Tulokset 1:st 16:een 16:sta
    #Kardaanijuhannus = juhannuksen moporeissu!

https://youtu.be/drYwz8-9B2s

Tss parin minuutin video minun juhannuksen saunareissusta Jmerelle. Kotoa Helsingist lhdin Juhannusaattona perjantaina aamuyst klo 3.30 ja olin Jmeren rannalla Pykeijassa illalla klo 20.00 kilometrej pivlle tuli 1470km. Jmeren sauna sitten tulille ja saunaan. Nukutun yn jlkeen sitten Juhannuspivn aamusta klo 10.00 Kawasaki GTR1400 tulille ja kohti kotia, kotona Helsingiss olin hieman ennen kahta yll ja kilometrej 1450km. Reissulle mahtavassa aurinkoisessa sss kertyi mittaa tuo reilu 2900 km ja aikaa 46,5h. Aivan mahtavaa oli ajella lpi juhannuksen halki Suomen, kun liikennett oli muutenkin todella vhn ja s suosi.

*
    PS. *videon musiikkivalinta ei taida olla ihan pivittin mopovideoilla kuultua
    Yamaha T700 ja Kawasaki GTR1400
    YouTube-linkki taitaa johtaa vrn videoon.
    Joku kaksipyrinen miss on moottori
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Kuvapeli 2019 seurantaexcel

Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
    Lainaa Woozie kirjoitti Katso viesti
    YouTube-linkki taitaa johtaa vrn videoon.
    Kiitos, nyt korjattu linkki oikeaan videoon.
    Mies tekee mit haluaa...
    Se on tuo vapauden pakko ja elmn nlk! Hieno matka varmasti! Itsekin ensi viikon puolella noissa maisemissa, kyllkin autolla ja matkavaunu perss.
    Kawasaki GTR 1000 vm. 1988, Honda Gold Wing 1500 SE vm. 1998, Dnepr MT-11 650 vm. 1990.
    Pykeija nostatti vlittmsti kaukokaipuun takaisin tuonne. Aivan upea paikka!

Ei kyll meiklisen kunnolla tuota reissua noin nopeasti tehtisi. Parin viikon keikka minulle. Viimeksi Jmeren Saunalla olin 2011.
    Erittin hieno paikka ja vaikka vain kertaalleen pari vuotta sitten kyty niin ei varmaan j viimeksi reissuksi tuonne ja saunahan on yksi parhaista. Hieno kappale passasi videoon mainiosti ja varsinkin tuollaiselle yn yli keikalle, mies tekee mit mies tekee. Vielks lahtelaiset Jari ja rouvansa pitelivt paikkaa ja jokohan oli tullut muutto tuonne Eldoradoonsa?
    Lainaa tst kirjoitti Katso viesti
    Erittin hieno paikka Vielks lahtelaiset Jari ja rouvansa pitelivt paikkaa ja jokohan oli tullut muutto tuonne Eldoradoonsa?
    Jaa itse en ole tst ollut tietoinen.

Ne kerrat, kun olen kynyt, saunaa on pitnyt vanhempi rouva Elsa, vaikuttanut jo pitkn Pykeijassa, tarjoaa mys majoitusta saunan ohella. Elsa on kova juttelemaan ja Suomikin taipuu. Hnell on ollut kyll Suomalaisia "apulaisia" palkattuna tiss, kun on hoidettavana sauna, mkit ja pari vuokrattavaa taloa Pykeijassa.

Nytkin olisi avun tarvetta, kun olisi hommia teetettvn kuulemma.
    Aikas kova veto!
    Ninja H2 2020
    CRF 450R 2014 Redmoto
    Ajoasento taitaa olla kohillaan? Enivei, tiukka veto. Itekkin tykkn joskus vet pitk legi. Siin on oma fiiliksens.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    Lainaa Roof kirjoitti Katso viesti
    #Kardaanijuhannus = juhannuksen moporeissu!

PS. *videon musiikkivalinta ei taida olla ihan pivittin mopovideoilla kuultua
    Hieno video johon valittu musiikki sopi tydellisesti.
    Ja ainakin itselleni oli jnyt huomioimatta ett Irwin tehnyt muunkinlaista ,"herkemp", kuin mist parhaiten tunnetaan.
    Att tnka innan man talar r som att torka sej i rven innan man skiter... - Arne Anka
    ^^ kiitosta vaan

Yleens kerran vuodessa tulee ajettua jokin yksittinen pidempi veto, siin on tosiaan oma viehtyksens, kun pist pitk matkaa putkeen. Mullakin noita eri mopoja ehtinyt thn ikn oleen, niin kaksi on ollut ajoasennoltaan ja vakiosatulan osalta sellaisia, ett niill vois ajaa vaikka putkeen maailman ympri. Toinen oli bemarin 1200 GSA ja toinen on tm kawan gtr1400 kaikissa muissa mopoissa on ahteri alkanut huutamaan jossain vaiheessa matkaa, joskus nopeastikin.

T Irwinin biisi tuli thn vhn sattumalta. Yleens en ajaessa kuuntele mitn, nyt laitoin kuitenkin viimeiselle etapille Hartolasta Helsinkiin (tyls motari) radion soimaan ja t biisi tuli siin jossain vaiheessa puolen yn jlkeen, niin mietin heti siin, ett tsthn saa hyvn musan thn #Kardaanijuhannus ajoon.
    Hyv "roof"! Oikiaa meininki tuo tollanen! Itekkin ohjastelin eilen Bygynesin ohi, kun olin "Jhyajolla" Hamningbergiss nit armottomia +33'c:n helteit karussa.

No siellhn se vieno-, ja "kevyt thuulenvre" piti kyll sitten jhdytyksest huolen!
    Tuonne menen miekin. Tuoreen masennusdiagnoosin ja sen jatkohoitona saadun ohjeen perusteella on tehtv sit mik hyvlt tuntuu. No kyll, moottoripyrily yleenskin toimii mulle. Ja nyt kun oikein ksketn reissuun...
    Jmerelle kuitenkin menen.
  16.  
    Hieno paikka tosiaan eik mikn pakkopulla rahat pois Nordkapp. http://www.pykeijanystavat.fi/