Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Nyt tarvitsisin PIKAISESTI (JA HALVALLA) väliaikaisen takalaukkuratkaisun yhdelle reissulle.
    Mieluusti yli 40L...eikä mitään pikakiinnitys ym. mahdollisuuksia kaivata tähän hätään.
    Ei siis tarvetta irrottaa ilman työkaluja.

    Tyyliin
    https://www.amazon.de/Case-Liter-Kof.../dp/B01M5FU5ZE

    Jos jollain on tarjota, niin hyvä..mutta haen tietoa, että mistä Suomessa tilaamatta voisi olla tuollaisia.
  2. #2
    Pikaisesti ja halvalla, itse etsisin siinä tapauksessa käytetyn esim. torista. https://www.tori.fi/uusimaa/Takalauk....htm?ca=18&w=3
  3. #3
    Tuo Bilteman laukku on ihan hyvä.
    Miula on ollut sen pikkuveli 10 vuotta käytössä ja toimii edelleen.

    Oho, Bilteman linkki oli kadonnut alotusviestistä.
  4. #4
    Lainaa b_racuda kirjoitti Katso viesti
    Pikaisesti ja halvalla, itse etsisin siinä tapauksessa käytetyn esim. torista.
    Tälle linjalle lähtisin itekin, tarjontaa on. Nimim. 46-litrainen Kappa 50€ kiinnityslevyineen.
    Lajin halpuus viehättää.
  5. #5
    Lainaa Kötöstelijä kirjoitti Katso viesti
    Tälle linjalle lähtisin itekin, tarjontaa on. Nimim. 46-litrainen Kappa 50€ kiinnityslevyineen.
    Paljonkin parempi kuin tuo Bilteman 46 litranen, jonka saa uutena 47,90 kiinnityslevyineen?
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  6. #6
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Paljonkin parempi kuin tuo Bilteman 46 litranen, jonka saa uutena 47,90 kiinnityslevyineen?
    Kappa on Kappa, Biltema on Biltema. Saahan sieltä hyvääkin, mm. joitain työkaluja.

    Ja ite oon sen verran ituhippi että ostan mieluummin käytettyä laatua kuin uutta samaan hintaan.
    Lajin halpuus viehättää.
  7. #7
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Tuo Bilteman laukku on ihan hyvä.
    Miula on ollut sen pikkuveli 10 vuotta käytössä ja toimii edelleen.

    Oho, Bilteman linkki oli kadonnut alotusviestistä.
    Ton ison bilteman laukun avustuksella tuli käytyä nordkapissa kun tuli kans vähän kiire hommata laukku ku vanha pompahti pois ja oli tunti aikaa löytää korvaaja. Ja nyt varmaan viis vuotta ollut mönkkärissä ja edelleen ehjä
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  8.  
  9. #8
    Ehdin ostamaan tuon Bilteman ison laukun....ei kyllä onnistu tuon yleismallisen kiinnityslevyn kiinnitys suoraan oman pyörän tarakkaan. Pitää tehdä itse jonkinlainen sovite...meni siis askartelupuolelle.