Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Uskaltaiskohan luottaa jarrutustilanteessa näin halpaan kilohintaan?

    https://www.ebay.com/itm/283703144040

    Josko noita koettas väännellä ennen asennusta käsipelillä ikäänkuin varmistaakseen keston?

    Tuskinpa sitä mielipuolisen paljon tulee kilogrammoja puristettua ees hätäjarrutuksessa.

    Mitä raati sanoo, pannaanko postipakettiin??
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
  2. #2
    Mulla on ollu kiinan kahvoja neljässä fillarissa, eikä niitä jarruttamalla poikki saa. Kannattaa tarkastaa ettei se nasta jää kantamaan, joskus ollut tapauksia missä sovitteet ei oo kohdallaan. Tämä paljon suurempi huolenaihe kuin kestävyys.
  3. #3
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Mulla on ollu kiinan kahvoja neljässä fillarissa, eikä niitä jarruttamalla poikki saa. Kannattaa tarkastaa ettei se nasta jää kantamaan, joskus ollut tapauksia missä sovitteet ei oo kohdallaan. Tämä paljon suurempi huolenaihe kuin kestävyys.
    Asiaa! Tattis!

    Mullakin oli 10v sitten Buellissa, mutten enää muista mistä olivat...
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
  4. #4
    Vaikka laitat ruuvipenkkiin kiinni niin et saa tavutettua mutkalle ilman työkaluja. On ihan oikeeta alumiinia eikä mitään burmalaista tinaa. Vastaavia on ollut 3-4 pyörässä, myös nykyisessä on 16€ lyhyet kiinan vivut.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  5. #5
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Vaikka laitat ruuvipenkkiin kiinni niin et saa tavutettua mutkalle ilman työkaluja. On ihan oikeeta alumiinia eikä mitään burmalaista tinaa. Vastaavia on ollut 3-4 pyörässä, myös nykyisessä on 16€ lyhyet kiinan vivut.
    Hyvä tietää.

    Epäilin materiaalia. Pienet valuviat saan kyllä fiksailtua....
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
  6. #6
    Komppaan edellisiä, parissa pyörässä ollu eikä moitittavaa. Taino toista paria sai hitusen viilailla että sopi pidikkeen slottiin tahmaamatta muttä kunhan asentaessa vetää sinne kunnolla sitkostettua vaseliiniä niin hyvin toimii. Joskus muistan lukeneeni täällä että olikohan se Nitrous joka ois vetäny tommosen rataolosuhteissa poikki mutta muuta pahaa en ole itse kuullut. Liekö ollut joku susikappale vai onko edm herra vaan tavattoman vahva...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  7. #7
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Komppaan edellisiä, parissa pyörässä ollu eikä moitittavaa. Taino toista paria sai hitusen viilailla että sopi pidikkeen slottiin tahmaamatta muttä kunhan asentaessa vetää sinne kunnolla sitkostettua vaseliiniä niin hyvin toimii. Joskus muistan lukeneeni täällä että olikohan se Nitrous joka ois vetäny tommosen rataolosuhteissa poikki mutta muuta pahaa en ole itse kuullut. Liekö ollut joku susikappale vai onko edm herra vaan tavattoman vahva...
    Saan kyllä muokattua, jos niikseen.

    Pahimman sattuessa on VFR:ssä dual brake systeemi, joten kummasta päästä tahansa tempoo, molemmat kumit jarruttaa...
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
  8. #8
    Sieltä Kiinasta tai Kiinan suunnasta ne kaikki kahvat ja vivut tulevat. Ihan bulkkitavara, ei kannata valmistaa missään muualla, ihan sama mitä logossa lukee.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  9. #9
    Kolmessa pyörässä ollut kiinakahvat ja olleet oikein hyvälaatuisia. Ducatisss oli jarrupuolen adapterissa jokin mitoitusfiba ja siinä on aidon Pazzon adapteri. Pazzon kahva on huomattavasti rujompaa työnjälkeä.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  10. #10
    Sitten ollaan jännän äärellä kun kiinasta jemmataan kahva sylinterin kanssa. Ulkoisesti vaikuttaa mielenkiintoiselta.

    https://www.aliexpress.com/item/32691436925.html
    ...
  11. #11
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Sitten ollaan jännän äärellä kun kiinasta jemmataan kahva sylinterin kanssa. Ulkoisesti vaikuttaa mielenkiintoiselta.

    https://www.aliexpress.com/item/32691436925.html
    Tää on kyllä jo melkonen...
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
  12. #12
    Mulla on kiinankahva kytkinkahvana ja yksi asia, joka osui silmään on se, että pultit ovat liian lyhyitä lukittuakseen nyloc-mutteriin. Laitoin tipan Loctitea korjaamaan asiaa ja hyvin on kasassa pysynyt.
  13. #13
    Kiitos threadin. Tulipa tilattua omaankin kulkineeseen kahvat. Tosin oon tilannu jokaseen ennenkin mutta meinas unohtua nyt. Kiinasta ne kaikki ovat tulleet ja kuten edellä mainittiin niin liimaa mutskuihin niin ei mutterit tipu. Yksikään ei ole kahvoista koskaan minulla pettänyt.
    Viimeksi muokannut: Suzu-ukko; 10.07.2020 klo 21:54.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #14
    Kiitos kaikille kommenteista. Tilauksessa ovat, saa nähdä ehtivätkö vielä tälle kaudelle postissa.

    Eiköhän tästä ketjusta ole muillekin hyväksi.
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
  15. #15
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tosiaan tärkeä tsekata ettei jarrukahva jää "kantamaan", koska normaalisti jarrupääsylinterissä on pieni reikä auki jarrunestesäiliöön jolloin lämpölaajentunut neste pääsee satuloista ourkautumaan jarrunestesäiliöön asti. Jos jarrukahva "kantaa", niin tuo pikku reikä on suljettuna ja jos jarruneste lämpenee, niin se painaa jarrumäntiä ulos joka aiheuttaa jarrujen laahaamista joka edelleen kuumentaa jarrunestettä ja lopulta vetää jarrun kiinni. Ei hyvä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  16. #16
    Hyviä kahvoja ovat kyllä , jos oikeen alkaa hifistellä niin ruuvit ja mutterit vaihtaa ja laittaa lukitetta
    Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä
  17. #17
    Mä olen huomannut noiden kinkkikahvojen eloksoinnin olevan vähän vaihtelevan tasoista. Samassa kahvassa saattaa kaikki kolme eri osaa olla todella eritasoisesti haalistuneita kun on jonkin aikaa olleet käytössä, mutta tuohan ei ole kuin kosmeettinen ongelma, jos sitäkään. Lisäksi istuvuus on kanssa aika vaihtelevaa, jotkut kahvat lerpattavat vähän sinne sun tänne, toisen taas ovat hyvinkin timmisti paikoillaan.

    Mun mielestä jarrun puolella noin vähän lotisevat kahvat on olleet liian epämääräisen tuntuisia, en ole yhteenkään mopoon jarrukahvaksi viittinyt laittaa. Ja tosiaan tuo mainittu kantaminen on ongelmana jos ei ole asentaessa tarkkana. Kytkinkahvana menevät ihan ongelmitta, säädettävyyden ansiosta ovat mun mielestä parempia kuin orkkiskahvat.
    1835
  18. #18
    Hauska lukea näitä kokemuksia kahvoista. Mulla varmaan sitten ollut paljon tuuria mukana kun ei ole istuvuusongelmia ollut. Kerran on tippunut yhdestä kahvasta puolet pois kun oli säädettävä kahva 2 - 4 sormi käyttöön ja sen mutskun unohin liimaa ennen kahvojen asennusta.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19.  
  20. #19
    Taisi olla kytkinkahva mihin piti laittaa ohut shimmi väliin että sai väljät pois, muuten ihan ok välykset. Anodisoinnit kiinan kamppeissa on yleensä mitä on ja saattaa haalistua UV säteilystä tai pesuainesta jos seos on vähän vahvempi.
    Kylätason kurapyöräilijä.