Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 157:sta
  1. #1
    Motorg ry järjestää ajoharjoittelutapahtuman Motoparkissa 1.8.-2.8.2020(la -su). Katso sijainti kartalla.

    Hinnat: Motorg ry:n jäsenet 70€, muut 85 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 100 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Ajoharjoittelutapahtumien toimitusehtoihin voi tutustua täältä.

    Päivien aikataulut:

    Lauantai

    9:00-9:29 Ilmoittautuminen
    9:30 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
    10:00 Ajot alkaa
    11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
    18:00 Ajot päättyy

    Sunnuntai
    09:00-09:29 Ilmoittautuminen
    09:30 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)
    10:00 Ajot alkaa
    11:30 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
    18:00 Ajot päättyy



    Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

    MotOrg ry:n ajoharjoittelutapahtumien säännöt löydät täältä.

    Ensikertalaisille ja vähän tapahtumissa ajaneille on lauantaina tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II.

    Lisätietoa ajoharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ajoharjoittelu infosta.

    Molemmat päivät ovat melupäiviä eli radalla ei suoriteta melumittauksia!

    Liputusvuorot
    La 01.08
    Portti Lippu 1 Lippu 2
    10-12 Kilpelä Hjerpe Hallikainen
    12-14 Ojala Laitinen Kimmo K
    14-16 Mäkelä Roisko Kaukko
    16-18 Riihonen Matjuhin Eronen
    Varalla: Honkanen

    Su 02.08
    Portti Lippu 1 Lippu 2
    10-12 Hannukainen Ojalainen Laitinen
    12-14 Kekki Hjerpe Kantoluoto
    14-16 Kaukko Roisko Eronen
    16-18 Ojala Hallikainen


    Tervetuloa MotOrg ry:n ajoharjoittelupäiville!
    Motorg ry:n crew


    Viimeksi muokannut: sipi; 01.08.2020 klo 21:56.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  2. #2
    Liput ja ajotaito II ostettu

    Oliskohan ketään pk-seudulta menossa kulkupelillä, johon mahtuis yks R6 lisää? Maksan tietty omat osani kuluista.
  3. #3
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Jos johonkin mökki-/majoitusporukkaan mahtuu, niin viestiä tännepäin
    Liput itellä siis molemmille päiville, joten koko vlopun majotus hakusessa.
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  4. #4
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Tulinpa nyt varanneeks itelleni majotuksen Motomajoilta, jos oikein ymmärsin niin kyseessä 4hlön huone jonne siis mahtuu vielä kolme ihmistä, jos joku uskaltaa samaan majoittua Privana saa nimitiedot joilla kysellä. Majoitusmuoto käsittääkseni huone päärakennuksen yläkerrassa, vessat ja suihkut alakerrassa.

    Puhelimessa sanoivat että Motomajoilla on ollu org-porukan keskuudessa huonohko maine, mut ovat nyt parantaneet toimintaansa ja toivovat jengin löytävän sinne

    Mut tosiaan viestiä mulle niin kerron millä nimellä kysellä yhteismajotusta.

    Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  5. #5
    Lainaa satzuma kirjoitti Katso viesti
    Tulinpa nyt varanneeks itelleni majotuksen Motomajoilta, jos oikein ymmärsin niin kyseessä 4hlön huone jonne siis mahtuu vielä kolme ihmistä, jos joku uskaltaa samaan majoittua Privana saa nimitiedot joilla kysellä. Majoitusmuoto käsittääkseni huone päärakennuksen yläkerrassa, vessat ja suihkut alakerrassa.

    Puhelimessa sanoivat että Motomajoilla on ollu org-porukan keskuudessa huonohko maine, mut ovat nyt parantaneet toimintaansa ja toivovat jengin löytävän sinne

    Mut tosiaan viestiä mulle niin kerron millä nimellä kysellä yhteismajotusta.

    Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
    Motomajat on ollu oikein jees parina viime kesänä, varsinkin hintaansa nähden. Rannasta löytyy sauna ja järvi johon pulahtaa, siellä alueella on kans grillikatos jossa jengi grillailee safkoja illalla. Aamupala ainakin aiemmin löytyi rataravintolasta. Suositus täältä.

    Neljällä hengellä niissä pienissä mökeissä voi olla vähän ahdasta.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  6. #6
    Myydään keskiryhmän jäsenhintaiset liput lauantaille sekä sunnuntaille.

    Yv:llä tavoittaa tai juketsu89 ät hotmail.com
  7. #7
    Tämähän vaikuttaa mielenkiintoiselta! Kokemusta 5+v takaa kuravehkeistä ja muutaman vuoden ajellut kadulla naattimalla. Vauhtia vaan jotenkin tuntuu verestä löytyvän kun mielenkiintoa on fillarillakin alamäkeen enemmän maisemien katseluun. Ikinä ei ole radalla tullut katupelillä käytyä, niin tässä on kesälomalle mielenkiintoinen päivä tutustuessa oman taidon kehittämiseen ja uuteen ympäristöön
  8. #8
    Lainaa satzuma kirjoitti Katso viesti
    Tulinpa nyt varanneeks itelleni majotuksen Motomajoilta, jos oikein ymmärsin niin kyseessä 4hlön huone jonne siis mahtuu vielä kolme ihmistä, jos joku uskaltaa samaan majoittua Privana saa nimitiedot joilla kysellä. Majoitusmuoto käsittääkseni huone päärakennuksen yläkerrassa, vessat ja suihkut alakerrassa.

    Puhelimessa sanoivat että Motomajoilla on ollu org-porukan keskuudessa huonohko maine, mut ovat nyt parantaneet toimintaansa ja toivovat jengin löytävän sinne

    Mut tosiaan viestiä mulle niin kerron millä nimellä kysellä yhteismajotusta.

    Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
    Motomajoilta on nyt varattuna 2kpl 4h-huoneita. Huoneen hinta on 109€/kpl/viikonloppu joka jaetaan tasan majoittujien kesken. Varaukset privalla tommie tai satzuma.

    Tällähetkellä paikkoja jäljellä:

    "poikahuone" 0Kpl
    "tyttöhuone" 2kpl
    RC390,RC125,R6R
  9. #9
    Ostetaan LA keskiryhmän lippu...
    k.hirvanen@gmail.com 0407638309
  10. #10
    Lainaa tommie kirjoitti Katso viesti
    Motomajoilta on nyt varattuna 2kpl 4h-huoneita. Huoneen hinta on 109€/kpl/viikonloppu joka jaetaan tasan majoittujien kesken. Varaukset privalla tommie tai satzuma.

    Tällähetkellä paikkoja jäljellä:

    "poikahuone" 0Kpl
    "tyttöhuone" 2kpl
    Onkohan siellä missään majoituksessa tilaa enää?

    Jos ei, niin onko joku viime aikoina yöpynyt varikolla? Onko sähkö, vessat, suihkut käytössä, olikos siellä edes suihkuja?
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  11. #11
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Onkohan siellä missään majoituksessa tilaa enää?

    Jos ei, niin onko joku viime aikoina yöpynyt varikolla? Onko sähkö, vessat, suihkut käytössä, olikos siellä edes suihkuja?
    Omalta osaltani palaan asiaan heti ku tiiän miten tää Motomajojen huonesekoilu on menny! EHKÄ yks paikka vapaana. Ehkä.

    Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  12. #12
    Lainaa satzuma kirjoitti Katso viesti
    Omalta osaltani palaan asiaan heti ku tiiän miten tää Motomajojen huonesekoilu on menny! EHKÄ yks paikka vapaana. Ehkä.

    Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
    Itsehän olen siis karvainen mies, mutta mulle se on sama missä mä nukun, jos teitä ei haittaa
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  13. #13
    Ostan lipun keskiryhmään lauantaille 1.8.Viesti YV,nä tai puh,0449896950
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  14. #14
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Itsehän olen siis karvainen mies, mutta mulle se on sama missä mä nukun, jos teitä ei haittaa
    Eeppisen huonesekoilun lopputulema on se, että tilaa EI enää ole.. :>

    Toki Motomajoilta voi kysellä vapaita huoneita, huonehinta oli tosiaan sen 109€/vloppu.

    Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  15. #15
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    onko joku viime aikoina yöpynyt varikolla? Onko sähkö, vessat, suihkut käytössä, olikos siellä edes suihkuja?
    Yövyin Toukokuun puolessavälissä Motoparkissa varikolla pakussa. Sähköt toimi läpi yön, vessat oli käytössä, samoin suihkut. Suihkut löytyy WC:stä katsoen talon toiselta puolelta.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  16. #16
    Tälle viikonlopulle on vielä sunnuntaille joka ryhmässä tilaa, lauantaina nopeaan. Molemmille päiville löytyy vielä muutama liputusvuoro!
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  17. #17
    Onko kenelläkään myydä lauantaille hitaan ajovuoron lippua tarkoitus olisi ollut päästä osallistumaan ajotaito 2 jos on niin Puh 0442605743 tavoittaa parhaiten soittamalla tai viestillä
  18. #18
    Jahas, pistetäämpäs liputusliput kiertoon, eli molempien päivien liputusliput tarjolla!
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  19. #19
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Jahas, pistetäämpäs liputusliput kiertoon, eli molempien päivien liputusliput tarjolla!
    Moro! Mä voin ottaa.
  20. #20
    Lainaa kimmok kirjoitti Katso viesti
    Moro! Mä voin ottaa.
    Tämähän sopii. Laitan mailia ratavastaaville, laita säkin tästä asiasta, mulla kun ei yksityisviestit toimi.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  21. #21
    Myynnissä nopean ryhmän jäsenhintaiset liput molemmille päiville tarjoushintaan 100€.

    Kyselyt privaviestillä / O4O7725I5I
  22. #22
    Oliko jollain omassa mökissä/huoneessa tilaa motomajoilla tai Juvalla? Olisin majapaikkkaa vailla.
  23. #23
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Nyt olis muuten keskarin/nopeen tonnarikuskeille Motoparkkiin enkkojen rikkomis rengasta tarjolla. Mulla olis joutilaana Dunlopin MS0 takanen (valmiiksi ripeäksi opetettu tuolla) ja MS3 etunen. Takasella joku max. 60 kiekkaa ajoa ja etusella 70. Hinta parina 90€. Hae pois ja paukuttele enkat uusiksi. Renkaat Vantaalla, mutta kulkeutuu esim. Alastaroon ens vkl.
    Superbike #7
  24. #24
    Su keskiryhmään jäsenlippu pakettina 35€.
    Yamaha FZ1-N
  25. #25
    2 x La 1.8 ja Su 2.8 liputus vuorot keskinopeesen olis tarjolla -> nolla 4 nolla 5030020
    4 lives so far
  26. #26
    Myydään su jäsenhintainen lippu hitaaseen ryhmään. Alehinta 50€.

    Kyselyt privaviestillä tai O4O7483524
  27. #27
    Myydään jäsenhintainen hitaan ryhmän lippu sunnuntaille 2.8.

    o4o1800834
  28. #28
    Lainaa clandestino kirjoitti Katso viesti
    Myydään su jäsenhintainen lippu hitaaseen ryhmään. Alehinta 50€.

    Kyselyt privaviestillä tai O4O7483524
    Ei myydäkään, suunnitelmat muuttui.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  29. #29
    Myydään jäsenhintainen lippu keskinopeaan ryhmään sunnuntaille 2.8. o5nolla5354977
  30.  
  31. #30
    Ratavastaava sipi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2008
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Liputusvuoroja vielä jäljellä tähän tapahtumaan kaupassa. Mainio mahdollisuus säästää ratamaksu tekemällä 2h töitä päivän aikana ja autat samalla meitä järjestämään turvalliset ajoharjoittelupäivät!
    Yamaha R6R -06
    ex. Suzuki GSX-R 750 -93
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen