Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 73:een 73:sta
  1. #61
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    PS. Siellä oli kuvaajia radan reunalla, niin niitä kuvia ja linkkejä saa laittaa jakoon
    Tomi Tähti ainakin oli kuvaamassa.

    https://tomitahti.kuvat.fi/kuvat/Mot...ceclub_050720/

    Sen verran hyviä kuvia, että olen muutamia itselleni lunastanut tältä ja edelliseltä kerralta.
  2. #62
    Tattista! Tomi ottaa kyllä hyviä kuvia. Itsekin osuin muutamaan ruutuun.
    Braaaaap
  3. #63
    Kiitos! Sielä olikin linkki esillä jo!
  4. #64
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Oliko Kymistä piirretty ajolinjakartta? Olisi mielenkiintoista nähdä miten eroaa minun pääni muodostamasta ajolinjasta. Muutama kohta oli kyllä aika arpomista miten pitäisi ajaa. Muutama kohta taasen alkoi olla jo siellä päin.
    En ole vielä osallistunut ratapäivään Kymiringillä, mutta ajolinjaa olen piirrellyt netistä löytämäni kuvan päälle. Saa antaa parannusehdotuksia.

    Ajolinja_kartalla.jpg

    EDIT: Tuli aika suttuinen tänne liitettynä. Laita YV:llä sähköpostiosoitteesi, niin voin lähettää tarkemman.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  5. #65
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Oliko Kymistä piirretty ajolinjakartta? Olisi mielenkiintoista nähdä miten eroaa minun pääni muodostamasta ajolinjasta. Muutama kohta oli kyllä aika arpomista miten pitäisi ajaa. Muutama kohta taasen alkoi olla jo siellä päin.
    Tässä on aika hyvä ajolinjakartta


    Ei täydellinen, mutta saatavilla olevasta materiaalista varmasti nopein tällä hetkellä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  6. #66
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    En ole vielä osallistunut ratapäivään Kymiringillä, mutta ajolinjaa olen piirrellyt netistä löytämäni kuvan päälle. Saa antaa parannusehdotuksia.

    Ajolinja_kartalla.jpg

    EDIT: Tuli aika suttuinen tänne liitettynä. Laita YV:llä sähköpostiosoitteesi, niin voin lähettää tarkemman.
    Kiitoksia, laitan yyveetä.
    Toi vihreä alue kuvastaa mun ajolinjaa, aika tarkasti .
    Muutama ruuvi löysällä
  7. #67
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    En ole vielä osallistunut ratapäivään Kymiringillä, mutta ajolinjaa olen piirrellyt netistä löytämäni kuvan päälle. Saa antaa parannusehdotuksia.

    Ajolinja_kartalla.jpg

    EDIT: Tuli aika suttuinen tänne liitettynä. Laita YV:llä sähköpostiosoitteesi, niin voin lähettää tarkemman.
    Kerran tuolla ajaneena, niin sanoisin että moneen kohtaan saa laittaa apeksia myöhemmäksi. Eli myöhemmin mennään sisään.

    Tässä videopätkää mun sunnuntain nopeimman kierroksen merkeissä.
    Mun ajolinjoja ei kannata apinoida, koska tuolla vaan fiilistelyajoa kurvailin ja aistin moottoriurheilutunnelmaa.
    Pari päivää vielä ottaa, että voi tulla ees haisua oikeantyylisistä ajolinjoista.

    Korkeuserot ei näy yhtään tuolla super-wide linssillä, mutta laitoin korkeusmittarin. Parhaimmillaan tais olla peräkkäisten mutkien välillä 12 metriä korkeuseroa.

    Braaaaap
  8. #68
    Harkinnassa olisi toukokuun Ring Race Clubin tapahtuma Kymiringillä. Fasiliteetit kysytyttävät, kun en tietoa löytänyt ainakaan virallisista lähteistä;

    1. Onko varikkoalue (kenttä) jo asfaltoitu ja sähköistetty lämppäreitä varten?
    2. Onko alueella jo sosiaalitilat käytössä.

    Mieli tekisi päiväreissulle, mutta ei kyllä sorakentälle ilman sähköjä. Varikkoboxit on aikas kalliita.
  9. #69
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Harkinnassa olisi toukokuun Ring Race Clubin tapahtuma Kymiringillä. Fasiliteetit kysytyttävät, kun en tietoa löytänyt ainakaan virallisista lähteistä;

    1. Onko varikkoalue (kenttä) jo asfaltoitu ja sähköistetty lämppäreitä varten?
    2. Onko alueella jo sosiaalitilat käytössä.

    Mieli tekisi päiväreissulle, mutta ei kyllä sorakentälle ilman sähköjä. Varikkoboxit on aikas kalliita.
    Kysy suoraan ring racelta? Voihan täälläkin joku tietää, mutta ilman sisäpiiriläisiä voi olla vaikea saada tietoa. Varikkoboxit ovat ainakin silmämääräisesti edistyneet ja rahoitustahan on turvattu, joten kaipa asfaltoinnit yms. heinäkuun MotoGP:hen mennessä ovat kunnossa, mutta miten toukokuun osalta, niin...

    e. ja ei siellä viime kesänäkään tarvinut hiekalla omaa "varikkoboxia" pitää, vaikka kenttä olikin keskeneräinen. Toki se alue oli vaatimaton. Sähköt oli myös järkätty erityisjärjestelyin ja kusella käytiin bajamajoissa tai puskassa eli ei ihan täyden hinnan fasiliteetit vielä tuolloin todellakaan.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  10. #70
    Omasta mielestäni tärkeämpi kysymys on se että onko siellä jo toimiva vesijärjestelmä, koska vuosi sitte siellä ei pystynyt edes pesemään käsiään.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  11. #71
    Tietääkseni vesihuoltoa ollaan piakkoin rakentamassa...
    Kunnallistekniikka odottaa muutaman kilsan päässä, samassa paikassa kuin viime vuonnakin tähän aikaan.. Vaikka ois rahaakin, ei riitä kohta enää tunnit vuorokausissa.
    Omilla vesillä sai kädet viime kesänäkin huuhdella jos pesi ylipäätään. Sateella ei niin suuri ongelma, kun vesi tulee pihalta lammikoiksi bokseihin.
  12. #72
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Harkinnassa olisi toukokuun Ring Race Clubin tapahtuma Kymiringillä. Fasiliteetit kysytyttävät, kun en tietoa löytänyt ainakaan virallisista lähteistä;

    1. Onko varikkoalue (kenttä) jo asfaltoitu ja sähköistetty lämppäreitä varten?
    2. Onko alueella jo sosiaalitilat käytössä.

    Mieli tekisi päiväreissulle, mutta ei kyllä sorakentälle ilman sähköjä. Varikkoboxit on aikas kalliita.

    ^ joo kysy vaan suoraan, hyvin sieltä järjestävä taho vastailee kun olen paria yksityiskohtaa järjestelyistä kysynyt.

    Liput on jo lakkarissa. Onhan se makea rata ajaa!
    Viimeksi meillä oli sellainen varikkoboxi, oli hyvä, helteellä viileä ja sähköt saatavilla. 50 tais olla nyt sen hinta.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  13.  
  14. #73
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Harkinnassa olisi toukokuun Ring Race Clubin tapahtuma Kymiringillä. Fasiliteetit kysytyttävät, kun en tietoa löytänyt ainakaan virallisista lähteistä;

    1. Onko varikkoalue (kenttä) jo asfaltoitu ja sähköistetty lämppäreitä varten?
    2. Onko alueella jo sosiaalitilat käytössä.

    Mieli tekisi päiväreissulle, mutta ei kyllä sorakentälle ilman sähköjä. Varikkoboxit on aikas kalliita.
    Vähän väliaikatietoa:

    1. Hiekkakentällä ei tarvi olla ja sähköt löytyy, jos ei tolppia tms. niin sitten sähköistys on viime vuoden tapaan työmaakeskuksin, mutta joka tapauksessa sähköä saa.

    2. Sosiaalitiloista en osaa sanoa, mutta päivitellään sen mukaan kun asioita saadaan selville.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123