video on jo lähes editoitu joten kohta tärähtää
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #11
    Nyt on koko kasaus (rungosta> valmiiksi) videolla ja täältä se löytyy. https://youtu.be/HnEUrL-h2vo
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  12. #12
    Kohokammioiden tiivisteet vuotaa. Kokeillaan kepillä jäätä josko täällä jollekkin olis jääny nurkkiin niin voisin ostaa pois. B4BB54D2-2CA6-425A-A7B5-B3664141AB1A.jpg
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  13. #13
    Rexissä kohot lopetti vuotamisen kun annoin olla yön yli bensoissaan. Olivat siis aiemmin jonkun viikon kuivana.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  14. #14
    Joo bensa turvotaa kyllä kumeja ja vois sitäkin kokeilla ,mutta keväällä voipi olla edessä suutin jumppaa niin olis hyvä olla tuoreet tivarit.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  15. #15
    yli 20v pyöriin jos haluaa mitään luotettavuutta niin kannattaa vaihtaa kaikki polttoaineen kanssa olevat tiivisteet, bensahanan tiiviste, itse hana, kaasarin korjaussarjat ja kaikki letkut, myös polttoainemittarin tiiviste jne.

    vaiken on kaasaripatterin välisten putkien tiivisteet, nekin pitäisi lopulta vaihtaa, mutta isotöinen homma kun pitää purkaa kaasarit irti toisistaan.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  16. #16
    Sanomattakin selvää että huoltoa kaipaa vanhat laitteet. Nuo väliputkien tiivisteet vaihdoin kyllä talvella (vuoti). Mä vaihdan yleensä asioita vasta kun ne on rikki. Ehjää ei kannata korjata..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  17. #17
    Nyt se on valmis! Kaasareiden tiivisteet tuli mallia tarvike mutta vaikuttais pelaavan. Penkkiin seuraavaks!?
    https://youtu.be/aWyaY6yka7o
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  18. #18
    Runko on todella hämmentävän värinen
  19. #19
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Runko on todella hämmentävän värinen
    Joo se on erikoinen. Aika erilainen riippuen valosta.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  20. #20
    mutta oikein onnistunut. musta on tietysti yleispätevä mutta hyvä että välillä näkee muutakin
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  21.  
  22. #21
    Vähän aiheesta ohi, mutta millä konttorilla olet noita pyöriäsi käynyt katsastamassa?
    DR 650 + XF 650