Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Moro,

    alottelin tässä vastikään uusiksi harrastusta kevarin jälkeen olleen tauon jälkeen, ja kortin korotettua tuli tommonen 2004 ZZR250 hommattua. Oon nyt kuitenkin huomannut että ajettaessa korkeilla kierroksilla (kuten 120 vauhdissa ton kokosessa tahtoo nousta) pyörä alkaa nykiä ja pudotella kierroksia. Tänään motarin rampissa moottori sammuikin itsekseen. Ideoita mistä voisi johtua? Kilometrejä pyörällä 15000 ja hyvin pidetty aiemmin.
  2. #2
    Ja siis tosiaan tuossa kun kävin vielä ajelemassa niin vika tuntuu kuin polttoaine olisi loppumassa, pyörä alkaa nykiä, tuntuu kuin kone sammuisi aina ihan hetkeksi ja sitten taas käynnistyisi ja jälleen sammuisi. Kytkintä jos menee painamaan ja päästämään kierrokset alas niin pyörä myös sammuu ihan kunnolla, ja on jotenkin normaalia vaikeampi saada jälleen käymään (yleensä lämpimällä koneella lähtee ihan kertalaakista, mutta tässä tapauksessa starttia saa huudattaa aika hyvin ja startin jälkeen tyhjäkäynnillä kierrokset ovat melkoisen alhaiset, ihan kuin olisi kylmä kone).

    Itsellä tulisi lähinnä mieleen joku ongelma polttoaineensyötössä tai ilmanotossa, mutta mitä tulee moottoritekniikkaan olen aivan keltanokka, niin joku mua fiksumpi voi keksiä jotain oikeampaa syyytä tälle
  3.  
  4. #3
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ekaks kannattanee avata tankinkorkki heti hyytymisen jälkeen ja kuunnella että kuuluuko sihahdus, meinaan että jos tankki ei saa korvausilmaa niin hyytyy tuollalailla meno. Ongelma voinee olla bensapumpussakin jos on ruiskupeli etenkin.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)