Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    K1200RS satulan voisi verhoilla uudestaan ja samalla mietin sen muokkausta. Mutta miten? Lähinnä tuota pitkän matkan mukavuutta ajatellen, olisiko "lauta-malli" vai pyöreä parempi? Entä vaimennus puoli: napakka vaahtomuovi vai geeli? Tällä orkkiksellakin jaksaa kyllä päivän istuskella kun harrastaa ajoittain satulajumppaa, mutta lisääntynyt mukavuus ei haittaisi.
    Tässä yksi malli KLICK mitä olen katsellut mihin suuntaan ehkä voisi lähteä, mutta lisääntyykö onnellisuus?
    Mitä yleisesti kannattaisi ottaa huomioon ja onko tiedossa jotain tahoa (verhoomoa) etelä-Suomessa, jolla olisi asiantuntemusta myös muokkaamisesta? Pelkkiä verhoomojahan löytyy pilvin pimein.
    Ranskassahan oli se joku firma, mutta sen muokkaamat ovat malliltaan pyöreitä...
    BMW K1200rs
  2. #2
    Tai sit jos vaan laittais lampaantaljan takapuolen ja satulan väliin? Ei tarvii tehdä peruuttamattomia ja suuria operaatioita vaativia muutoksia. Englannista taannoin tilasin ja postikulujan kanssa 35 euroa, muotoiltu moottoripyöräkäyttöön.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  3. #3
    Minulla on Top Sellerien penkki GS:ssä eikä se ole mitenkään pyöreä. Sinuna kysyisin sieltä suoraan, uskoisin toimitettavan juuri halutun mallisen. Omassani on geelivaimennus ja sopii minulle mutta varmaan makuasia tämä.
    Ex-mopossa käytin Airhawkia ja oli hyvä ratkaisu.
  4. #4
    Sen mitä nyt itse olen satuloita itselleni muokkaillut, niin olen todennut, että mitä enemmän kosketuspintaa persauksen ja reisien alla, se vähemmän rasittava.
  5. #5
    Mä vedin fileerausveitsellä xl 1000 penkin tasasemmaks ja etukenon pois. Oli ihan piinaa ajella tuolla orkkiksella. Nyton hyvä. Oli siis pyöreä ja eteenpäin viettävä. Tuossa kuitenkin niin pystyajoasento, että tuntuu oudolta tuo penkin muoto. Kapenee vielä eteenpäin. Halvalla saa evbaystä käytetyn jos alkaa harmittaa joskus tai myy tms..


    You make me sick i make music
  6.  
  7. #6
    pyöreä ei ainakaan minusta ole hyvä muoto. päällä istuessa se levenee alaspäin ja alkaa painaa laidoilta, ennemmin sellainen mukavan laakea, ehkä hieman kuppimainen.

    corbinin sivuilla joskus aikanaan oli aiheesta ihan hyvä videokin. tuli aikanaan tukittua, kun uutta penkkiä olin etsimässä.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)