Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ajetaan Muutama tunti mutkateitä
    Pidetään tauko jossain puolenvälin kieppeillä.
    Sateella ei ajeta. Mutta ennusteet näyttää hyviltä.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  2. #2
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen

    Tullaan tullaan.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  3. #3
    Tulossa!
    Aprilia Tuono '08
  4. #4
    Voihan.. Just tuona päivänä pakko pyöräyttää uudet kumit ja rasvat.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  5. #5
  6. #6
    Me too
    S1000XR 2020

    Ex. S1000XR 2018, GSX-S1000F, GSX1250FA, GSF1250SA
  7. #7
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Varovainen joo... vähän tässä ollu kiiretä... eikoperhana, mullahan on LOMAA, ja oon yksin kotona vielä, muuta kun pyörä alas kärrystä ja satulan vaihto, teipit peileistä ja menoks

    Harkintaan!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  8. #8
    Hey Ho - Let's go!

    Pelit kunnossa - Ramones soimaan!

    https://youtu.be/TYh1lRR1m6Y
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  9. #9
    Tulihan sitä korkattua letkakausikin. Kivat mutkat oli Kiitos asianosaisille
    S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
  10. #10
    Mukava iltapuhde, tusina taisi olla lähdössä ja osa pääsi ihan maaliin asti. Kiitokset Veturi Boltille ja Perämies Sikille. Seuraavaan kertaan
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  11. #11
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joo, saakeli kun kypärä täynnä hampurilaista vetää hanskaa käteen ja jää siinä vähän risteyksessä jälkeen, niin hukkaanhan se letkan pää meni, kun katoin että jokun mp meni sinne suoraan. Tajusin heti että menittenkin hemmetti rampilta alas, hain käännöspaikan ja sataaviitäkymppiäainaskitäysillä eniten motarille perään, no perkele enhän mä sitte kerinny himmaamaan kun näin letkan nyt sitet ylhäällä rampilla. No vedin sit sinkki kireellä paheksuntaa aiheuttaen jossain edempänä ympäri ja motaria takas taas pahennusta herättäen takasinpäin. No ei siellä enää ketään ollu, niin mä sitte ajelin sitte jostain Hirvihaan kautta Järvenpäähän ja Tuusulaan ja jostain Myllykylän läpi lehäkolmoselle ja espooseen. Hauska reissu.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  12. #12
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Että semmonen letka. Pieniä eksymisiä, risteuyksen merkkaamatta jättämisiä, aprillipilojen korjauksia. Noo semmosta sattuu. Eikä mitä, ihan kivaa oli. 14 oli lähdössä. Ei ku ens kertaan. Rookiet vois vaikka kerrata noi letka-ajon ohjeet.
    Pukama kiittää ja kumartaa.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  13. #13
    Oliko muita rookieita kuin minä (tikkareilla ollut aiemmin)? Hiukan oli väärä ennakkokäsitys marssivauhdista. Kulloon tauolle asti ihan ok mutta sitten alkoi pikkuhiljaa olla oman mukavuusalueen rajoilla, erityisesti jossain Pukkilan jälkeen kun oli vieraita teitä. Olisi pitänyt olla letkassa taempana. Kulloossa ei vielä ollut valjennut kun siinä olisi ollut hyvä vaihtaa paikkaa. Tuliko muita mokia?

    Hauskaa oli kuitenkin vaikka poistuinkin kesken Mäntsälän tauolta.
    Honda VFR 750F -93
    Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

    Ei eksyvä tietä kysy
  14. #14
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Olihan mukana yksi täysin ensikertalainen, joka ei ollut kuullutkaan mistään orgista. Sattui vaan mäkkärin reissullaan vahingossa meidän starttiin. No saatiin varmaan uusi orggilainen ja ajotaito kakkoseen varmaan tulossa. Pientä sählinkiähän tässä taas oli. Kolme viimeistä jäi letkasta kulloossa ja mulle asia selvisi Mäntsälässä
    Letkassa vikana ollut nakupyörä näytti siinä helteessä Sikiltä niin oletin että kaikki ok. Säätäminenhän loppuisi jos olisi gps ja kypäräpuhelin. Mutta mun kypäräpuhelin ei enää suostu parittelemaan mun kännykän kanssa ja gepsi on vaan hävinnyt jonnekkin. Eli jatkamme säätämistä
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  15. #15
    Kiitos seremoniamestareille Bolt & Siki, olihan mukava reissu taas kerran
    Kiitos myös kaikille kanssakurvailijoille

    Kaveria ei saa jättää, siksi nuo risteysten merkkauspuutteet ja -virheet on tylsiä
    S1000XR 2020

    Ex. S1000XR 2018, GSX-S1000F, GSX1250FA, GSF1250SA
  16. #16
    Että ottaa pattiin kun ei oo päässy yhteenkään boltin letkaan mukaan. Toisaalta kohta tulee pontentiaalinen letkailija lisää kunhan saadaan muija opetettua tavoille.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  17.  
  18. #17
    Kiitos kaikille ,special Bolt ja Siki!

    Olin ensikertalaisena mukana (tuplajuusto vaihtui letka-ajoon) ja säännöistä en tiennyt, eli virheitä tuli. (Merkkaamatta jättäminen taisi olla minun virhe) Nyt on säännöt luettu ja ensi kerralla menee jo paremmin (Toivottavasti )

    Rentoa porukkaa ja todella hyvät reitit, piti lähteä mäntsälän tauolla kotia kohti mutta ensi kerralla reitti loppuun asti.